Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä varmasti nostattaa toiveita! Mulla kun ei oo koskaan katsottu et ovuloinko tai mitään. Ensikäynnillä lääkäri kysyi että oonko tehnyt ovistestejä ja kun sanoin että moni vuosia niin kysyi et saanko plussaa. Ja kun saan aina niin hyvä juttu. Vähän itsellä ollut semmoinen olo että ei oo "tehty mitään" mutta kai se sitten siitä kun ei kevyempiä hoitoja tehdä.
Kyllä varmasti nostattaa toiveita! Mulla kun ei oo koskaan katsottu et ovuloinko tai mitään. Ensikäynnillä lääkäri kysyi että oonko tehnyt ovistestejä ja kun sanoin että moni vuosia niin kysyi et saanko plussaa. Ja kun saan aina niin hyvä juttu. Vähän itsellä ollut semmoinen olo että ei oo "tehty mitään" mutta kai se sitten siitä kun ei kevyempiä hoitoja tehdä.
Joo siis mä oon tosiaan käynyt yksityisellä nyt ihan omasta halusta jo tutkituttamassa kaiken, kun en malttanut odottaa enkä luottanut "pelkkiin" ovistesteihin ja sivelluksiin ja tuntemuksiin (vainoharhaista, tiedän)
Mutta "vaadin" ultrat ja verikokeet ja kävin siis ensin lapsettomuusklinikalla ja sitten erikseen vielä yksityisellä gynellä. Onhan näihin 2 ultraan ja kaikkiin verikokeisiin tainnut upota joku 500€ ainakin Mutta ajattelin silti käydä tosiaan vielä sen aukkarin (ja mies spermatestin) ennen kun päästään julkiselle. Näin on sitten kaikki selvittelyt hoidettu ja toivon mukaan päästään suoraan sitten hoitoon (jos nyt ei sitä ennen tärppäis)!!
Juu! Aukkaria mulla ei tehty enkä ajatellut sitä tarpeelliseksi kun miehen tulosten takia se icsi on edessä niin kunnallisen mukaan se on turha tehdä kun sillä ei merkitystä ole onko ne tuubat auki vai ei.
Voi helena toivon niin, että tämä on myös sinun kiertosi! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, mullakin oli vielä dpo12 nega.
Juu, siis en saa onestepeillä enkä rfsu:lla oikeaa plussaa. Noilla muilla kyllä. Pregchekillä on ollut yleensä niin et vahvin plussa tulee n. 12h ennen oviskipuja. Digillä n. Päivää ennen tulee hymynaama.
En muista oonko koskaan käyttänyt noita sofeja, voi olla et tilasin joskus jostain kotitestistä tms.