Raskaaksi 2019

Ääh, mun oli tarkoitus tässä kierrossa kokeilla cb kahden hormonin ovistestiä, mutta huomasin äsken, että eka testi pitäisi tehdä huomenna aamupissasta. Testit on toki apteekissa ja paikallinen on mennyt kiinni. Onkohan tämä nyt kuinka tarkkaa? :wacky:
Niin ohjeiden mukaan tehtynä tulis ainakin oikea tulos! Voithan sä riskillä sitte päiväpissasta ekan tehä ja seuraavan päivänä aamulla sit toisen :)

Täällä taustalla edelleen seuraillaan teidän kaikkien kuulumisia! Onnea Jesbe!!! :Heartpink Piinailijat nyt samaan plussa-aaltoon. :thumleft

Hain uuteen työpaikkaan ja toivon että pääsen, sinänsä vähä kuumottaa jos oonki raskaana nii varmaa katotaa heti pahalla:sorry:

Nuppunen, tää on aina se ikuisuuskysymys. Kun ei sais vaikuttaa mutta kyllähän se vaikuttaa, jokainen työnantaja varmasti miettii naisten kohdalla et jääköhän toi äitiyslomalle kohta. Noh, älä kerro työhaastattelussa jos et halua. Sitä ei saa sulta kysyä ja jos kysytään jotain perheenlisäyksestä niin sun ei tarvi vastata :) kaveri meni raskaana haastetteluun, sai paikan ja kertoi vasta työsopimuksen allekirjoittamisen jälkeen :D mut ihan oikein teki, ei se ole pomon asia.

Toki mä oon ite sellainen et kerron miten asiat on. Sanoisin suoraan tilanteen joten se myös tuo pomolle tunteen et oon rehellinen. Kun asioista puhuu alusta asti niin on sellainen olo, et hei, tohon tyyppiin vois vaikka luottaa :)

Joo, lasken tänään dpo1, koska eilen tuli illalla sellaiset alavatsajomot et pakostakin oli ovulaatio. Oikeaa, tervettä munasarjaa kouri niin että meinasin oikeasti joutua syömään kipulääkettä.. :D toivon mukaan joku supermunis sieltä irtos ja siellä oli siittiö x vastassa :D

Nuppunen, tää on aina se ikuisuuskysymys. Kun ei sais vaikuttaa mutta kyllähän se vaikuttaa, jokainen työnantaja varmasti miettii naisten kohdalla et jääköhän toi äitiyslomalle kohta. Noh, älä kerro työhaastattelussa jos et halua. Sitä ei saa sulta kysyä ja jos kysytään jotain perheenlisäyksestä niin sun ei tarvi vastata :) kaveri meni raskaana haastetteluun, sai paikan ja kertoi vasta työsopimuksen allekirjoittamisen jälkeen :D mut ihan oikein teki, ei se ole pomon asia.

Toki mä oon ite sellainen et kerron miten asiat on. Sanoisin suoraan tilanteen joten se myös tuo pomolle tunteen et oon rehellinen. Kun asioista puhuu alusta asti niin on sellainen olo, et hei, tohon tyyppiin vois vaikka luottaa :)

Nii pitänee miettiä tätä vielä :rolleyes: tosiaan työ alkais "vasta" syyskuussa, kun se on ihan uusi paikka, olen siis hoitoalalla:p:grin. Toki tekee mieli olla rehellinen, mutta ei taas tee mieli kertoa liian aikasin mitään, kun ikinä ei tiedä mitä tapahtuu, ja kun se edellinen km kummittelee mielessä :sad001

Kp27 dpo12
Ajattelin jo etten testaa tänä aamuna kun jouduin jo pari tuntia ennen heräämistä käydä vessassa. Kannatti silti tehdä!

Liitteet

• _20190702_063446.JPG
    _20190702_063446.JPG
    18.1 KB · Katsottu: 273
Juu vuotoa ei enää näy missään, lähinnä kipuaa tuo mistä irtosi mut kyl se kieltämättä hitusen ahdisti mut aattelin ku mul alkaa aina ruskealla vuodolla menkat niin tuo oli mulle epätyypillinen pikku vuoto niin luin ja monella täysin sama juuri kuukautisten alkamispäivänä ja pitkin raskautta tms. Ei ollut niinkuin klöntti eikä kuin vain vaaleanpunaista Rupesinko just pelkäämään voi ei.. Ku tulin tänne myös analysoimaan..

Juu vuotoa ei enää näy missään, lähinnä kipuaa tuo mistä irtosi mut kyl se kieltämättä hitusen ahdisti mut aattelin ku mul alkaa aina ruskealla vuodolla menkat niin tuo oli mulle epätyypillinen pikku vuoto niin luin ja monella täysin sama juuri kuukautisten alkamispäivänä ja pitkin raskautta tms. Ei ollut niinkuin klöntti eikä kuin vain vaaleanpunaista Rupesinko just pelkäämään voi ei.. Ku tulin tänne myös analysoimaan..

Kyl nyt on sun aika saada nyytti. Nyt peukut pystyssä, että kaikki sujuu :happy:

Kyl nyt on sun aika saada nyytti. Nyt peukut pystyssä, että kaikki sujuu :happy:
Aa saakutti Helena80 nyt pistit itkun tulemaan... Hyvällä tavalla kyllä. Oon niin kauhean herkillä ollut viime aikoina niin nyt sitte tuli ihan kunnon itku. Sitä toivon itsekin ja juuri eräs tuttu sano et vaaleanpunaista raitaa ja jopa ihan punaista tuli pari päivää ja ku krampit jatku mut vuoto ei niin älysi et on raskaana ..

Takaisin