Raskaaksi 2019

Stressi voi sitä tehdä, mutta vielä on toivoa!

Mulla ei kyllä vielä oo rinnoissa kipua :wideyed: no aikaa on oireiden tulla. Jos raskaana ollaan. Vähän kyl nyt jännittää lento ja Kreikan matka..:nailbiting: toiv ei tuu hirveitä pahoinvointeja tai kiva jos siellä joku 30 astetta tai enemmän.. Plus jos siellä tauteja levittäviä hyttysiä :arghh:

Mullakaan ei enää satu rintoihin..

Meidän perhe otti hepatiitti AB -yhdistelmärokotteet viime vuonna. Olihan ne kalliita, mutta eipähän tartte pelätä.

Koska te lähette Kreikkaan? Me lähdetään Rodokselle ylihuomenna. Olis sitä ennen kiva saada testiin viivaa. Kun tarkoitus oli syödä, mitä sattuu :eek::grin Ehkä pitää varoa varmuuden vuoksi. Ja testejä lähtee mukaan reissuun kyllä :woot:

Lähdetään ens viikon lauantaina. Pitäiskö laittaa tukisukat lennolle näinkin alkuraskaudessa :eek: nyt on aika tukala olo välillä rintakehässä/vatsassa..

En jostai syystä saa laitettua kuvaa :sad001:mad: mulla siis dpo 6(tai 7 tai jopa 8:hilarious:) kp24/30-33. Viimeks plussasin kp 31 mut tosin en ees testannu ennen sitä vaikka oireita oli..

Oi onpa aikasin plussaus!! Jos katsoin oikein niin meillä tais olla aika sama yk alotettu ja molemmilla km maaliskuussa.. Ikää mulla viel vähän aikaa 32 :)

Oi onpa aikasin plussaus!! Jos katsoin oikein niin meillä tais olla aika sama yk alotettu ja molemmilla km maaliskuussa.. Ikää mulla viel vähän aikaa 32 :)

No katsotaa kuinka käy:angelic:
Varmaa testailen joka päivä täs:hilarious: harmittaa ku en saa kuvaa laitettua:bored: edelleen kyllä nännit tosi kipeet (jonka puolesta uskon raskauteen) terävät vihlasut kohdun ja munisten alueella, vähä on jotai flussanpoikastakio_O..

No katsotaa kuinka käy:angelic:
Varmaa testailen joka päivä täs:hilarious: harmittaa ku en saa kuvaa laitettua:bored: edelleen kyllä nännit tosi kipeet (jonka puolesta uskon raskauteen) terävät vihlasut kohdun ja munisten alueella, vähä on jotai flussanpoikastakio_O..

Kyllä aikalailla uskon raskauteen (edes kemialliseen) jos testissä väriä. Paitsi jos kyseessä rfsu :bag::hilarious: mua särkee koko ajan tohon oikeen muniksen kohalle nyt.. Toiv kaikki hyvin.. Onneks on loma :hungover: ehkä mulle tulee rintakipu lähiaikoina. Osaat siis laittaa kuvan? Mutta joku bugi?

Menkat alkais vasta huomenna, jos kierto saman pituinen kuin viimeks. Voi kuinka niin toivon, ettei ne tule.

Käytiin alkuvuodesta keskustelut miehen kanssa riskeistä, joita tässä iässä voi jo tulla raskaana. Downin syndrooma päällimmäisenä. Meillä kun on haasteita kaikilla. Todettiin, ettei etukäteen kannata pelätä ja mua jäis harmittamaan, jos ei edes yritettäisi.

Muokattu viimeksi:
Voiko ne laittaa vasta ennen koneeseen menoa vai pitääkö laittaa ennen ku nousee sängystä :hilarious: haluun kyllä suihkuunkin ennen lentoa. Kaippa ne voi laittaa vasta ennen lentoa just :)

Voi laittaa! Ainakin ite useasti laittanut vasta ennen lentoa just ja on auttanu turvotukseen :)

En jostai syystä saa laitettua kuvaa :sad001:mad: mulla siis dpo 6(tai 7 tai jopa 8:hilarious:) kp24/30-33. Viimeks plussasin kp 31 mut tosin en ees testannu ennen sitä vaikka oireita oli..

Onko kuva liian iso ja siks herjaa? Mäkään en alkuun osannu laittaa, mut sit ku pienensin kuvaa puhelimella muokkaamalla, niin pysty tänne pistään sen muokatun kuvan.

Voiko ne laittaa vasta ennen koneeseen menoa vai pitääkö laittaa ennen ku nousee sängystä :hilarious: haluun kyllä suihkuunkin ennen lentoa. Kaippa ne voi laittaa vasta ennen lentoa just :)

Mä laitan aina koneessa, mutta varo ettei käy niinku mulle ja pakkasin nopeesti käsimatkatavarat ja koneessa olin vetämässä sukkia jalkaan kun ihmettelin, että toinen tuntuu oudolta ja juu, eikai mikään ihme kun toinen oli normaali tennissukka :hilarious:

Mää en ymmärrä miksi mulla ei vieläkään näy niitä verikokeita omakannassa vaikka siitä on jo viikko kun kävin niissä:shifty:

Mulla nyt paripäivää jo ollu pää kipee ja paineentunne poskionteloissa. Eilen otin Buranaa mutta en viittis kauheesti syödä sitä nyt kun voi kohta (ehkä) olla ovis niin ettei sitte vaikuttaa siihen. Nenäkannulla ja allergialääkkeillä oon nyt yrittäny selviytyä, toivottavasti ei nyt vaa pahentuis :sorry:

Mun äitin laserkatse ei nyt ollut toiminnassa, kun mielen päällä oli viime viikolla tapahtunut pikku kolari Apsin pihassa. Joku juuri kortin saanut, kaverinsa äidin autolla liikenteessä ollut nuori mies peruutti mun vanhempien auton kylkeen ja yritti vierittää syyn mun vanhempien päälle, samoin auton omistaja, joka ei edes ollut paikalla :wideyed:

Mää en ymmärrä miksi mulla ei vieläkään näy niitä verikokeita omakannassa vaikka siitä on jo viikko kun kävin niissä:shifty:

Mulla nyt paripäivää jo ollu pää kipee ja paineentunne poskionteloissa. Eilen otin Buranaa mutta en viittis kauheesti syödä sitä nyt kun voi kohta (ehkä) olla ovis niin ettei sitte vaikuttaa siihen. Nenäkannulla ja allergialääkkeillä oon nyt yrittäny selviytyä, toivottavasti ei nyt vaa pahentuis :sorry:

Mulla on joskus näkyny ne tulokset ihan eri kohdassa ku kuvittelin. Esim jos sulla on ne ennenki otettu, niin ne näkyy sen päivämäärän alla kaikki allekkain. Vaikka siitä ois vuosia. :bag::bored:

Takaisin