Raskaaksi 2019

Jesbe, nyt huoli pois ja keskitä ajatukset vain positiivisiin asioihin. Asioita ei kannata murehtia etukäteen (nimim. kantapään kautta oppinut). Toisia ihmisiä pystyy manipuloimaan, joten pystyt manipuloimaan myös omia ajatuksiasi positiiviseen suuntaan. Kaikki menee hyvin :angel7

Onnea myös muille plussanneille :smiley-angelic003

Oi, olipas paljon plussauutisis. Tasapuolisesti onnea jokaiselle ja tarrasukkia pienokaisille:)

Ankkurille nyr talletteluonnea ja peukut pystyssä että viimein tärppäisi<3

Täällä kans just kävin taas luovuttamassa verta tutkittavaksi, huomenna/ylihuomenna pitäis olla tulokset. Jotenkin veikkaan et kaikki niissäkin ok, niinkuin muutenkin. Että plussaa odotellen:) tai marraskuussa saatavaa hoitolähetettä:)

Kp5. Nyt vielä jannnille ja helenalle peukut pystyyn:)

Oon nyt ihan sekasin kun on kaksi Nuppusta yhden kirjaimen erolla, mikä tilanne sulla oli? Miksi et uskonut plussaan? Mikä dpo? Oireita? Onnea!!!

Täs on takana tosi pitkä ja kummallinen kierto välivuotoineen, jotka ei kyllä johtunu ovulaatiosta, vaikka niin neuvolassa väitettiin. Ovis tuli noin viikko noiden välivuotojen jälkeen, tuntemusten perusteella, en siis tikuttanut.
Joku viikko oviksesta oli varma olo raskaudesta, mut sit tein negatiivisia testejä dpo9,10 ja 12 ja dpo12 tuli vähän verta, niinku yleensäkkin ja aattelin et sieltä ne menkat taas alkaa.
No sit eilen dpo13 tuli taas se tunne raskaudesta, kun menkat ei ollukkaan alkanu ja tänään aamulla dpo14 sain noi viivat. :Heartred
Oireet ei oo kovin kummosia, sellanen raskaana oleva olo alavatsalla, vähän useemmin pissattaa, hiukset rasvottuu toodella äkkiä ja on ollu närästystä, mikä ei oo mulle yleensä normaalia.

Nii ja tolloin dpo12 heitin jo totaalisesti kirveen kaivoon, ku testi nega ja vuotoo. Heitin tetsatut tikut roskiin ja siteen housuihin. Nyt vähän harmittaa ku olis ollu kiva kuvata testien vahvistumista ja testata myös dpo13. No ei se haittaa tää plussa on kuitenki pääasia! :Heartred

Jos mä nyt raskaana olisin, niin oireet tällä hetkellä lievä huono olo, ei mitään muuta. Oon odotellu, josko rintoja alkais aristaa tai pissattais, mut ei. Päätäkään ei enää särje. Välillä jomottelee menkkamaisesti ja silloin toivo murenee. En luota enää mihinkään tuntemuksiin, kun oon aiemmin luullut väärin. Ja tuntuu hieman epäuskoiselta, että se yks oikeaan aikaan ajoitettu tallettelu dpo0:n alussa olisi riittänyt onnistumiseen.

Ja koska en muista aiemmista tärpeistä muuta kuin, että testasin, kun menkat oli myöhässä, väsytti ja etoi plussan jälkeen, niin en osaa nyt analysoida..

Jos mä nyt raskaana olisin, niin oireet tällä hetkellä lievä huono olo, ei mitään muuta. Oon odotellu, josko rintoja alkais aristaa tai pissattais, mut ei. Päätäkään ei enää särje. Välillä jomottelee menkkamaisesti ja silloin toivo murenee. En luota enää mihinkään tuntemuksiin, kun oon aiemmin luullut väärin. Ja tuntuu hieman epäuskoiselta, että se yks oikeaan aikaan ajoitettu tallettelu dpo0:n alussa olisi riittänyt onnistumiseen.

Ja koska en muista aiemmista tärpeistä muuta kuin, että testasin, kun menkat oli myöhässä, väsytti ja etoi plussan jälkeen, niin en osaa nyt analysoida..

Ei mullakaan oo mitään ehdottoman selkeitä oireita, ei oo yhtään huono olo, eikä arista rintoja yhtään. Vatsassa on kipuja, mutta ehkä vähän erilaisia, kun ennen menkkoja. Meillä todennäköisin tärppi mahdollisuus oli vasta dpo1, joten senkään takia en uskonut tärppiin.

Olishan tää pitäny arvata ku, vajaa viikko sitten ostin ihan hiton monta pakettia siteitä valmiiks menkkoja varten, ettei tartte joka kuukausi olla niitä ostamassa. :facepalm::joyful::hilarious:

Mahtavasti onnea Spyro, Jesbe ja Nuppunen! :smiley-bounce016
Ihanaa että täällä tulee plussia, pitää toivoa yllä! Nyt kovasti teille kaikille tarrasukkia!:Heartpink

Joku uusikin taisi tulla mukaan, tervetuloa!

Täällä kp1. :sad001 Toki sitä jo odottelinkin kun sen negan testin tein, mutta aina se silti harmittaa. Varsinkin kun nyt tosiaan kierto venyikin pidemmäksi. :banghead: Ärsyttää, vaikka yritän kyllä ajatella positiivisesti. Se on kyllä ihan kiva juttu että kierto oli nyt lähes yhtä pitkä kuin silloin esikoista yrittäessä eli se nyt ainakin lupaisi parempaa. Ja onneksi on se lääkäri aika jo sovittuna. Se osuu nyt kp18. Eli ovis ehtii kyllä olla ennen sitä. Pitäisiköhän tilata ovistestejä?

Tämä on jotenkin uskomatonta nyt ihana aalto tuli ja niin saa olla. Huolet pois nyt saadaan syliin!!

Oon seuraillut jonkin aikaa sivusta tätä keskustelua mutta jospa nyt itekin liityn mukaan. Eli tosiaan nyt menossa yk3, ja kp 18/28. Tässä kierrossa aloin syömään rautalisää, ferritiini arvot olivat matalat kun kesäkuun alussa kävin verikokeissa. Yritys ollut kova etten liikaa seurailis ja ylianalysois kaikkia mahollisia nippailuja ja oireita, mutta yhen asian oon pistänyt merkille! Mulla kipeytyy tissit yleensä aina tasan viikkoa ennen menkkoja, ja siitä oon aina tiennyt että ne alkaa. Mutta tässä kierrossa jäätävä kipu alkoi jo 1-2päivää oviksesta. Luultavasti ihan normaalia eikä viittaa mihinkään, mutta väistämättä aloin miettimään "mitä jos".. Huh mikä romaani, sori siitä :D

Oon seuraillut jonkin aikaa sivusta tätä keskustelua mutta jospa nyt itekin liityn mukaan. Eli tosiaan nyt menossa yk3, ja kp 18/28. Tässä kierrossa aloin syömään rautalisää, ferritiini arvot olivat matalat kun kesäkuun alussa kävin verikokeissa. Yritys ollut kova etten liikaa seurailis ja ylianalysois kaikkia mahollisia nippailuja ja oireita, mutta yhen asian oon pistänyt merkille! Mulla kipeytyy tissit yleensä aina tasan viikkoa ennen menkkoja, ja siitä oon aina tiennyt että ne alkaa. Mutta tässä kierrossa jäätävä kipu alkoi jo 1-2päivää oviksesta. Luultavasti ihan normaalia eikä viittaa mihinkään, mutta väistämättä aloin miettimään "mitä jos".. Huh mikä romaani, sori siitä :D
Tervetuloa, mullakin rinnat heti arkana oli..

Olishan tää pitäny arvata ku, vajaa viikko sitten ostin ihan hiton monta pakettia siteitä valmiiks menkkoja varten, ettei tartte joka kuukausi olla niitä ostamassa. :facepalm::joyful::hilarious:

Täytyy varmaan itekki käydä ostamassa ni jos sit tärppäis:hilarious:

Täs on takana tosi pitkä ja kummallinen kierto välivuotoineen, jotka ei kyllä johtunu ovulaatiosta, vaikka niin neuvolassa väitettiin. Ovis tuli noin viikko noiden välivuotojen jälkeen, tuntemusten perusteella, en siis tikuttanut.
Joku viikko oviksesta oli varma olo raskaudesta, mut sit tein negatiivisia testejä dpo9,10 ja 12 ja dpo12 tuli vähän verta, niinku yleensäkkin ja aattelin et sieltä ne menkat taas alkaa.
No sit eilen dpo13 tuli taas se tunne raskaudesta, kun menkat ei ollukkaan alkanu ja tänään aamulla dpo14 sain noi viivat. :Heartred
Oireet ei oo kovin kummosia, sellanen raskaana oleva olo alavatsalla, vähän useemmin pissattaa, hiukset rasvottuu toodella äkkiä ja on ollu närästystä, mikä ei oo mulle yleensä normaalia.
Aika paljon ku mulla kans toi närästys joskus ihan oksennus

Täytyy varmaan itekki käydä ostamassa ni jos sit tärppäis:hilarious:

Jep, nää ei onneks vanhene ja tarvitsee synnytyksen jälkeen:) mulla tää tosin ei oo tuottanut tulosta. Nytkin on kaks pakettia jemmassa:hilarious: ei kyllä pitäis valittaa, toihan noi luget sentään huiman parannuksen omaan kiertoon:)

Takaisin