Raskaaksi 2019

Juu minä myös täällä (varmasti vielä pitkään) :greet025

Ja äh, noi kaupustelijat on ärsyttäviä. Ja kun osasta ei meinaa päästä millään eroon.

Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin:hilarious:

Täälläki yks yrittäjä :D Ei meillä se keskeyttäminen sitte muutamaa päivää kauemmin toiminu ja oviski oli just siinä sopivasti, niin jännityksellä odotetaan mitä käy.

Hehhehee, hauska:hilarious: nää asiat on niin mielen päällä koko ajan:)

Jannnillakin kuulostaa hyvältä, selviskö siitä progekokeesta jotain?

Newmoonille miellyttäviä lakananpöyhimis hetkiä.

Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin:hilarious:

Plussa-aaltoja:smiley-bounce016:smiley-bounce016

Veikkaan, että huomenna tulee tulos. Olispa korkeempi kuin 10 :smiley-angelic001 et jää yksin :)
Plussia kaikille!

Jos noin niinkuin ideaalimaailmassa sais päättää, niin en haluaisi laskettua aikaa maalis- tai huhtikuulle. Lapsella on vaivaiset kuusi serkkua, joilla synttärit tuolloin. Vähän vois jotain omaakin siis olla :rolleyes:

Mä en uskalla viel laskea :) :bag: mut menkat oli kai päivällä eri ku Helenalla, en muista mihin suuntaan :rolleyes: maalis-huhtivauva ois ihana ja just sopiva ajankohta :Heartred toki otan mitä vaan kunhan saa :Heartred

Mä aloitan uuden kierron aina sillä että käyn kattomassa laskurista la:n :grin

Sain laskurilla oviksen ajankohdan mukaan la 12.3
Meidän suvussa tuleekin sitten olemaan maaliskuussa joka viikko jonku synttärit :hilarious::hilarious:

Mun syntymäpäivä :wink

Onnea plussanneille :Heartbigred:Heartbigred

Mäkin pääsen sittenki tähän kiertoon piinailemaan :happy: ovistuntemukset jo aika kovasti päällä, vaikka vasta to-la ois normi kierron mukaan ovis. Tänään sain miehen makkariin ja huomenna se lähteekin työmatkalle ja tulee myöhään pe iltana.

Onnea niille plussanneille, joita en ehtinyt vielä onnitella :happy::hello2.
Mulla on la ystävänpäivänä:Heartpink. Vähän tympii, ku ei anna itsensä olla onnellinen tästä raskaudesta, vaan ootan koko ajan sitä ekaa neuvolaa :confused2. Kai tää on joku typerä itseni suojelutapa, ettei muka sitten pety jos onki tuulimuna, en minä tiiä itsekkään :sick009. Vielä ois 2 viikkoa jäljellä.
Mulla taas ei just ollu alussa tissit kipeet, vaan ihmettelin et miksei ne oo räjähtämäisillään, vaikka menkat tulossa :biggrin. No ei sit menkkoja tullu. Ja toivon todellakin ettei se ultimate paha olo iske, tarpeeksi tympeä jo tämä 24/7 krapulainen väsymys ja ällötys olo.

Ai nii, Mäki muuten näin ihan raskauden alussa unta että mies lähti toisen matkaan ja sitte alko niin itkettää ettei enää uni tullu loppu yöstä :hilarious:, vaikka mies nukku vieressä. Kömmin sen kainaloon, se vaan mutisi puoli unissaan että "onko joku hätä?" ja nukahti.

Täällä ollaan ja luultavasti vielä pitkään :rolleyes:
Tai ainahan voi käydä ihme, mutta kun sitä ei vuoteen oo tapahtunut, niin oon vähän skeptinen o_O

Juur tänään saatiin lähete lapsettomuuspolille, ja veikkailen, että hoitoihin päästään joskus loppuvuodesta, sitä ennen toiveet on aika ohuet. Mutta toki se mahdollista on luomunakin vielä onnistua, peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001

Ja uusia yrittäjiä onneks tulee myös mukaan tasaiseen tahtiin, tervetuloa siis kaikille uusille taas!!!

Täällä ollaan ja luultavasti vielä pitkään :rolleyes:
Tai ainahan voi käydä ihme, mutta kun sitä ei vuoteen oo tapahtunut, niin oon vähän skeptinen o_O

Juur tänään saatiin lähete lapsettomuuspolille, ja veikkailen, että hoitoihin päästään joskus loppuvuodesta, sitä ennen toiveet on aika ohuet. Mutta toki se mahdollista on luomunakin vielä onnistua, peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001

Ja uusia yrittäjiä onneks tulee myös mukaan tasaiseen tahtiin, tervetuloa siis kaikille uusille taas!!!

Meille kävi niin, että se kierto jossa sain tietooni lapsettomuuspolin ajan ja mies kävi spermatestissä tulikin tärppi. Kirves oli kaivossa ja syvällä ja odotin vaan elokuuta ja ensikäyntiä. Nyt jännitän pirusti varhaisultraa joka on ylihuomenna.

Ai nii, Mäki muuten näin ihan raskauden alussa unta että mies lähti toisen matkaan ja sitte alko niin itkettää ettei enää uni tullu loppu yöstä :hilarious:, vaikka mies nukku vieressä. Kömmin sen kainaloon, se vaan mutisi puoli unissaan että "onko joku hätä?" ja nukahti.

Vitsit oon nähnyt joskus ihan samanlaista unta (en tosin raskaana) ja myös reaktioni oli ihan samanlainen :hilarious: Ja vaikka tajus että se oli unta, niin tuntu ihan hirveeltä pitkän aikaa heräämisen jälkeen!

Meille kävi niin, että se kierto jossa sain tietooni lapsettomuuspolin ajan ja mies kävi spermatestissä tulikin tärppi. Kirves oli kaivossa ja syvällä ja odotin vaan elokuuta ja ensikäyntiä. Nyt jännitän pirusti varhaisultraa joka on ylihuomenna.

Oi ihana kuulla, kaikki on siis mahdollista :smiley-bounce012
Paljon tsemiä varhaisultraan, varmasti on kaikki hyvin, mutta ymmärrän täysin jännityksen <3

Onnea niille plussanneille, joita en ehtinyt vielä onnitella :happy::hello2.
Mulla on la ystävänpäivänä:Heartpink. Vähän tympii, ku ei anna itsensä olla onnellinen tästä raskaudesta, vaan ootan koko ajan sitä ekaa neuvolaa :confused2. Kai tää on joku typerä itseni suojelutapa, ettei muka sitten pety jos onki tuulimuna, en minä tiiä itsekkään :sick009. Vielä ois 2 viikkoa jäljellä.
Mulla taas ei just ollu alussa tissit kipeet, vaan ihmettelin et miksei ne oo räjähtämäisillään, vaikka menkat tulossa :biggrin. No ei sit menkkoja tullu. Ja toivon todellakin ettei se ultimate paha olo iske, tarpeeksi tympeä jo tämä 24/7 krapulainen väsymys ja ällötys olo.

Mulla ihan sama ollut; jos oon ollut raskaana, niin tissit ei niin kipeät kuin jos menkat alkamassa. Tänään tuntui tissit vähän aroilta, eli ehkäpä ei ole tärpännyt... Nyt dpo5 vasta...

Mulla lämpö nyt 36.9 ( norm 36.4) vähä ällö olo et en tiä mikä pöpö täällä iskee ja päätäki särkee :stop::hungover:. Nännit edelleen niin kipeet, että hyvä ku suihkussa pysty olee :hilarious:, kohdussa vieläkin jännä tunne :confused:

En viitsi kellekään muulle kertoa, enkä muutenkaan haluis spekuloida vielä, ettei pety kovin, vaikka kyllähän sitä muutenki pettyy :/ Mut ehkä täällä voi höpötellä mitä vaan :) äsken ku makuuasennosta sohvalla nousin istumaan, niin repäs/vihlas oikeelta puolelta alavatsaa. Toivotaan että lupaavaa :p
Mies ulkomailla ja mulla liikaa aikaa ajateltavaks.. Mustasukkasuuskin nostaa päätään vaikka ei aihetta :banghead:

Eikä! Mulla oli eilen illalla ihan sama! :woot:
En tosin usko, että voi enteillä mitään, kun vasta dpo5...

Eikä! Mulla oli eilen illalla ihan sama! :woot:
En tosin usko, että voi enteillä mitään, kun vasta dpo5...

Kiinnittymiskipua vois sulla olla! Tosta näkee miten erilaisia kaikki on, mulla taas ei rinnat ikinä kipeet, mut raskaana oli :)

Takaisin