Mikäs sun kierron päivä oli tuo dpo12? Ja kuinka pitkä kierto?
Se oli kp35 ja mun kierto on viimesen vuoden aikana ollu kaikkee väliltä 24-35, mut luteaali vaihe on ollu aina enintään 12päivää silloin kun oon oviksen tunnistanu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikäs sun kierron päivä oli tuo dpo12? Ja kuinka pitkä kierto?
Jee, muitakin lähes samassa kierron vaiheessa, mulla ovis luultavasti huomenna tai ylihuomenna, talletteluja siis vielä tänään ja huomenna ainakin, katotaan miten mun viettelyt onnistuu
Odotan jo piinailua, se on aina vielä kivempaa porukassa!!
Se oli kp35 ja mun kierto on viimesen vuoden aikana ollu kaikkee väliltä 24-35, mut luteaali vaihe on ollu aina enintään 12päivää silloin kun oon oviksen tunnistanu.
Menin sitten laskemaan montako kiertoa tässä on yritetty. Nyt olisi jo yk9.:arghh: Jep, menkkojen jäljiltä on edelleen vähän mieli maassa. Lähinnä varmaan siksi, että on tässä tosi raskas työviikko samalla niin olo on siksikin väsynyt. Perjantaina onneksi alkaa loma ja siinä vaiheessa on menkatkin lusittu, joten varmaan silloin viimeistään on mieli parempi.
Olen menossa tämän yrityksen tiimoilta lääkäriin parin viikon päästä. Terveyskeskuksen terkka oli ensin, että joko nyt mutta kysyi sitten ihan lapsettomuuspolilta joko on aihetta ja sieltä sanoivat että voi antaa ajan. Olen kiitollinen siitä. Jos jonot on pitkät hoitoihin, niin parempi päästä ajoissa jonoon. Mitähän terveyskeskus lääkäri muuten ekalla käynnillä tekee? Ultraa varmaan?
Menin sitten laskemaan montako kiertoa tässä on yritetty. Nyt olisi jo yk9.:arghh: Jep, menkkojen jäljiltä on edelleen vähän mieli maassa. Lähinnä varmaan siksi, että on tässä tosi raskas työviikko samalla niin olo on siksikin väsynyt. Perjantaina onneksi alkaa loma ja siinä vaiheessa on menkatkin lusittu, joten varmaan silloin viimeistään on mieli parempi.
Olen menossa tämän yrityksen tiimoilta lääkäriin parin viikon päästä. Terveyskeskuksen terkka oli ensin, että joko nyt mutta kysyi sitten ihan lapsettomuuspolilta joko on aihetta ja sieltä sanoivat että voi antaa ajan. Olen kiitollinen siitä. Jos jonot on pitkät hoitoihin, niin parempi päästä ajoissa jonoon. Mitähän terveyskeskus lääkäri muuten ekalla käynnillä tekee? Ultraa varmaan?
Vuoden sisällä oon käynyt 15 kertaa gynellä/naistentaudeille julkisella ja oon kyllä tykännyt kaikista lääkäreistä. Asiansa on hoitaneet!
No juu tuo on huikea määrä ni ei kyllä itellä rahat riittäisi :D Ite oon sellanen ”normikäyttäjä” ni vielä rahat riittää hyvin yksityiseen.
Mulla ollu aikanaan vaikea löytää sopivaa ehkäisyä ja sitä etittiin vuositolkulla. Sit menin muutamia vuosia sitte tälle ko. lääkäril ja kas kummaa, johan löyty hyvä ratkaisu :)