Raskaaksi 2019

Tänään aamulla oli tummin ihan livenä :D mut ei ihan tasapaksu. Kuitenkin jos töiden jälkeen alkoi jo vaalenee niin olisiko huippu voinut tulla päivällä? :D

Voihan piinapäivät!:bag: Tänään on kp32/29-30 ja pc:n perusliuska nega! Ovis toki bongattu kp21 eli tänään vasta dpo11 eli onhan mulla yhä mahikset? Huomenna pääsen "juoruvapaalle vyöhykkeelle" testiostoksille eli kertokaas mulle parhaat herkät testit!:joyful: Mikään nettitilaus ei nyt ehdi tähän testipaniikkiin :rolleyes:

Tänään aamulla oli tummin ihan livenä :D mut ei ihan tasapaksu. Kuitenkin jos töiden jälkeen alkoi jo vaalenee niin olisiko huippu voinut tulla päivällä? :D

Kuvassa näyttää munkin silmään, että kp15 olis tummin (eli eilen), mutta livenä toki näkee paremmin. Varmaan testaisin varuiksi vielä huomenaamulla, mutta veikkaisin että vahvin testiplussa oli sit joko ennen tai jälkeen aamun testin :)

No se eilisiltainen oli kyllä aika tumma tuoreena.. Nää on mun ekat kerrat kun ylipäänsä testaan niin en osaa ehkä tulkita. Ehkä seurailen oireita tän ja huomisen. Yleensä tunnen munasolun irtoamisen mut nyt on alaselkä ihan sökönä kun hajotin sen vklna niin vaikea sanoa mistään mitään :D

Voihan piinapäivät!:bag: Tänään on kp32/29-30 ja pc:n perusliuska nega! Ovis toki bongattu kp21 eli tänään vasta dpo11 eli onhan mulla yhä mahikset? Huomenna pääsen "juoruvapaalle vyöhykkeelle" testiostoksille eli kertokaas mulle parhaat herkät testit!:joyful: Mikään nettitilaus ei nyt ehdi tähän testipaniikkiin :rolleyes:

En tiedä yhtään!! Kai pc oletan?? Vai saako apteekista edes 10 herkkiä??

Luin justiinsa lehdestä että meidän neuvolan terkka on saanut lapsen. Ei siis kannata ainakaan vuoteen raskautua ettei joudu sijaiselle :hilarious: Tuo terkka on oikeesti ihan mieletön, ihan kuin joku taivaan enkeli. Sai just jonkun palkinnonkin. Hauska aina kuunnella kun muut valittaa kuinka neuvolassa "kytätään" ja neulova "urputtaa" ja muuta, kun minulla ei ole mitään muuta kuin ylistävää sanottavaa.

Tsempit Ankkurille huomiselle gynelle, toivottavasti tulee hyviä uutisia :)

Mul oli kans niin hyvä neukku, joka tietty kyllästyi ja vaihtoi työterveyteen, sijainen oli melkoisen kuivahko tapaus:) nyt ollaan jo muutettu toiselle paikkakunnallekin:) täällä siis varsinais-suomen edustaja:)

Täällä jo odotellaan sormet syyhyten testikuvia:) taas on niin monella jännät paikat. Joku kyseli mikä testi, ni suosisin pc:tä, monet saaneet niihin aikaisilla dpoilla viivoja:) ehkä antaa myös luotettavampaa tulosta, kun herkät?

Tuuhan ankkuri sit kertomaan mitä selvisi. Toivottavasti siellä olis nyt kunnon mollukka kasvamassa ja tää olis nyt se tärppikierto:)

Plussa-aaltoa:smiley-bounce016
:smiley-bounce016

Tänään testattu plus ja ilmoitin neuvolaan. Lasketaan sit ku pääsen varhsisultraan et kuin pitkällä. Eilinen oksentelu ja taas iltapäivästä rupesi niin sit kyl se ja testi kertoo. Jotenki helpottunut olo ku oli mututuntuma ihan oikeessa. Testaan varuiks ennen neuvolaan menoa jos ei menkat ala. Saa pysyä pois nyt seukit 9kk <3

Tänään testattu plus ja ilmoitin neuvolaan. Lasketaan sit ku pääsen varhsisultraan et kuin pitkällä. Eilinen oksentelu ja taas iltapäivästä rupesi niin sit kyl se ja testi kertoo. Jotenki helpottunut olo ku oli mututuntuma ihan oikeessa. Testaan varuiks ennen neuvolaan menoa jos ei menkat ala. Saa pysyä pois nyt seukit 9kk :Heartred

Onnea :smiley-bounce016

Tänään testattu plus ja ilmoitin neuvolaan. Lasketaan sit ku pääsen varhsisultraan et kuin pitkällä. Eilinen oksentelu ja taas iltapäivästä rupesi niin sit kyl se ja testi kertoo. Jotenki helpottunut olo ku oli mututuntuma ihan oikeessa. Testaan varuiks ennen neuvolaan menoa jos ei menkat ala. Saa pysyä pois nyt seukit 9kk :Heartred

Onnea!!

Oliko nyt tummempi testi kun viimeks vai haalee?

Ihanaa Jesbe ja paljon onnea!! Toivotaan, että pysyisi pieni nyt matkassa <3<3<3

Takaisin