Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rauhoittava jumppa, jossa tehdään erilaisia pitkiä 3-4 min venytyksiä :) Kyljellään, selällään, vatsallaan ja istualtaan. Ihanaa musiikkia taustalla
Kyllä sitä taas pelonsekaisin tuntein tätiä odottaa. Voi, kunpa se ei tulisikaan. Mieskin äsken sanoi, että nyt olisi hyvä olla tulematta, kun lähdetään reissuun Paljon mieluummin otan pahoinvoinnin kuin menkat
Kyllä, nyt tuli valkkarin seassa illasta 3 tippaa vaaleanpunaista vuotoa mut en huolestu koska mulla menkat alkanut aina ruskealla vuodolla. Heti tietty soitin ja sanottiin että se on vaaratonta kunhan ei lisäänny Jos oikein vuotaa niin sitten heti lääkäriin, sanoi että km jälkeen mahdollista että se kohdunsuu on pehmyt ja arka esim seksille ja nyt lepoa eikä kantaa mitään. Ei ole kyllä kipuja eikä mitään ja oksennus tuli nyt illasta ja kana ei maistu ja yleensä rakastan kanaa. En siis huolestunut nyt liikoja tuosta ja uskon että on harmitonta kun ei siis verta tullut... Tai no valkkarin seassa kolme pikku tippaa.Onnea Jesbe!
Seurataanko raskautta nyt enemmän kun oli se leikkaus uhka?
No viivoista en tiedä ku digi ilmoitti et raskaana :) oon vähän ihmeissään vielä et se näytti ku mul yleensä vaan joku error niin tein sen nyt oikein sitte . Kiitos onnitteluista toivomme että nyt pysyy matkassa loppuun astiOliko nyt tummempi testi kun viimeks vai haalee?
Moi!
Oon 19-vuotias
Palstaa oon seurannut jo pidempään, meillä yrittäminen alkoi nyt toukokuussa ja ensimmäinen lapsi haaveissa.
Pillerit jätin 7.5 ja kierto aivan todella sekaisin
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin
Paljon onnea Jesbe!
Pitikin kysellä, jännittääkö mitä uskaltaa Kreikassa syödä jne jos raskaana? Toivotaan ettei pahoinvointi iske heti mulla ei kyl viimeks ollu, mutta ehkä oikea raskaus ois erilainen. Jos viimeksi oli tuulimuna. Mulla lähtö Kreikkaan alle kahden viikon päästä :) keväällä kyl mietin et kui kestän raskaana sen kuumuuden jne :) olisin nyt ollut vkolla 21 about jo Mut oispa nyt raskaana..
Tervetuloa ja varovainen kiitos :)Moi!
Oon 19-vuotias
Palstaa oon seurannut jo pidempään, meillä yrittäminen alkoi nyt toukokuussa ja ensimmäinen lapsi haaveissa.
Paljon onnea Jesbe!
No kyl vähän jännittää ja on varmaan pakko kertoa reissukavereille, jos huomaavat, et välttelen jotain ruokia
Moi!
Oon 19-vuotias
Paljon onnea Jesbe!
Pc liuskat ja Apteq raskaustestit jotka on 10 herkkyys nii on parhaita!Voihan piinapäivät!:bag: Tänään on kp32/29-30 ja pc:n perusliuska nega! Ovis toki bongattu kp21 eli tänään vasta dpo11 eli onhan mulla yhä mahikset? Huomenna pääsen "juoruvapaalle vyöhykkeelle" testiostoksille eli kertokaas mulle parhaat herkät testit! Mikään nettitilaus ei nyt ehdi tähän testipaniikkiin