Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli pc testit kaupasta eilen loppu ni piti tyytyy tohon ku en malttanu odottaa nyt hain toisesta kaupasta pc!
Vähän tuntuu et rinnat olis turvonnu (normaalisti rinnat ei missään vaiheeasa kierroa reagoi). Monta päivää ollut sellanen et oksennus nousee suuhun mut ei oo kuitenkaan paha olo. Batterya ei oo oikeen tehny mieli vaikka yleensö juon joka päivä, kahvi taas on maistunu ja sitä en juo oikeestaan koskaan. Voihan kaikki olla kuvitelmaakin ku toivoo niin kovin
Yk2 ja joo huomenna pc!Tää yrityskerta 1 vai 2? Lupaavaa kyllä! Huomenna pc?
Mulla ja joillakin on enemmän hcg päivän tokasta pissasta tai iltapäivällä:)Spyrolla oli ihan selvästi väriä testissä. Mutta voi räkä noita testejä kun niihin ei voi luottaa. Mutta jospa nyt olisi kuitenkin ihan oikea plussa.
Aamupäivällä tuli verta pikkuhousun suojaan. Olin ihan varma että siitä ne menkat nyt sitten alkoi vaikka nyt ne menkkajuilit on taas poissa. Mutta ei ne nyt sitten vielä alkaneetkaan. Ja mulla ei kyllä ole koskaan tiputellut mitään vaan menkat aina alkaa selkeästi kerralla. Joten nyt se on virallista, että jos en ole raskaana niin ainakin jotain kummaa tässä kierrossa nyt tapahtuu.
Huomenna ehkä voisi testailla. Jos jaksan kun pitää herätä niin aikaisin. Harmi kun se aamupissa on se paras hetki testata.
Mä lueskelen teijän juttuja täällä vähän taustalla, mutta en jotenki osaa tarttua mihinkään keskusteluun Toivotaan, että nyt piinailujat sais plussan
Täällä on menkat ohi ja n. viikon päästä on ovis. Sitä en tiedä, jatkuuko yritys vai ei. Pohdin kovasti, kyselenkö edes mieheltä mitään vain katsonko vaan mitä tapahtuu
Ollaan tässä miehen kanssa muutoin käyty isoja keskusteluita, kaikesta muusta kun lapsista. Ja mies tuossa ilmoitti, että vihdoin ensi kesänä mentäisiin naimisiin
Tajusin juuri, että nyt on mennyt puoli vuotta ekasta plussasta.
Mitä luulette (tiedättekö,kokemusta?) kuinka pian hedelmöityksestä voi olla fyysisiä oireita tai jotai tuntemuksii raskaudesta?..
Mitä luulette (tiedättekö,kokemusta?) kuinka pian hedelmöityksestä voi olla fyysisiä oireita tai jotai tuntemuksii raskaudesta?..
Mä mietin samaa , vaikka mulla jo lapsia onkin. Aiemmin on pahoinvointi alkanut plussaamisen jälkeen. Ainoastaan väsymystä on ollut ennen plussaa. Muuten en osaa sanoa, että milloin asian vois jo huomata
Täällä yksi! Dpo 5 tais olla kun ilmoitin täällä että luulenpa olevani raskaana!Mitä luulette (tiedättekö,kokemusta?) kuinka pian hedelmöityksestä voi olla fyysisiä oireita tai jotai tuntemuksii raskaudesta?..
Tämän viestin kirjoitin sillonDpo5 mielestäni Ja varma raskaudesta. Jos esim tänään kiinnittyy, ylihuomenna olisi hcg2? Miten se lasketaan? Sit siitä 2 päivää niin 4, siitä pari päivää niin 8? Näkyyköhän mikä jo pc liuskalla?
Täällä yksi! Dpo 5 tais olla kun ilmoitin täällä että luulenpa olevani raskaana!
Täällä yksi! Dpo 5 tais olla kun ilmoitin täällä että luulenpa olevani raskaana!