Noniin, jospa nyt olisi jo aika? :) Onko luomukierto vai lääkkeellinen?:)
Sais jo kyllä luvan olla aika! neljäs letrokierto ja lauantaina alkaa taas luget :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noniin, jospa nyt olisi jo aika? :) Onko luomukierto vai lääkkeellinen?:)
Mietin tuossa vielä et mikä se idea on ku kerta ei siitä näe ovista vai Näkeekö.. Oijoi nii on hepreaa nytMulla otettiin kilpirauhasarvot, AMH ja prolaktiini just joskus kp9, niiden kohdalla ei kierron suhteen ole merkitystä. Mutta oheisessa kuvassa näkyy nuo hormonit, joiden arvot muuttuvat kuukautiskierron mukaan (jos "kaikki toimii", niin tuossa nuo tasot).
Progesteroni on siis alhainen alkukierron ajan, ja mikäli ovulaatio tapahtuu, se nousee loppukierrosta ollen korkeimmillan dpo7. Mikäli et raskaudu, laskee progesteronitasot tuon jälkeen jyrkähkösti jo ennen seuraavien kuukautisten alkua. Mutta kai niillä lekureilla joku idea on tuota progesteronia sitten alkukierrossakin tutkia?
Mua alkaa kyllä jännittää. Huomenna kuitenkin jo kp23/28-32 Ja tosin vain kerran hyödynnettiin ovis Mut jos nyt edes joku teistä hyvä naiset sais plussan
Tervetuloa uudet!
Lämpöjen perusteella en tiedä kannattaako tässä piinailla, tai mennä edes sinne labraan.. Koska lämpöjen mukaan en ole ovuloinut. :arghh:
Tervetuloa:) ja tsemppiä kaikille.
Kp1. Uuteen yritykseen, Onkos tää nyt sit jo 9 yritys. Aika menee niin nopeaan. Muita alkukiertolaisia?
Tervetuloa uudet!
Lämpöjen perusteella en tiedä kannattaako tässä piinailla, tai mennä edes sinne labraan.. Koska lämpöjen mukaan en ole ovuloinut. :arghh:
Minä ilmoittaudun piinailijoihin myös! Nyt 23/23-25. Tai oikeastaan taitaa olla jo 24 tähän aikaan yöstä. Yritän tässä pitää itseäni hereillä kun pitää mennä pikkuvarsaa vielä ruokkimaan.
Mielenkiintoinen oli tuo teidän verikoe/hormoonikeskustelu. Saa nähdä niihinkö minullakin matka vie muutaman viikon päästä. Mietin sitä progesteronia että jos nousee oviksen jälkeen ja laskee taas mekkoja kohden, niin ottaisivatko jonkun nolla-arvon siitä alkukierrosta. Johon verrata sitten sitä ovulaation jälkeistä arvoa. Ja jos se ennen ovista on liian korkealla niin silloin käytännössä keho on samanlaisessa tilassa kuin olisi jo raskaana ja se toki estää raskautumista. No, puoliksi siis arvailen tässä vain.
Milloin piinailijat meinaatte testata? Jesbe taisitkin sanoa että vielä viikon odotat. Wau, mitä kärsivällisyyttä! Minä en osaa päättää. Kertaalleen on kuitenkin käynyt kierto 28 vrk saakka. Malttaisinkohan sinne saakka odottaa...
Tervetuloa:) ja tsemppiä kaikille.
Kp1. Uuteen yritykseen, Onkos tää nyt sit jo 9 yritys. Aika menee niin nopeaan. Muita alkukiertolaisia?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Ihan alkukierrossa en enää oo, mutta ei vielä ovisvaiheessakaan, nyt kp7 ja yk 13 (täyty tsekata Cluesta, eihän näitä enää muista)...
Oliko teillä syksylle jo hoidot luvassa? Tai tohon ovulaatioon kokeiltu letroja tai irroituspiikkiä? Tää mun muisti taas, oot varmasti kertonutkin:)
Mulla siis kierrot optimaalisen pituiset, lämmöt ja ovistikut näyttänyt että ovis tapahtuisi, mutta progearvot liian alhaiset dpo7, eli oman tulkinnan mukaan en kuitenkaan ovuloi. Yksityisellä lapsettomuusklinikalla sanoivat että "ei sun kannata niistä progetuloksista huolehtia", että kaikki kyllä kunnossa, enkä siis saa sieltä mitään apuja (pitäis mennä suoraan inseminaatio/ivf, hinnat alkaen 3000 €).
Tätä en siis itse ymmärrä lainkaan, kun veikkaisin, että ovulaatio voitais saada aikaseks just letroilla ja tarvittaessa piikillä. Meen nyt siis ens viikolla just ennen oletettua ovista uudelle gynelle, ja toivon, että saisin sieltä lähetteen kunnalliselle lapsettomuuspolille (ja ehkä jo jotain muita apujakin, kuten just letrot tmv?)