Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sain laskurilla oviksen ajankohdan mukaan la 12.3Milloinkas teillä plussanneilla olis la?? Maaliskuun alkupuolella?
Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin
Hehhehee, hauska nää asiat on niin mielen päällä koko ajan:)
Jannnillakin kuulostaa hyvältä, selviskö siitä progekokeesta jotain?
Newmoonille miellyttäviä lakananpöyhimis hetkiä.
Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin
Plussa-aaltoja
Sain laskurilla oviksen ajankohdan mukaan la 12.3
Meidän suvussa tuleekin sitten olemaan maaliskuussa joka viikko jonku synttärit
Mä en uskalla viel laskea :) :bag: mut menkat oli kai päivällä eri ku Helenalla, en muista mihin suuntaan maalis-huhtivauva ois ihana ja just sopiva ajankohta toki otan mitä vaan kunhan saa
Mä aloitan uuden kierron aina sillä että käyn kattomassa laskurista la:n
Sain laskurilla oviksen ajankohdan mukaan la 12.3
Meidän suvussa tuleekin sitten olemaan maaliskuussa joka viikko jonku synttärit
Täällä ollaan ja luultavasti vielä pitkään
Tai ainahan voi käydä ihme, mutta kun sitä ei vuoteen oo tapahtunut, niin oon vähän skeptinen
Juur tänään saatiin lähete lapsettomuuspolille, ja veikkailen, että hoitoihin päästään joskus loppuvuodesta, sitä ennen toiveet on aika ohuet. Mutta toki se mahdollista on luomunakin vielä onnistua, peukut ja varpaat pystyssä
Ja uusia yrittäjiä onneks tulee myös mukaan tasaiseen tahtiin, tervetuloa siis kaikille uusille taas!!!
Ai nii, Mäki muuten näin ihan raskauden alussa unta että mies lähti toisen matkaan ja sitte alko niin itkettää ettei enää uni tullu loppu yöstä , vaikka mies nukku vieressä. Kömmin sen kainaloon, se vaan mutisi puoli unissaan että "onko joku hätä?" ja nukahti.
Meille kävi niin, että se kierto jossa sain tietooni lapsettomuuspolin ajan ja mies kävi spermatestissä tulikin tärppi. Kirves oli kaivossa ja syvällä ja odotin vaan elokuuta ja ensikäyntiä. Nyt jännitän pirusti varhaisultraa joka on ylihuomenna.
Onnea niille plussanneille, joita en ehtinyt vielä onnitella .
Mulla on la ystävänpäivänä. Vähän tympii, ku ei anna itsensä olla onnellinen tästä raskaudesta, vaan ootan koko ajan sitä ekaa neuvolaa . Kai tää on joku typerä itseni suojelutapa, ettei muka sitten pety jos onki tuulimuna, en minä tiiä itsekkään . Vielä ois 2 viikkoa jäljellä.
Mulla taas ei just ollu alussa tissit kipeet, vaan ihmettelin et miksei ne oo räjähtämäisillään, vaikka menkat tulossa . No ei sit menkkoja tullu. Ja toivon todellakin ettei se ultimate paha olo iske, tarpeeksi tympeä jo tämä 24/7 krapulainen väsymys ja ällötys olo.
En viitsi kellekään muulle kertoa, enkä muutenkaan haluis spekuloida vielä, ettei pety kovin, vaikka kyllähän sitä muutenki pettyy :/ Mut ehkä täällä voi höpötellä mitä vaan :) äsken ku makuuasennosta sohvalla nousin istumaan, niin repäs/vihlas oikeelta puolelta alavatsaa. Toivotaan että lupaavaa
Mies ulkomailla ja mulla liikaa aikaa ajateltavaks.. Mustasukkasuuskin nostaa päätään vaikka ei aihetta :banghead:
Eikä! Mulla oli eilen illalla ihan sama!
En tosin usko, että voi enteillä mitään, kun vasta dpo5...