Mul oli ennrn ku rupesi sattuu seksi ja näin jopa seksi unia joita en näe yleensä...Mulla on muuten viime päivinä ollu ihan hirveen kovat halut. Onkohan se mikään merkki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul oli ennrn ku rupesi sattuu seksi ja näin jopa seksi unia joita en näe yleensä...Mulla on muuten viime päivinä ollu ihan hirveen kovat halut. Onkohan se mikään merkki
Ihan ku mulla! Jospas nyt ootatKylläpäs mun posket alkoi yhtäkkiä helottaa Mulla on kyllä flunssa yrittänyt päälle, kurkku on ollut arkana monta
päivää lievästi.
Joo maaliskuun alussa, kierron mukaan rv6 ei kyl pidä paikkaansa et maaliskuun ekan viikon vauva... Mulla ovis meni hukkaanMilloinkas teillä plussanneilla olis la?? Maaliskuun alkupuolella?
Ja nyt ku oli kuivat päivät ja eilen tosiaan hitusen tiputteli sitä vaaleanpunaista ja tänään tuli ihan holskaamal vv klönttei niin säikähdin mut sit kaverilla oli sama homma ja sanoin että ihan normia niin outo ko nyt niin säikkyy kaikkea vaik se tosiaan on normaalia ku ei haise ei mitään kutise tms mut ahdistavaa kun se km takana
En oo kokeillut sen jälkeen ku tänne kirjoitin, ei oo kokkareista vaan siis löntti ja iso valkoinen outo koostis. Ei oo ollu siis km tällaista ja tuo nyt on ihan normia, eikös se limstulppajuttu kehity sinne ja sit just runsas valkkari ku se puhdistuu ja auttaa siten alkioo vai oonko hakoteillä ?Mullaki vv:tä ja vähän rakeista.. Oon yrittäny kohdunnapukkaa pari kertaa kokeilla, en oo varma oonko oikeeta kohtaa kokeillu mut kovalta tuntui tänään. Sitä ei kannata paljon sörkkiä, ettei mee pöpöjä jne :)
Mies kysy, monesko päivä tänään on. Meinasin vastata mun kierron päivän ja piti hetki miettiä, monesko päivä oikeesti on
Milloinkas teillä plussanneilla olis la?? Maaliskuun alkupuolella?
Mies kysy, monesko päivä tänään on. Meinasin vastata mun kierron päivän ja piti hetki miettiä, monesko päivä oikeesti on
Hehhehee, hauska nää asiat on niin mielen päällä koko ajan:)
Jannnillakin kuulostaa hyvältä, selviskö siitä progekokeesta jotain?
Newmoonille miellyttäviä lakananpöyhimis hetkiä.
Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin
Plussa-aaltoja
Hehhehee, hauska nää asiat on niin mielen päällä koko ajan:)
Jannnillakin kuulostaa hyvältä, selviskö siitä progekokeesta jotain?
Newmoonille miellyttäviä lakananpöyhimis hetkiä.
Ja tärkeää, kuka on vielä yrityspuuhissa, vai jätettekö kaikki mut pian tänne yksin
Plussa-aaltoja
Toivotaan yhteisesti, ettei kukaan jätä ketään yksin täällä
Tottakai ensisijaisesti toivotaan kaikille plussaa ja vain pikaista visiittiä tähän ketjuun:) nää nyt oli vaan näitä mun alkukierron panikointeja
Äh, ekaa kertaa kävi kaupistelija ovella (ollaan nyt asuttu puol vuotta tässä, ennen sitä kerrostalo missä oli aina alaovi lukossa). Ahdistavia sellaiset ja oikeesti puol yheksän illalla oli kyl ihan asiallinen tyyppi, mut silti.
Tottakai ensisijaisesti toivotaan kaikille plussaa ja vain pikaista visiittiä tähän ketjuun:) nää nyt oli vaan näitä mun alkukierron panikointeja
Äh, ekaa kertaa kävi kaupistelija ovella (ollaan nyt asuttu puol vuotta tässä, ennen sitä kerrostalo missä oli aina alaovi lukossa). Ahdistavia sellaiset ja oikeesti puol yheksän illalla oli kyl ihan asiallinen tyyppi, mut silti.