Raskaaksi 2019

Kp28/28-32, dpo12. Oli herätessä tosi huono olo, joten päätin testata. Kahdella testillä nega :sad001 Ei taida tämäkään olla mun kierto :sorry: Olin taaskin ihan varma, kun niin outo olo. Mutta toisaalta yrityksen aikana mun vointi ennen kuukautisia on ollut tavallisesta poikkeavaa. Vatsan turvotusta, ilmavaivoja, pahoinvoinnin aaltoja ja nyt myös toista rintaa aristaa.

Tänään dpo13 ja viiva vahvistunut!
Viime yönä heräsin hiestä märkänä kamalaan alavatsakipuun. Kipu oli niin hirveä, että jopa oksensin. Hetken kun sain istuttua rauhassa samassa asennossa ämpäriä halaten kipu alko hellittää. Tietty ekana tuli mieleen et nyt meni kesken :sorry: kipu vois myös olla suolistokramppi (mulla on joskus ollut), se helpottaa kun saa oltua yhdessä asennossa mut on niin kipeä et se on vaikeeta. Toivossa on siis hyvä elää et pikkuinen olis vielä matkassa, mut pelkään pahinta :sad010

Liitteet

• InShot_20190703_085052527.jpg
    InShot_20190703_085052527.jpg
    33 KB · Katsottu: 222
Ohhoh, ai naikkarilla sellaiset jonot:banghead: mulle gyne just totes viime kierrossa et nyt on hyvä jos saan marraskuussa lähetteen, et tyksissä ei oo ollu nyt juuri yhtään jonoa (saleen sillon sitten on tulijoita ovista ja ikkunoista).

Täällä tallettelut aloitettu (kp5) että tässä taas kun pari viikkoa puuhailee, niin pitäis olla kaikki mahdolliset mahdollisuuspäivät käytetty:)

On muuten tehnyt tolle intiimielämälle (toistaiseksi) tää toka lapsi projekti hyvää. Olikin vähän hiljaista tuolla makuuhuoneessa, kun mies ei voinut ajatellakaan tyyliin seksiä mun jonkun rv30 jälkeen ja mä taas sain synnytyksestä varmaan jonkun ikuisuuskrampin ja joku puol vuotta ainakin koko seksi oli ihan out (sattui ihan hitokseen). Äitiysfyssarilla piti käydä oikeen opettelemassa rentouttamaan lantionpohjalihaksia, ne oli ihan ylikireet:banghead: nyt taas homma luistaa ja peittokin saa heiluttaa useemmin kun joskus ja jouluna:hilarious:

Meillä aika sama, pikkuhiljaa alkaa makkarihommat sujua. On ollut tässä monta vuotta ihan totaalisen solmussa, ensiksi oli lapsettomuus ja aikataulutetut pakkojyystöt, miestä ei myöskään kiinnostanut raskausaikana ja sitten mä en pystynyt moneen, moneen kuukauteen kun synnytyksessä tuli repeämiä ja tehtiin eppari ja häntäluukin murtui. Taaperon kanssa on vaan väsyttänyt niin ei jaksa :sleep002 Mutta nyt tosiaan on ollut suht aktiivista, spontaania, kivaa seksiä :) Toivottavasti tästä nyt alkais vähän aukeamaan nää meidän solmut.

Meillä aika sama, pikkuhiljaa alkaa makkarihommat sujua. On ollut tässä monta vuotta ihan totaalisen solmussa, ensiksi oli lapsettomuus ja aikataulutetut pakkojyystöt, miestä ei myöskään kiinnostanut raskausaikana ja sitten mä en pystynyt moneen, moneen kuukauteen kun synnytyksessä tuli repeämiä ja tehtiin eppari ja häntäluukin murtui. Taaperon kanssa on vaan väsyttänyt niin ei jaksa :sleep002 Mutta nyt tosiaan on ollut suht aktiivista, spontaania, kivaa seksiä :) Toivottavasti tästä nyt alkais vähän aukeamaan nää meidän solmut.

Ihanaa että on alkanut helpottamaan teilläkin<3 sitä vaan on sitten koittanut näinä hetkinä muistaa, et kaikenlaiset hetket kuuluu elämään, helpot ja vaikeat:) välillä sitä meinaa hukkua arjen hektisyyteen, mutta on ollut ihanaa huomata, että samoja tyyppejä me ollaan edelleen, kaikkien vuosien ja vaiheiden jälkeenkin:) just täyteltiin 1,5v neukkuun sitä voimavaralappua ja olin jotenkin ihan liikuttunut miten yksimielisiä oltiin ja mitä mies meidän suhteesta, perheestä ja arjesta ajattelee, kun ei niistä niin silleen jatkuvasti tuu jauhettua, ni välillä sitä kelaa, että ajatteleekohan se ikinä mitään:) mutta selkeesti ajattelee:) minkä ikäinen teillä nyt on?

Kp28/28-32, dpo12. Oli herätessä tosi huono olo, joten päätin testata. Kahdella testillä nega :sad001 Ei taida tämäkään olla mun kierto :sorry: Olin taaskin ihan varma, kun niin outo olo. Mutta toisaalta yrityksen aikana mun vointi ennen kuukautisia on ollut tavallisesta poikkeavaa. Vatsan turvotusta, ilmavaivoja, pahoinvoinnin aaltoja ja nyt myös toista rintaa aristaa.

Voi helena toivon niin, että tämä on myös sinun kiertosi! :Heartred Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, mullakin oli vielä dpo12 nega.

Ihanaa että on alkanut helpottamaan teilläkin:Heartred sitä vaan on sitten koittanut näinä hetkinä muistaa, et kaikenlaiset hetket kuuluu elämään, helpot ja vaikeat:) välillä sitä meinaa hukkua arjen hektisyyteen, mutta on ollut ihanaa huomata, että samoja tyyppejä me ollaan edelleen, kaikkien vuosien ja vaiheiden jälkeenkin:) just täyteltiin 1,5v neukkuun sitä voimavaralappua ja olin jotenkin ihan liikuttunut miten yksimielisiä oltiin ja mitä mies meidän suhteesta, perheestä ja arjesta ajattelee, kun ei niistä niin silleen jatkuvasti tuu jauhettua, ni välillä sitä kelaa, että ajatteleekohan se ikinä mitään:) mutta selkeesti ajattelee:) minkä ikäinen teillä nyt on?

Täyttää kolme syyskuussa. Ja hyvin samanlaisia ajatuksia mulla parisuhteen nykytilasta kuin sulla :) Vaikka seksi ei olekaan sujunut optimaalisella tavalla ja välillä eletään stereotypistä ruuhkavuosiarkea niin muuten suhteessa menee mainiosti. Lapsettomuus tietyllä tavalla kyllä myös lähensi meitä ja teki helpommaksi puhua vaikeista ja "isoista" asioista. Käytiin ihania keskusteluja keväällä kun uutta yritystä suunniteltiin :Heartred Ja kyllä mulla on kova luotto että kaikesta selvitään, vaikka mitä tulisikin vielä eteen. :hug003

Tänään dpo13 ja viiva vahvistunut!
Viime yönä heräsin hiestä märkänä kamalaan alavatsakipuun. Kipu oli niin hirveä, että jopa oksensin. Hetken kun sain istuttua rauhassa samassa asennossa ämpäriä halaten kipu alko hellittää. Tietty ekana tuli mieleen et nyt meni kesken :sorry: kipu vois myös olla suolistokramppi (mulla on joskus ollut), se helpottaa kun saa oltua yhdessä asennossa mut on niin kipeä et se on vaikeeta. Toivossa on siis hyvä elää et pikkuinen olis vielä matkassa, mut pelkään pahinta :sad010

Toivotaan että johtuis vain suolihommista! :Heartred ja uskonkin niin :)

Kp14/dpo0. Meinasin jo heittää tikuilla vesilintua, mutta ihan yllättäen se ovis+ sieltä ilmestyi. Omat tuntemukset piti hyvin paikkansa. Usko viivan vahvistumiseen vaan meinas mennä. Liityn piinailijoihin. Ihan uus kokemus. o_O

Kp14/dpo0. Meinasin jo heittää tikuilla vesilintua, mutta ihan yllättäen se ovis+ sieltä ilmestyi. Omat tuntemukset piti hyvin paikkansa. Usko viivan vahvistumiseen vaan meinas mennä. Liityn piinailijoihin. Ihan uus kokemus. o_O

Mulla pitäis tänään olla ovis. En oo enää tänään Testannut, oloista sen sit huomaa. Eilen viimeinen tallettelu koska olen jo reissussa.

Jee, muitakin lähes samassa kierron vaiheessa, mulla ovis luultavasti huomenna tai ylihuomenna, talletteluja siis vielä tänään ja huomenna ainakin, katotaan miten mun viettelyt onnistuu :hilarious:

Odotan jo piinailua, se on aina vielä kivempaa porukassa!!

I feel u.:sad001 Nyt on ollut ihanaa, kun miehellä ei oo kesäisin työmatkoja, mutta syyskuussa taas lähtee. Oon kyl tarkistanu jo, et kerrankin oviksien pitäis olla silti hyödynnettävissä:)
Meillä mies ajaa rekkaa ympäri suomea harvoin on näitä ulkomaan reissuja mutta... jos tänään tekis ovisplussan ja mies on oulussa niin se on sit vähän niinkun siinä se kierto! Yritän ottaa lunkisti vaikka puol vuotta on yrityst takana niin monellako oikeella päivällä ollaan oltu yhtäaikaa kotona?! Kyllä se sieltä tulee enemmin tai myöhemmin :dance011pari kuukautta sitte otin apin käyttöön pysyy vähän mukana jos joskus joutuu hoitoihin hakeutuu

Mulla on vähän sama. Kaikki ajatukset jo syksyssä. Hyödynnetään ovis koska "niin kuuluu" mutta ei mitään uskoa että nytkään onnistuisi.

No juu, tämähän tilanne mullakin, toiveet lähinnä jossain syksyssä/talvessa kun päästään hoitoihin, mutta ainahan on olemassa kuitenkin pieni mahdollisuus :)

Ja ainakin oviksen suhteen nyt kaikki kunnossa tässä kierrossa ja hieno folli irtoamssa, mikä tietysti vähän nostaa toiveita!!

Takaisin