Raskaaksi 2019

Alkaa mennä jännäksi. Kp24/23-25 ja dpo todennäköisesti 13. Päivällä olin jo ihan varma että menkat alkaa kun tuntui sellaista ekan menkkapäivän jomotusta mutta ei sitten alkaneetkaan. Välillä piti kyllä käydä ihan vessassa tarkistamassa kun tuntui niin kostealta mutta valkkaria vain. Missähän vaiheessa sellainen ei niin herkkä testi näyttäisi jotain selvää? Nyt kyllä harmittaa että käytin sen viimeisen herkän. Huomisaamuna olisi ollut sille käyttöä. Ehkä yritän sunnuntaihin ainakin odottaa.

Jesbe: Minä meinasin sinulle sanoa, että sitä suuremmalla syyllä olet kärsivällinen jos jonkinlainen haamulainen oli jo tehtynä! Mutta olitkin sitten tehnyt jo uuden. Onnea viivojen vahvistumisesta! Pidän peukkuja ja toivotan tarrasukkia!

Helena80: Huh, kuulostaa hurjalle että jaksoit molemmat jumpat jos oksetti! Toivottavasti huono olo tuli hyvästä syystä! Missä vaiheessa kiertoa olet? Joko se voisi olla raskaudesta johtuvaa?
No minä halusin tarkistaa onko se vielä sama vai tummunut ja se oli tummunut.. Oli kiva huomata se, nyt tosin kun koko päivän touhunnut niin tuntuu jomotteluu ja ilmavaivoja on. Tissit arat välil onneks hellittää ja närästää suhteellisen paljon. Eniten huolettaa toi alavatsakipu, mun mielestä herkät näyttää silleen aika hyvin ku menkat myöhässä ja jopa ennen itsellä 4 pv ennen ku olis pitänyt alkaa ja nyt 3 pv myöhässä ja iltapissasta haamu. Nyt maltan mieleni. Voisit kyl jo testailla kuulostaa lupaavalta

Kävin illalla vatsa-peppujumpassa ja selkäjumpassa. Huh, oli rankkaa :eek: Mua oksetti lähes koko jumpan ajan. Mies jo elätteli toiveita raskaudesta, mut ite koitan olla innostumatta, kun jouduin jo kahteen kertaan kovasti pettymään. Päätä on särkeny lääkkeestä huolimatta o_O
Optimistinen fiilis päänsärky jne ehkä nyt on pullat uunissa <3

Täällä dpo0 tai 1, en satavarma ku en oo tikuttanu:angelic: lämmöt ei kyl oo oikee viä noussu, mutta varmaa johtuu katkonaisista yöunista tai jotain:oops::rolleyes: ? Muuten kyllä selkeet ovisoireet. Seksiä pitkin kiertoa noin jokatoinen päivä joten positiivisin mielin :love7. 10.7 teen testin jos vaan maltan oikeesti odottaa siihen asti:hilarious:.

Mulki just toi et lämmöt voi heittää koska ollu lyhyit yöunii jne.. Toiv :) parasta onnea kaikille, aika näyttää :Heartred toivotaan et poikkeavuus oiski hyväks..

Kp24/28-32, dpo8. Viime yönä en saanu oikein nukuttua ja päätä särki heti herättyä. Pitäis siivota ja appivanhemmat tulossa päivällä :grin

Alkaa mennä jännäksi. Kp24/23-25 ja dpo todennäköisesti 13. Päivällä olin jo ihan varma että menkat alkaa kun tuntui sellaista ekan menkkapäivän jomotusta mutta ei sitten alkaneetkaan. Välillä piti kyllä käydä ihan vessassa tarkistamassa kun tuntui niin kostealta mutta valkkaria vain. Missähän vaiheessa sellainen ei niin herkkä testi näyttäisi jotain selvää? Nyt kyllä harmittaa että käytin sen viimeisen herkän. Huomisaamuna olisi ollut sille käyttöä. Ehkä yritän sunnuntaihin ainakin odottaa.

Jesbe: Minä meinasin sinulle sanoa, että sitä suuremmalla syyllä olet kärsivällinen jos jonkinlainen haamulainen oli jo tehtynä! Mutta olitkin sitten tehnyt jo uuden. Onnea viivojen vahvistumisesta! Pidän peukkuja ja toivotan tarrasukkia!

Helena80: Huh, kuulostaa hurjalle että jaksoit molemmat jumpat jos oksetti! Toivottavasti huono olo tuli hyvästä syystä! Missä vaiheessa kiertoa olet? Joko se voisi olla raskaudesta johtuvaa?

Kyllähän se voisi, mut en halua taas pettyä olemalla toiveikas. Viime kierrossa testasin jo kp23 raskautta, et nyt kyllä suosiolla ootan ens viikkoon :grin

Kyllähän herkän sulla luulis jo näyttävän hyvin, jos olet raskaana o_O

Minulla ei siis ole niitä herkkiä testejä enää, vain noita tavallisia. Joten päätin vielä ainakin huomiseen odottaa. Aina käy niin että ensin tekee negan testin ja siitä tyyliin tunnissa alkaa menkat.:bored: Yritän välttää sitä. Ainakin tämän päivän.:hilarious:

Minulla ei siis ole niitä herkkiä testejä enää, vain noita tavallisia. Joten päätin vielä ainakin huomiseen odottaa. Aina käy niin että ensin tekee negan testin ja siitä tyyliin tunnissa alkaa menkat.:bored: Yritän välttää sitä. Ainakin tämän päivän.:hilarious:

Mulle käy aina noi että heti ku on testannu nii alkaa menkat :hilarious::hilarious:

Täällä alkaa olla tilanne ohi, turha varmaan piinailla kun herkkä rfsu 3 h pidätyksellä on ihan valkoinen testiviivan kohdalta. Tiedän että jotkut saa noihin turhiakin viivoja mutta muuta ei kaupassa ollut. Nyt kp 31 ja kaksi viikkoa ainoasta tärppimahdollisuudesta. Olot on epämääräiset, mutta voi olla imetyksestä johtuvaa, meidän neiti on ollut varsinainen tissitakiainen viimeisen viikon ajan.

Mulle käy aina noi että heti ku on testannu nii alkaa menkat :hilarious::hilarious:
Yleinen menkkojen aloitus.. Käyt ostamassa tai teet testin niin menkat tulee.. No, täällä ei menkoista tietoakaan kuin iltaisin tulevat menkkajomot jotka yön aikana menee ohi täysin.
Se on jännä ku kaverilla oli kuin mulla et kertyi testei ku aina ku ajatteli että on raskaana niin sitte ku meni kotiin ni oli menkat alkanut. Sams minulla kerran sanoin miehelle et nyt haen ne menkat sieltä apteekista

Olen ollut pari päivää ihan kauhea nega-pirkko. Mököttänyt miehelle, tiuskinut lapselle ja kaiken puolin ollut hirveä bitch :hilarious: tiedä mistä tällainenkin taas tuli, toivottavasti menee ohi. Niin paljon kun hormonaalista ehkäisyä haukutaankin niin minä kyllä tykkään sen vaikutuksista itseeni. Tunteet on paljon tasaisemmat, tukka ei rasvoitu, naama ei kuki... Olen nyt lihonnutkin lyhyessä ajassa kaksi kiloa, mutta en tiedä pitäisikö siitä syyttää ehkäisyn puutetta vai sohvaperunointia :angelic:

Olen ollut pari päivää ihan kauhea nega-pirkko. Mököttänyt miehelle, tiuskinut lapselle ja kaiken puolin ollut hirveä bitch :hilarious: tiedä mistä tällainenkin taas tuli, toivottavasti menee ohi. Niin paljon kun hormonaalista ehkäisyä haukutaankin niin minä kyllä tykkään sen vaikutuksista itseeni. Tunteet on paljon tasaisemmat, tukka ei rasvoitu, naama ei kuki... Olen nyt lihonnutkin lyhyessä ajassa kaksi kiloa, mutta en tiedä pitäisikö siitä syyttää ehkäisyn puutetta vai sohvaperunointia :angelic:

Monelle taas hormoniehkäisy aiheuttaa mielialamuutoksia.

Tekis mieli jo testaa :hilarious: nyt vasta dpo5. Ellei ovis ollutkin aiemmin :rolleyes: nojuu. Koitan kestää ma-ke asti. Kahta herkkää testiä en tuhlaa vielä.

Mulla ehkäisy ei sovi musta tulee ihan kamala ja saan raivareita ja kaikkee. Normi pms ei oo mulla silleen.

Eilen illalla rupesi kramppaa mut loppu ja nyt ku haistoin tupakan niin tuli ällö olo ja sai nieleskellä oksennusta ja rupesi kauhea närästys ...

Kp24 dpo9. Aamulla tein rfsu testaa varhain, hyvällä mielikuvituksella näky haamujen haamu, kuvaan en sitä saanut näkymään ja uskon nähneeni vaan koska halusin nähdä :hilarious: flo ennustaa menkat alkavaks huomenna

Laitetaan nyt vielä tää kuva, välillä en nää mitään ja välillä mukamas nään :hilarious:

Liitteet

• _20190629_140118.JPG
    _20190629_140118.JPG
    5.6 KB · Katsottu: 226
Mä lueskelen teijän juttuja täällä vähän taustalla, mutta en jotenki osaa tarttua mihinkään keskusteluun :grin Toivotaan, että nyt piinailujat sais plussan :happy:

Täällä on menkat ohi ja n. viikon päästä on ovis. Sitä en tiedä, jatkuuko yritys vai ei. Pohdin kovasti, kyselenkö edes mieheltä mitään vain katsonko vaan mitä tapahtuu :confused005

Ollaan tässä miehen kanssa muutoin käyty isoja keskusteluita, kaikesta muusta kun lapsista. Ja mies tuossa ilmoitti, että vihdoin ensi kesänä mentäisiin naimisiin :excited001

Tajusin juuri, että nyt on mennyt puoli vuotta ekasta plussasta.

Laitetaan nyt vielä tää kuva, välillä en nää mitään ja välillä mukamas nään :hilarious:

Siis nään ihan selkeesti??? En kyl tajuu kui kukaan uskaltaa tota merkkiä ostaa ja miksi ostaa. Mut toisaalta en pysty käsittää kui vääriäkään plussia vois tulla! Millon uusi testi? Mielellään pc tai joku muu :grin toivotaan et vahvistuu!!

Spyro onko oireita siis???
Oli pc testit kaupasta eilen loppu ni piti tyytyy tohon ku en malttanu odottaa :hilarious: nyt hain toisesta kaupasta pc!
Vähän tuntuu et rinnat olis turvonnu (normaalisti rinnat ei missään vaiheeasa kierroa reagoi). Monta päivää ollut sellanen et oksennus nousee suuhun mut ei oo kuitenkaan paha olo. Batterya ei oo oikeen tehny mieli vaikka yleensö juon joka päivä, kahvi taas on maistunu ja sitä en juo oikeestaan koskaan. Voihan kaikki olla kuvitelmaakin ku toivoo niin kovin :oops:

Takaisin