Raskaaksi 2019

Hmm todella erikoista toimintaa yksityiseltä klinikalta:confused: letrot on suht turvalliset ja oon törmänny et niitä hyvin usein kokeillaan, samoin irrotuspiikkejä. Myös inssit on ivf:ään verrattunq suht kevyitä hoitoja et niitähän nyt ainakin kantsii kokeilla.

No juu, jotenkin pelkään, etten ole ovuloinut koko aikana (ainakaan kunnolla), että jos nyt se vaikka saataisiin ensi kuntoon, niin homma vois alkaa vähän paremmin toimia :angelic:

Toinen vaihtoehto on, että keltarauhashormoni ei jostain syystä vaan mulla toimi/nouse riittävästi vaikka ovuloisin, mutta eiköhän tähänkin nyt ensin kande kokeilla jotain lääkkeitä :happy:

Oijoi, on tullut vissiin vähän kirjoiteltua :eek: 1300 viestiä alle puolessa vuodessa :hilarious: Täällä on niin hyvät keskustelukaverit,
ettei malta pysyä poissa :grin

No juu, jotenkin pelkään, etten ole ovuloinut koko aikana (ainakaan kunnolla), että jos nyt se vaikka saataisiin ensi kuntoon, niin homma vois alkaa vähän paremmin toimia :angelic:

Toinen vaihtoehto on, että keltarauhashormoni ei jostain syystä vaan mulla toimi/nouse riittävästi vaikka ovuloisin, mutta eiköhän tähänkin nyt ensin kande kokeilla jotain lääkkeitä :happy:

Must tuntuu et mul voi olla sama homma.

Täällä dpo4. Ehkä eka testi ens viikon ke tmv... Mut jos tässä ei rupee jotain oiretta pukkaamaan niin eikai taaskaas tärppiä..onneks letrot käyttöön ens kierrosta, niin saa pientä toivoa..

Tsemppejä :Heartred

Must tuntuu et mul voi olla sama homma.

Täällä dpo4. Ehkä eka testi ens viikon ke tmv... Mut jos tässä ei rupee jotain oiretta pukkaamaan niin eikai taaskaas tärppiä..onneks letrot käyttöön ens kierrosta, niin saa pientä toivoa..

Tsemppejä :Heartred

Kiitos ja samoin <3
Toivotaan että nyt tärppäis!!!

Tervetuloa meidän kanssa piinaileen ja juttele en!

Aida* no enhän minä ole ollut kärsivällinen ku testasin jo haamut ja musta toinen pelkkä viivanpaikka mutta se toinen oli ihan haamu kyllä ja aiempi. Mut nyt päätin odottaa koska mulla on hyvin hitaasti noussut toi hormoni esim km raskaudessa eli ei näkynyt silloin testissä oikein.

Oireita ei kauheasti oo nyt ollu, hitusen etova olo lähinnä närästää

Mä piinailen! Ovisplussan sain toissapäivänä (kp16) CB:n digillä, eilen testasin vielä OneStepin liuskalla, mutta näytti negaa. Saas nähdä mten käy! Mä oon aina tullut helposti raskaaksi (yk1, yk1 ja yk2), mutta tosiaan 2 keskenmenoa ollut, josta toinen oli osittainen rypäleraskaus... Tästä johtuen positiivinen testi myös pelottaa, koska tiedän, ettei se vielä takaa mitään..
Onko täällä muita, joilla ollut hormonikierukka ehkäisynä? Mulla oli se viime syksyn kaavinnan (rypäleraskaus) jälkeen, kun piti 6kk odottaa ennen kuin sai alkaa uudestaan yrittämään. Olin yllättynyt, että bongasin oviksen jo 16pvä kierukan poiston jälkeen, mutta huolettaa onko limakalvo ehtinyt kunnolla "kasvaa", jotta tästä oviksesta voisi jo kunnon raskaus lähteä kehittymään. Lääkäri, joka poisti kierukan, sanoi kyllä, että saa heti alkaa yrittämään...

Mä piinailen! Ovisplussan sain toissapäivänä (kp16) CB:n digillä, eilen testasin vielä OneStepin liuskalla, mutta näytti negaa. Saas nähdä mten käy! Mä oon aina tullut helposti raskaaksi (yk1, yk1 ja yk2), mutta tosiaan 2 keskenmenoa ollut, josta toinen oli osittainen rypäleraskaus... Tästä johtuen positiivinen testi myös pelottaa, koska tiedän, ettei se vielä takaa mitään..
Onko täällä muita, joilla ollut hormonikierukka ehkäisynä? Mulla oli se viime syksyn kaavinnan (rypäleraskaus) jälkeen, kun piti 6kk odottaa ennen kuin sai alkaa uudestaan yrittämään. Olin yllättynyt, että bongasin oviksen jo 16pvä kierukan poiston jälkeen, mutta huolettaa onko limakalvo ehtinyt kunnolla "kasvaa", jotta tästä oviksesta voisi jo kunnon raskaus lähteä kehittymään. Lääkäri, joka poisti kierukan, sanoi kyllä, että saa heti alkaa yrittämään...

Mulla ollut kaksi kierukkaa. Yhteensä noin 9v?? Sitä ennen pillerit pari vuotta? Kierukoiden jälkeen vuosi renkaalla. Nyt ollut ilman ehkäisyä 10kk. Yk5 vai 6 tulin raskaaks, joka meni kesken. Nyt km jälkeen yk2/3. Jos lasketaan aika ennen ekoja menkoja km jälkeen.. ehkä hormoniehkäsy vaikeuttanut lapsen saantia :(

Mulla ollut kaksi kierukkaa. Yhteensä noin 9v?? Sitä ennen pillerit pari vuotta? Kierukoiden jälkeen vuosi renkaalla. Nyt ollut ilman ehkäisyä 10kk. Yk5 vai 6 tulin raskaaks, joka meni kesken. Nyt km jälkeen yk2/3. Jos lasketaan aika ennen ekoja menkoja km jälkeen.. ehkä hormoniehkäsy vaikeuttanut lapsen saantia :sad001

Voi harmi. Keskenmenot on kyllä todella rankkoja. :sad001 Mulla oli ennen ekaa raskautta pillerit 10v (aluksi ydistelmät ja viimeiset n. 4v minit), joiden jälkeen tulin heti raskaaksi ja sain esikoisen. Sen jälkeen taas minipillereillä 2v., kunnes lopetin ne ja heti tärppäsi, mutta meni kesken. Sen jälkeen olin ilman ehkäisyä (varmoilla päivillä mentiin), kunnes alettiin viime kesänä uudestaan yrittämään, jolloin tärppäsi yk2, josta tuloksena oli rypäleraskaus, jonka jälkeen laitettiin kierukka. Kierukka ehti olla nyt vain 6kk (laitettiin lokauussa ja nyt kesäkuun alussa poistettiin). Mulla hyvin siis palautunut hormonitoiminta pillereiden jälkeen, mutta saas nähdä sitten nyt kierukan jälkeen. Ja toki ikääkin paljon enemmän jo...

Hei! Ilmoittaudun nyt varovasti mukaan, vaikka meillä ei varsinaisesti yritetä, mutta ehkäisyäkään ei käytetä kun imetän vielä helmikuussa 2018 syntynyttä tyttöä. Meillä on myös 5 v poika, ja viimeksi oltiin yli 3 v ilman ehkäisyä ennen kuin toinen lapsi tärppäsi. Toki tästä imetin esikoista osan aikaa.

Eli helposti en ole aiemminkaan raskautunut, joten nyt puhuttiin kun olen kumminkin 35 v että jos edes teoriassa kolmannesta lapsesta haaveilee niin turha lykätä myöhempään. Stressiä aiheesta yritetään välttää, miehellä on kaikenlaisia haasteita niin en voi häntä yhtään painostaa mutta suostui kumminkin jättämään ehkäisyn pois.

Tällä hetkellä on kp 30/25-39 ja testasin eilen ja tänä aamuna negat pc:llä. Hyvällä mielikuvituksella niissä tietenkin jotain voi olla näkevinään, ei kuitenkaan väriä. Mulla siis kierrot olleet mitä sattuu, yksi 25-päiväinen kun tuli suvusta suru-uutinen, varmaan kierto jotenkin romahti silloin. Muuten pitkiä 37-39-päiväisiä, yksi 31 p kierto. Lapset olen plussannut kp 31 molemmat eli luulisin sen olevan mulle normaali kierron pituus. Nyt viime kierrossa vain yksi raskautumismahdollisuus kp 17. En ole ovulaatiota testannut.

Tulipas tästä romaani, kiitos ja anteeksi jos joku jaksoi lukea. Tsemppiä kaikille muille omiin tilanteisiin!

Tervetuloa. :)

Tervetuloa:) ja tsemppiä kaikille.

Kp1. Uuteen yritykseen, Onkos tää nyt sit jo 9 yritys. Aika menee niin nopeaan. Muita alkukiertolaisia?

Täälllä kp3 yk11 :)

Meen kuun alusaa otattaa lh, fsh ja prolaktiini kokeet. Etenkin kiinnostaa toi prolaktiini, kun vois ehkä aiheuttaa näitä vuotohäiriöitä ja vaikeuttaa raskautumista. Mutta tuskin niissäkään mitään, kuten tässä nyt on kaikki edellisetkin tutkimukset on osoittaneet...

Katsoin juuri niin mul on otettu progesteroni aiemmin kp25 ja kp3 prolaktiini ja progesteroni. Joo näin... Toivottavasti selviää jotakin. Itse epäilin et mun kilppariarvot heittää ku kylmän väreitä tullut ja sitte kuuma ku vähän touhuaa mut varmaan toi kuumuus ja se et se testin viiva on vahvistunut. Tein kokeeksi illasta ja selkeämpi viiva tuli. Aamulla teen sitte toisen. Ainaki viiva vahvistuu et liekö sit onki raskaana

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Tepsu19// 34v// ensimmäinen haaveissa// ya 12/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 39 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

jannn // 32 // eka // ya 9/18 // km 3/19

Maggie84// 6.haaveissa// ya12/18// KU 03/19

BabyMama. // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 4/19

Aamutorkku// 36// toinen toiveissa// ya 8/2018

Koirankorva//25//ya 12/18// tm 1/19 //km 4/19

Marmani // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 07/18

Sammie// 31 // esikoinen haaveissa // ya 02/19

Smoothie. // 30 //ensimmäinen toiveissa // ya 03/18

vadelmakeitto // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Unicorn // 27 // kolmas haaveissa // tjot 5/19

Ankkuri // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/18

Newmoon // ya 12/2010 // 1.IVF/ICSI 8/2019

Spyro // 24 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019

Mathilda // 36 // ensimmäinen haaveissa // kkm 5/2019 // ya 3/2019

jeilei // 30 // toinen haaveissa // ya 10/18 // kkm 1/19 // tm 6/19

emily_ // 33 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2015 // km 6/19

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/19

Nuppunenn // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // km 3/19

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19// LA 10/19
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
Holle // 31 // yk 7 // LA 12/19
Hanni_ // 25 // ya 5/18// LA 12/19
Adiida2 // 23 // ya 12/18 // LA 12/19
Kassu93 // 25 // ya 11/18 // LA 12/19
Sannsse // 30 // ya 05/19 // LA 01/20
Otus87 // 32 // ya 3/17 // LA1/20
Tiania // 37 // ya 4/18 // kkm 7/18 // LA 2/20
hipshops // 25 // ya 5/2018 // LA 1/20
Earl // ya 2/19 // LA 2/20
Liirumlaarum // 25 // yk 10(12) // LA 2/20
Deedee // 30 // ya 4/18 // LA 3/20

Kävin illalla vatsa-peppujumpassa ja selkäjumpassa. Huh, oli rankkaa :eek: Mua oksetti lähes koko jumpan ajan. Mies jo elätteli toiveita raskaudesta, mut ite koitan olla innostumatta, kun jouduin jo kahteen kertaan kovasti pettymään. Päätä on särkeny lääkkeestä huolimatta o_O

Täällä dpo0 tai 1, en satavarma ku en oo tikuttanu:angelic: lämmöt ei kyl oo oikee viä noussu, mutta varmaa johtuu katkonaisista yöunista tai jotain:oops::rolleyes: ? Muuten kyllä selkeet ovisoireet. Seksiä pitkin kiertoa noin jokatoinen päivä joten positiivisin mielin :love7. 10.7 teen testin jos vaan maltan oikeesti odottaa siihen asti:hilarious:.

Alkaa mennä jännäksi. Kp24/23-25 ja dpo todennäköisesti 13. Päivällä olin jo ihan varma että menkat alkaa kun tuntui sellaista ekan menkkapäivän jomotusta mutta ei sitten alkaneetkaan. Välillä piti kyllä käydä ihan vessassa tarkistamassa kun tuntui niin kostealta mutta valkkaria vain. Missähän vaiheessa sellainen ei niin herkkä testi näyttäisi jotain selvää? Nyt kyllä harmittaa että käytin sen viimeisen herkän. Huomisaamuna olisi ollut sille käyttöä. Ehkä yritän sunnuntaihin ainakin odottaa.

Jesbe: Minä meinasin sinulle sanoa, että sitä suuremmalla syyllä olet kärsivällinen jos jonkinlainen haamulainen oli jo tehtynä! Mutta olitkin sitten tehnyt jo uuden. Onnea viivojen vahvistumisesta! Pidän peukkuja ja toivotan tarrasukkia!

Helena80: Huh, kuulostaa hurjalle että jaksoit molemmat jumpat jos oksetti! Toivottavasti huono olo tuli hyvästä syystä! Missä vaiheessa kiertoa olet? Joko se voisi olla raskaudesta johtuvaa?

Takaisin