Raskaaksi 2019

Täällä ollaan ja luultavasti vielä pitkään :rolleyes:
Tai ainahan voi käydä ihme, mutta kun sitä ei vuoteen oo tapahtunut, niin oon vähän skeptinen o_O

Juur tänään saatiin lähete lapsettomuuspolille, ja veikkailen, että hoitoihin päästään joskus loppuvuodesta, sitä ennen toiveet on aika ohuet. Mutta toki se mahdollista on luomunakin vielä onnistua, peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001

Ja uusia yrittäjiä onneks tulee myös mukaan tasaiseen tahtiin, tervetuloa siis kaikille uusille taas!!!

Ootko menossa naikkarille kun odotat noin pitkää jonotusaikaa? Yksi mitä voi harkita tässä odotusaikana on aukiolotutkimus yksityisellä, jotkut ovat senkin jälkeen raskautuneet.

Ohhoh, ai naikkarilla sellaiset jonot:banghead: mulle gyne just totes viime kierrossa et nyt on hyvä jos saan marraskuussa lähetteen, et tyksissä ei oo ollu nyt juuri yhtään jonoa (saleen sillon sitten on tulijoita ovista ja ikkunoista).

Täällä tallettelut aloitettu (kp5) että tässä taas kun pari viikkoa puuhailee, niin pitäis olla kaikki mahdolliset mahdollisuuspäivät käytetty:)

On muuten tehnyt tolle intiimielämälle (toistaiseksi) tää toka lapsi projekti hyvää. Olikin vähän hiljaista tuolla makuuhuoneessa, kun mies ei voinut ajatellakaan tyyliin seksiä mun jonkun rv30 jälkeen ja mä taas sain synnytyksestä varmaan jonkun ikuisuuskrampin ja joku puol vuotta ainakin koko seksi oli ihan out (sattui ihan hitokseen). Äitiysfyssarilla piti käydä oikeen opettelemassa rentouttamaan lantionpohjalihaksia, ne oli ihan ylikireet:banghead: nyt taas homma luistaa ja peittokin saa heiluttaa useemmin kun joskus ja jouluna:hilarious:

Ohhoh, ai naikkarilla sellaiset jonot:banghead: mulle gyne just totes viime kierrossa et nyt on hyvä jos saan marraskuussa lähetteen, et tyksissä ei oo ollu nyt juuri yhtään jonoa (saleen sillon sitten on tulijoita ovista ja ikkunoista).

Täällä tallettelut aloitettu (kp5) että tässä taas kun pari viikkoa puuhailee, niin pitäis olla kaikki mahdolliset mahdollisuuspäivät käytetty:)

On muuten tehnyt tolle intiimielämälle (toistaiseksi) tää toka lapsi projekti hyvää. Olikin vähän hiljaista tuolla makuuhuoneessa, kun mies ei voinut ajatellakaan tyyliin seksiä mun jonkun rv30 jälkeen ja mä taas sain synnytyksestä varmaan jonkun ikuisuuskrampin ja joku puol vuotta ainakin koko seksi oli ihan out (sattui ihan hitokseen). Äitiysfyssarilla piti käydä oikeen opettelemassa rentouttamaan lantionpohjalihaksia, ne oli ihan ylikireet:banghead: nyt taas homma luistaa ja peittokin saa heiluttaa useemmin kun joskus ja jouluna:hilarious:

Hui kuulostaa kivuliaalta! :Heartpink:notworthy
Ai lantionpohjalihakset voi olla ylikireetki :o pelkäsin et alapää vaan löystyy :bag:

Mä kirjoitin tänne siitä kivusta ja se täsmää kiinnittymisen kivuksi kyl mut ei selitä aiempia haamui Toki ny ei ollu enää haamu, vaan ihan digi mut kauhee miten on skeptinen olo vaik oksettaa ja tekee pahaa ja tisseihin sattuu yms yms ja kai se eiillinen vaaleanpunainen tiputus säikäytti ja se hitonmoinen läjä valkkarii joka tuli tänään Onko teil raskaalla olevilla alus nyt jotaki extraoutoa valkkarii???? Tämä asia häiritsee vissiin ihan liikaa

Hui kuulostaa kivuliaalta! :Heartpink:notworthy
Ai lantionpohjalihakset voi olla ylikireetki :eek: pelkäsin et alapää vaan löystyy :bag:
Varmaan too much information mulla mut mulla ei mahdu tamponi sisään. Mietin et mitenhän synnytän ku mulla on seksi ollu siten vaikeeta et ei vaan mahdu jos ei ole halukas...

Ankkuri muakin kiinnostaa mihin oot menossa hoitoihin? :smiley-bounce012 ja jos naikkari niin millo teillä laitettiin lähete? meillä lähete meni 1.5kk sitte ja sain siitä n. viikko kirjeen naikkarilta jossa vaan ilmotus et ollaan jonossa ja jono 3-4kk. Enkä tiiä kuuluuko toho kesäsulku myös vai tuleeko viel toho päälle.

Onnea niille plussanneille, joita en ehtinyt vielä onnitella :happy::hello2.
Mulla on la ystävänpäivänä:Heartpink. Vähän tympii, ku ei anna itsensä olla onnellinen tästä raskaudesta, vaan ootan koko ajan sitä ekaa neuvolaa :confused2. Kai tää on joku typerä itseni suojelutapa, ettei muka sitten pety jos onki tuulimuna, en minä tiiä itsekkään :sick009. Vielä ois 2 viikkoa jäljellä.
Mulla taas ei just ollu alussa tissit kipeet, vaan ihmettelin et miksei ne oo räjähtämäisillään, vaikka menkat tulossa :biggrin. No ei sit menkkoja tullu. Ja toivon todellakin ettei se ultimate paha olo iske, tarpeeksi tympeä jo tämä 24/7 krapulainen väsymys ja ällötys olo.

Ultraraanko siellä vai mitä tapahtuu siellä silloin?

Hehhehee, hauska:hilarious: nää asiat on niin mielen päällä koko ajan:)

Jannnillakin kuulostaa hyvältä, selviskö siitä progekokeesta jotain?

Newmoonille miellyttäviä lakananpöyhimis hetkiä.

Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin:hilarious:

Plussa-aaltoja:smiley-bounce016:smiley-bounce016
Mä oon täällä ainakin, mies työreissulla just kun olis ovis viikko, en viitti ees testejä tuhlata... eikä tarvii ees piinailla :banghead:

Ultraraanko siellä vai mitä tapahtuu siellä silloin?

Joo, kysyin niin on sellanen "epävirallinen" ultra, kattovat vaan että on kaikki kunnossa :happy:. Täällä on se eka käynti aina vkolla 10.

Jesbe, mulla on hieman enemmän valkkaria mut ei nyt mitenkään lorise. Hain apteekista sellasen odotus oppaan (Ilmanen), niin siellä oli et näillä viikoilla millä oon niin saattaa tulla maitomaista valkkaria, mikä on normaalia, mut sekin oli et "saattaa", niin tosi yksilöllisiä on oireet.

Ankkuri muakin kiinnostaa mihin oot menossa hoitoihin? :smiley-bounce012 ja jos naikkari niin millo teillä laitettiin lähete? meillä lähete meni 1.5kk sitte ja sain siitä n. viikko kirjeen naikkarilta jossa vaan ilmotus et ollaan jonossa ja jono 3-4kk. Enkä tiiä kuuluuko toho kesäsulku myös vai tuleeko viel toho päälle.

Siis tänään vasta saatiin lähete ja naikkarille joo. Gyne sanoi, että jono olis 3-6kk (+kai se kesäsulku), ihan sillä siis veikkailin, että loppuvuoteen menee... Mutta voihan se nopeamminkin edetä :)

Ootko menossa naikkarille kun odotat noin pitkää jonotusaikaa? Yksi mitä voi harkita tässä odotusaikana on aukiolotutkimus yksityisellä, jotkut ovat senkin jälkeen raskautuneet.

Juu, ekana nyt se spermatesti, ja jos se ei suoraan "pakota" ivf:ään, niin sitten vielä aukkari. Nää olis tarkoitus hoitaa tässä jonotusaikana :)

Täällä ei nyt oikeastaan piinailla, mutta viivanpaikkoja tuijottelen päivittäin kun testejä on. 18 päivää ainoasta tärppimahdollisuudesta, tai no viime viikonloppunakin oli mut eiköhän tää oo ovuloimaton kierto joka venyy. Mitään menkkaoloja ei oo, imetys sattuu mut johtunee siitä että neiti puree välillä... Nyt kp 35/25-39.

Tää ketju on niin superaktiivinen, etten ehdi kuin vilaista lukemattomat viestit läpi, mutta onnittelut raskautuneille, oli ihanan monta plussaa tullut!

Mä oon täällä ainakin, mies työreissulla just kun olis ovis viikko, en viitti ees testejä tuhlata... eikä tarvii ees piinailla :banghead:

I feel u.:( Nyt on ollut ihanaa, kun miehellä ei oo kesäisin työmatkoja, mutta syyskuussa taas lähtee. Oon kyl tarkistanu jo, et kerrankin oviksien pitäis olla silti hyödynnettävissä:)

Takaisin