Raskaaksi 2019

Oli pc testit kaupasta eilen loppu ni piti tyytyy tohon ku en malttanu odottaa :hilarious: nyt hain toisesta kaupasta pc!
Vähän tuntuu et rinnat olis turvonnu (normaalisti rinnat ei missään vaiheeasa kierroa reagoi). Monta päivää ollut sellanen et oksennus nousee suuhun mut ei oo kuitenkaan paha olo. Batterya ei oo oikeen tehny mieli vaikka yleensö juon joka päivä, kahvi taas on maistunu ja sitä en juo oikeestaan koskaan. Voihan kaikki olla kuvitelmaakin ku toivoo niin kovin :oops:

Tää yrityskerta 1 vai 2? Lupaavaa kyllä! Huomenna pc?

Spyrolla oli ihan selvästi väriä testissä. Mutta voi räkä noita testejä kun niihin ei voi luottaa. Mutta jospa nyt olisi kuitenkin ihan oikea plussa.

Aamupäivällä tuli verta pikkuhousun suojaan. Olin ihan varma että siitä ne menkat nyt sitten alkoi vaikka nyt ne menkkajuilit on taas poissa. Mutta ei ne nyt sitten vielä alkaneetkaan. Ja mulla ei kyllä ole koskaan tiputellut mitään vaan menkat aina alkaa selkeästi kerralla. Joten nyt se on virallista, että jos en ole raskaana niin ainakin jotain kummaa tässä kierrossa nyt tapahtuu.o_O

Huomenna ehkä voisi testailla. Jos jaksan kun pitää herätä niin aikaisin. Harmi kun se aamupissa on se paras hetki testata.

Spyrolla oli ihan selvästi väriä testissä. Mutta voi räkä noita testejä kun niihin ei voi luottaa. Mutta jospa nyt olisi kuitenkin ihan oikea plussa.

Aamupäivällä tuli verta pikkuhousun suojaan. Olin ihan varma että siitä ne menkat nyt sitten alkoi vaikka nyt ne menkkajuilit on taas poissa. Mutta ei ne nyt sitten vielä alkaneetkaan. Ja mulla ei kyllä ole koskaan tiputellut mitään vaan menkat aina alkaa selkeästi kerralla. Joten nyt se on virallista, että jos en ole raskaana niin ainakin jotain kummaa tässä kierrossa nyt tapahtuu.o_O

Huomenna ehkä voisi testailla. Jos jaksan kun pitää herätä niin aikaisin. Harmi kun se aamupissa on se paras hetki testata.
Mulla ja joillakin on enemmän hcg päivän tokasta pissasta tai iltapäivällä:)

Toivotaan plussaa, Spyro!!

Päänsärky jatkuu ja illan ollut huono olo :sour: Mut mä kumminkin taas kuvittelen oireet, niinku aina :confused:

Appivanhemmat lähti kotiin äsken. Huomenna Särkkikseen toisen lapsiperheen kanssa :joyful:

Mä lueskelen teijän juttuja täällä vähän taustalla, mutta en jotenki osaa tarttua mihinkään keskusteluun :grin Toivotaan, että nyt piinailujat sais plussan :happy:

Täällä on menkat ohi ja n. viikon päästä on ovis. Sitä en tiedä, jatkuuko yritys vai ei. Pohdin kovasti, kyselenkö edes mieheltä mitään vain katsonko vaan mitä tapahtuu :confused005

Ollaan tässä miehen kanssa muutoin käyty isoja keskusteluita, kaikesta muusta kun lapsista. Ja mies tuossa ilmoitti, että vihdoin ensi kesänä mentäisiin naimisiin :excited001

Tajusin juuri, että nyt on mennyt puoli vuotta ekasta plussasta.

Oiiii :happy: naimisiin! Onnea!

Mitä luulette (tiedättekö,kokemusta?) kuinka pian hedelmöityksestä voi olla fyysisiä oireita tai jotai tuntemuksii raskaudesta?.. :hilarious::hilarious:

Mitä luulette (tiedättekö,kokemusta?) kuinka pian hedelmöityksestä voi olla fyysisiä oireita tai jotai tuntemuksii raskaudesta?.. :hilarious::hilarious:

Mä mietin samaa :grin, vaikka mulla jo lapsia onkin. Aiemmin on pahoinvointi alkanut plussaamisen jälkeen. Ainoastaan väsymystä on ollut ennen plussaa. Muuten en osaa sanoa, että milloin asian vois jo huomata o_O

Hitsi ku en oo varma tiesinkö viimeks millon ovis oli ollut, mut jos puhutaan oletetusta oviksesta, niin about dpo10 ei viel plussaa, mut siitä ehkä pari päivää myöh pissatti usein, oli näppyjä naamassa, jotain outoa tuntui alavatsassa ja sit dpo14 plussa ja rinnat joskus niillä main kipeytyi. Voi myös olla et noista numeroista voi laskea pari päivää vähemmäksi. Sen takia rupee masentamaan jos en nykyään tunne viel mitään dpo10 mennessä :/ vaikka voi myöhemminkin tulla oireita. Mutta kaikilla on omanlaiset oireensa, vissiin voi itselläki eri raskauksissa oireet vaihdella. Ja alkaa eri aikoihin. Mikä dpo tai vaihe sulla nyt?

Mä mietin samaa :grin, vaikka mulla jo lapsia onkin. Aiemmin on pahoinvointi alkanut plussaamisen jälkeen. Ainoastaan väsymystä on ollut ennen plussaa. Muuten en osaa sanoa, että milloin asian vois jo huomata o_O

Mietin kun just huomasin, että nännit on arat ja siis mulla on ollu nännit arat vaan kerran ja se oli siinä kierrossa ku plussasin..:rolleyes: toki nyt siis kp 19 ja flo ennustaa kierrosta 34päivästäo_O johon en kyllä toisaalta usko.

Dpo5 mielestäni Ja varma raskaudesta. Jos esim tänään kiinnittyy, ylihuomenna olisi hcg2? Miten se lasketaan? Sit siitä 2 päivää niin 4, siitä pari päivää niin 8? Näkyyköhän mikä jo pc liuskalla?
Tämän viestin kirjoitin sillon

Takaisin