Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään aamulla oli tummin ihan livenä :D mut ei ihan tasapaksu. Kuitenkin jos töiden jälkeen alkoi jo vaalenee niin olisiko huippu voinut tulla päivällä? :D
Voihan piinapäivät!:bag: Tänään on kp32/29-30 ja pc:n perusliuska nega! Ovis toki bongattu kp21 eli tänään vasta dpo11 eli onhan mulla yhä mahikset? Huomenna pääsen "juoruvapaalle vyöhykkeelle" testiostoksille eli kertokaas mulle parhaat herkät testit! Mikään nettitilaus ei nyt ehdi tähän testipaniikkiin
Luin justiinsa lehdestä että meidän neuvolan terkka on saanut lapsen. Ei siis kannata ainakaan vuoteen raskautua ettei joudu sijaiselle Tuo terkka on oikeesti ihan mieletön, ihan kuin joku taivaan enkeli. Sai just jonkun palkinnonkin. Hauska aina kuunnella kun muut valittaa kuinka neuvolassa "kytätään" ja neulova "urputtaa" ja muuta, kun minulla ei ole mitään muuta kuin ylistävää sanottavaa.
Tsempit Ankkurille huomiselle gynelle, toivottavasti tulee hyviä uutisia :)
Tänään testattu plus ja ilmoitin neuvolaan. Lasketaan sit ku pääsen varhsisultraan et kuin pitkällä. Eilinen oksentelu ja taas iltapäivästä rupesi niin sit kyl se ja testi kertoo. Jotenki helpottunut olo ku oli mututuntuma ihan oikeessa. Testaan varuiks ennen neuvolaan menoa jos ei menkat ala. Saa pysyä pois nyt seukit 9kk
Tänään testattu plus ja ilmoitin neuvolaan. Lasketaan sit ku pääsen varhsisultraan et kuin pitkällä. Eilinen oksentelu ja taas iltapäivästä rupesi niin sit kyl se ja testi kertoo. Jotenki helpottunut olo ku oli mututuntuma ihan oikeessa. Testaan varuiks ennen neuvolaan menoa jos ei menkat ala. Saa pysyä pois nyt seukit 9kk
Kyllä kuulkaa kunnon vatsa-peffatreeni vie ajatukset kuumeilusta Ja sen perään ihana yin jooga
Minä varasin ekaa kertaa yin-joogatunnin. Minkälaista oli? Heti pitää udella ku tieto tuo turvaa uusissa asioissa :D