Raskaaksi 2019

Aa saakutti Helena80 nyt pistit itkun tulemaan... Hyvällä tavalla kyllä. Oon niin kauhean herkillä ollut viime aikoina niin nyt sitte tuli ihan kunnon itku. Sitä toivon itsekin ja juuri eräs tuttu sano et vaaleanpunaista raitaa ja jopa ihan punaista tuli pari päivää ja ku krampit jatku mut vuoto ei niin älysi et on raskaana ..

Mä oon kans herkkä itkemään, et ymmärrän sua <3

Mä oon kans herkkä itkemään, et ymmärrän sua :Heartred
Jotenkin jännä ku minä en yhtään toki mul on tunteet mut normaalisti en siis ole Se tulee kiukkuna ja ihme pätemisen tarpeena (kuulostan bit Hille mut just naurattaa enempi yms en sillee itke...) ni outoa minulle ja Spyron testiki itketti

Jotenkin jännä ku minä en yhtään toki mul on tunteet mut normaalisti en siis ole Se tulee kiukkuna ja ihme pätemisen tarpeena (kuulostan bit Hille mut just naurattaa enempi yms en sillee itke...) ni outoa minulle ja Spyron testiki itketti

Me ollaan vissiin vähän samanlaisia, kun mäkin osaan kiukutella ja miehelle pitää aina päteä jostakin :grin Mut itken siis, kun katson esim. leffaa tai luen surullisia uutisia. En ihan aina, mut jos sattuu olla sellainen fiilis.

Onnea Spyro! :Heartpink

Jesben puolesta kaikki sormet ja varpaat ristissä, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. :Heartpink

Onnea, Spyro :smiley-bounce016

Kp27/28-32, dpo11. Odottelen vieläkin testauksen kans, koska menkat sieltä kuitenkin tulee.

Ei mullakaan nyt yhtään luottoa. Dpo8 eikä tunnu miltään. Eilen alkoi polvessa reumaoireetkin taas :sad001

Kiitos <3 oon uudella sisukkuudella paa
Onnea Spyro! :Heartpink

Jesben puolesta kaikki sormet ja varpaat ristissä, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. :Heartpink

Kiitos <3 olen uudella sisukkuudella päättänyt et tällä kertaa minusta tulee äiti

Ei mullakaan nyt yhtään luottoa. Dpo8 eikä tunnu miltään. Eilen alkoi polvessa reumaoireetkin taas :sad001

Mulla on ollu jo viikon ranteet toosi kipiät ja sitte polvet naksuu. Eli minulla paheni ne huomattavasti et öljy jossa laventelia laitellut

Tuohon työasiaan vielä. Välillä saa lukea lehdestä, että virkaan on valittu Maija, jonka äitiysloman sijaisena toimii siihen ja siihen saakka Marketta. Aina tulee hyvä mieli, kun semmoisen lukee. :)
Täällä pitää salata tosi pitkään ja uskaltaa vasta rv12 kertoo. Sitte tosiaan potkujen pelko koko ajan

Mulla on ollu jo viikon ranteet toosi kipiät ja sitte polvet naksuu. Eli minulla paheni ne huomattavasti et öljy jossa laventelia laitellut

Niin, kai joillain pahenee oireet raskaana ja joillain ne katoaa kokonaan :rolleyes: nyt oli viime kortisonipiikin jälkeen puoltoista kuukautta kivut pois. Toivotaan et tää menee pois..ei tee hyvää raskaudelle tulehdustilat. Sulla myös pois kivut!! Mulla tosin vielä vasta nesteestä aiheutuvaa kipua.

Kiitos kaikille, toivotaan että pieni pysyy matkassa :Heartred
Helena80 ja jannn toivottavasti liitytte plussa aaltoon :Heartred

Mä hain vakivirkaa ja kävin haastattelussa toukokuun lopussa 2013. Työ alkoi 1.8, kuten opettajien viroissa on. Maha oli kuopuksesta tosi iso, mut haastattelussa eivät huomanneet mitään, kun mulla oli neuletakki avoinna päällä. Sanoin lopuksi, että niin, olen raskaana, että huomasitteko. Hämmästyneet ilmeet oli heillä. Virkaan valittiin tuttu mies sen takia, että hän oli edellisenä vuonna ollut varasijalla. Meni pari viikkoa ja rehtori soitti, että paikka on mun. Tiesin, että virkaan valittu oli saanut paikan muualta ja että olin hänen jälkeensä kokenein hakija. Kolmanneksi jäänyt valittiin mun sijaiseksi ja mä olin vuoden kotona. Hän jäi sijaiseksi muille ja kun irtisanouduin 2017, hänet valittiin virkaan. Semmoinen tarina :grin

Onnea Spyro :hug007:hello2:wav!!

Nyt kaikki loputkin plussaa, niin saadaan vähä äksöniä tonne plussanneisiin laughing7.

Täällä vähän huono olo. Eilen kävelin töistä kotiin ja piti mennä kaupan kautta ku oli ihan järkyttävä nälkä ja ku mulla on nälkä, mulla on ällö olo.. Kertaakaan en oo joutunut oksentaan. Ei kai tää pahoinvointi voi enää tulla pahempana ku kuitenki jo 7+4 menossa..? :oops:

Siis just silloin ku sitä vähiten odottaa! :love017
Nyt jännittää! :nailbiting:

Liitteet

• 20190702_103005.jpg
    20190702_103005.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 180
Paljon onnea Spyrolle, ja tarrasukkia matkaan <3

Mulla olikin vähän (positiivisen) yllättävä gynekäynti nyt aamulla, kp11 siis menossa..
Aiemmin siis epäilty pco:ta, kun niin paljon folleja muniksissa, ja sitä, ettei mikään niistä sitten kehity tarpeeksi, eikä ovulaatiota tapahdu kaikista merkeistä huolimatta.

No, nyt siellä näytti kaikki tosi hyvältä. Kuulemma jopa "hitaanlaisilta" vaikutti munikset, kun nyt oli vain 4-5 follia per munasarja (viime kerralla oli 13 ja 15 jos nyt oikein muistan), mutta vasemmalla siis täydellinen johtofolli 18 mm, joka irtoamassa parin päivän sisään ja limakalvo oppikirjamainen 3-faasinen ja 8 milliä paksu :happy093

Tämä gyne sanoi, että ei kannata välittää noista alhaisista progesteroniarvoista (arvot ollut kahdessa viime kierrossa 14 ja 16, kun "pitäis olla" 25), kuulemma nuo arvoni ovat riittävät ja viittaavat ovulaatioon (kuten kaikki muukin). Hän siis veikkasi, että olen ovuloinut täysin normaalisti koko ajan, kun kierto säännöllinen, ovistestit näyttää plussaa ja nyt tosiaan tuo ultrakin näyttää niin hyvältä (kuten myös kaikki veriarvot yms.). Hiukan itseäni silti edelleen nuo alhaiset progearvot mietityttävät, mutta kai se on nyt pakko uskoa, kun tämä oli jo toinen lääkäri, joka sanoi, ettei niillä ole väliä (mutta miksi niitä sitten otetaan ja seurataan, jos ei ole väliä?).

Eli mulla ilmeisesti kaikki kunnossa. Onpa omituista, kun koko ajan oon ollut ihan vakuuttuntu siitä, että jotai on mussa pielessä...Tosin lapsettomuusasiaa tämähän ei nyt ratkaissut, vuosi yritystä täysin tuloksetta edelleen takana. Mutta gyne kirjoitti siis lähetteen nyt julkiselle lapsettomuuspolille, jee! Sinne jonot kuulemma 3-6 kk, että vielä pitää malttaa ennen hoitoja...

Mutta jospa saisin nyt tuon miehen jollain ilveellä sinne spermatestiin jo lähiaikoina (paitsi että on vaan saamaton, ja uskoo superspermaansa, kun sillä on jo aiemminkin lapsi siitetty, sitä varmaan jännittää ja pelottaa ilmeisesti niin paljon ensinnäkin se, ettei edes saa mitään purkkiin kyseisessä tilanteessa, toisekseen se, että sieltä löytyykin jotain tosi hälyttävää). Ja sitten spermatestin jälkeen vielä munatorvien aukiolotutkimus. Ne voidaan tehdä jo ennen lapsettomuuspolia, niin päästään sitten suoraan hoitoon, kun on selvitty jonosta.

Ja tietty ennen kaikkea, luomu+ihmettä tässä odotellaan siihen asti, kunnes lisää selviää!

Takaisin