No minä halusin tarkistaa onko se vielä sama vai tummunut ja se oli tummunut.. Oli kiva huomata se, nyt tosin kun koko päivän touhunnut niin tuntuu jomotteluu ja ilmavaivoja on. Tissit arat välil onneks hellittää ja närästää suhteellisen paljon. Eniten huolettaa toi alavatsakipu, mun mielestä herkät näyttää silleen aika hyvin ku menkat myöhässä ja jopa ennen itsellä 4 pv ennen ku olis pitänyt alkaa ja nyt 3 pv myöhässä ja iltapissasta haamu. Nyt maltan mieleni. Voisit kyl jo testailla kuulostaa lupaavaltaAlkaa mennä jännäksi. Kp24/23-25 ja dpo todennäköisesti 13. Päivällä olin jo ihan varma että menkat alkaa kun tuntui sellaista ekan menkkapäivän jomotusta mutta ei sitten alkaneetkaan. Välillä piti kyllä käydä ihan vessassa tarkistamassa kun tuntui niin kostealta mutta valkkaria vain. Missähän vaiheessa sellainen ei niin herkkä testi näyttäisi jotain selvää? Nyt kyllä harmittaa että käytin sen viimeisen herkän. Huomisaamuna olisi ollut sille käyttöä. Ehkä yritän sunnuntaihin ainakin odottaa.
Jesbe: Minä meinasin sinulle sanoa, että sitä suuremmalla syyllä olet kärsivällinen jos jonkinlainen haamulainen oli jo tehtynä! Mutta olitkin sitten tehnyt jo uuden. Onnea viivojen vahvistumisesta! Pidän peukkuja ja toivotan tarrasukkia!
Helena80: Huh, kuulostaa hurjalle että jaksoit molemmat jumpat jos oksetti! Toivottavasti huono olo tuli hyvästä syystä! Missä vaiheessa kiertoa olet? Joko se voisi olla raskaudesta johtuvaa?