Raskaaksi 2019

Meillä on sama juttu. En voi yksin päästää pihaa pidemmälle. Nyt sai vielä naapurista pyörän, joka hetken liian iso vielä.
Yks kaveri tossa lähellä olis, samanikäinen kuin teillä, mutta yleensä hän aina norkoilee meidän lähellä ja tulee tänne, mutta
sitten sinne ei ikinä oikein sovi mennä. Aluksi luulin, että se johtui meidän pojasta, mut nyt kun tunnetaan perhettä paremmin, niin
heidän rytminsä ja elämänsä vain ovat niin erilaisia kuin meidän, että heidän on vaikea ikinä antaa sopivaa aikaa meille. Ei se
oikein niinkään voi mennä, että heidän poika on aina täällä. Meidän pojalla ainoat harrastuksetkin on sellaiset, että käyn perheliikunnassa pojan ja pikkusiskonsa kanssa ja poika käy sählyssä isänsä kanssa. Sählyssä muut ovat normilapsia ja koska
meidän poika ei kestä häviötä (maila lentää ja hän huutaa niin, että muut pelkää), niin katsoimme parhaaksi, että isä menee mukaan pelaamaan. Iskähän meillä tykkää sählystä, siinä se käsikin murtui :meh:

Ei kyllä oo reilua vaan toisen tykönä nortoilla, täytyisi kyllä olla molemminpuolista kyläily.
Jotenki vaikeita tuntuu olevan nää kaverijutut varsinkin kun vasta opettelee tätä kaveeraamista vapaa ajallao_O

Eilen huomasin et tissit hieman turvoksissa, tänään myös. Mulla ei oo ikinä mitään muutosta rinnoissa o_O
Kp22 dpo7

Eilen huomasin et tissit hieman turvoksissa, tänään myös. Mulla ei oo ikinä mitään muutosta rinnoissa o_O
Kp22 dpo7

Salee plussaat!! Milloin testaat?? Oi tulispa täältä nyt kunnon ryntäys plussiin!!!

Hei,
Täälläkin vauvasta haaveillaan, mutta vielä ei ole mies näyttänyt vihreää valoa. Koko vauvahaave koki kovan kolauksen kun kävin lääkärissä ja minulta poistettiin luomi melanoomaepäilyn takia. Olen vasta 26-vuotias. Tässä odotellaan tuloksia kauhunsekaisin tuntein.

Ehkä se mitä haluan sanoa on se, että monet täällä joutuvat yrittämään kauan ja pettymään useaan otteeseen, mutta muistakaa siinä välissä iloita ihan tavallisista ja arkisistakin asioista ja etenkin terveydestä. Niin kauan kun on terveys kohdillaan, on myös toivoa :)

Toivottavasti pääsen vielä itsekin edes haaveilemaan :)

Hei,
Täälläkin vauvasta haaveillaan, mutta vielä ei ole mies näyttänyt vihreää valoa. Koko vauvahaave koki kovan kolauksen kun kävin lääkärissä ja minulta poistettiin luomi melanoomaepäilyn takia. Olen vasta 26-vuotias. Tässä odotellaan tuloksia kauhunsekaisin tuntein.

Ehkä se mitä haluan sanoa on se, että monet täällä joutuvat yrittämään kauan ja pettymään useaan otteeseen, mutta muistakaa siinä välissä iloita ihan tavallisista ja arkisistakin asioista ja etenkin terveydestä. Niin kauan kun on terveys kohdillaan, on myös toivoa :)

Toivottavasti pääsen vielä itsekin edes haaveilemaan :)

Tsemppiä sinne <3 Melanooma mun pahin pelko ollut. Itse pelästyin 2012, kun menin omalla lähetteellä papakokeeseen ennen kuopuksen yrittämistä ja olikin ilmennyt solumuutoksia. Neuvolasta kuitenkin sanottiin, että voi yrittää raskautta ja asiaa seurataan. Synnytyksen jälkeen tsekattiin eikä muutoksia enää näkynyt. Oli kumma juttu, mutta onneksi kaikki oli hyvin. Seuraava papakoe oli 2015 eikä siinäkään mitään näkynyt. Toivottavasti sulle tulee hyviä uutisia! Ja oot ihan oikeassa, nautitaan arjesta <3

Tsemppiä sinne :Heartred Melanooma mun pahin pelko ollut. Itse pelästyin 2012, kun menin omalla lähetteellä papakokeeseen ennen kuopuksen yrittämistä ja olikin ilmennyt solumuutoksia. Neuvolasta kuitenkin sanottiin, että voi yrittää raskautta ja asiaa seurataan. Synnytyksen jälkeen tsekattiin eikä muutoksia enää näkynyt. Oli kumma juttu, mutta onneksi kaikki oli hyvin. Seuraava papakoe oli 2015 eikä siinäkään mitään näkynyt. Toivottavasti sulle tulee hyviä uutisia! Ja oot ihan oikeassa, nautitaan arjesta :Heartred

Onneksi ei ollut mitään ❤️ Ja todella toivotaan hyviä uutisia ❤️ Kiitos tsempeistä, tarpeeseen tulee!

Mulla ollut kans joskus solumuutoksia papassa (vissiin kondylooman takia) ja reuma ollut 10vuotiaasta asti, nyt rupee taas helpottamaan vuoden jälkeen :) osaan kyllä arvostaa esim että pystyy kävelemään ilman kipuja :)

Mulla ollut kans joskus solumuutoksia papassa (vissiin kondylooman takia) ja reuma ollut 10vuotiaasta asti, nyt rupee taas helpottamaan vuoden jälkeen :) osaan kyllä arvostaa esim että pystyy kävelemään ilman kipuja :)
Reuma niin nuoresta . Mulla todettiin vasta 17 vuotiaana.. Nyt kyllä on reuma ollu pari viikkoa tosi pahana..

Rupesin nyt itekden miettimään kun siellä verikokeissa kävin, että eikös ne hormonien arvot pitäis ottaa ovulaation jälkeen tai sen aikana, ennemmin kun näin alkukierrosta? :confused004Mulla siis kp9 tänään.
Vai onko niitä hyvä tarkastaa ihan muutenkin? Kun ymmärsin että olis nyt ainakin keltarauhashormoni otettu tänään. :think005

Mulla on otettu vaan alkukierron verikokeet ja ne piti ottaa kp 3-5.

Okei, no ehkä sitten oli tarkoituskin näin alkukierrosta ottaa. :)
Tai en mä tiiä, oon kyllä ihan pihalla näistä kaikista hormoni jutuista:hilarious:

Rupesin nyt itekden miettimään kun siellä verikokeissa kävin, että eikös ne hormonien arvot pitäis ottaa ovulaation jälkeen tai sen aikana, ennemmin kun näin alkukierrosta? :confused004Mulla siis kp9 tänään.
Vai onko niitä hyvä tarkastaa ihan muutenkin? Kun ymmärsin että olis nyt ainakin keltarauhashormoni otettu tänään. :think005
Mulla se proge otettu kp3 eli mieluiten kuulemma kun on menkat tullu. Vai oliko ees se . Mut outo ajankohta

Mulla se proge otettu kp3 eli mieluiten kuulemma kun on menkat tullu. Vai oliko ees se . Mut outo ajankohta
Eli ne sano et menkat pitää oll tullu niin ne katsoo ja oli ovulaatio tapahtunut. Sillon söin terolutin niin tiesin millon menkat tulossa

Nii no mulla loppu menkat muutama päivä sitte(kp5 oli vika vuoto päivä) ja kun mulla tosiaan nää kierrot niin pitkiä (viimekierto55 päivää) et ehkä lääkäri ajatteli et voi joutuu seuraavia menkkoja odottaa niin kauan et katotaan heti:think005 no kai se sit avaa asiaa kun on se soittoaika vajaan pari viikon päästä:joyful:

Nii no mulla loppu menkat muutama päivä sitte(kp5 oli vika vuoto päivä) ja kun mulla tosiaan nää kierrot niin pitkiä (viimekierto55 päivää) et ehkä lääkäri ajatteli et voi joutuu seuraavia menkkoja odottaa niin kauan et katotaan heti:think005 no kai se sit avaa asiaa kun on se soittoaika vajaan pari viikon päästä:joyful:
Noi on niin riippuu kyl missä käy Mietin itse et jos en nyt oota niin progekuuri ja sit pitäis taas toimia normisti. Silti ihme tunne et oonko ovuloinut kuitenkaan. Ku ovis oireet oli sit ne tuli uudestaan ja se eilinen kipu (voi olla kysta myös) mut tuntu suonenvedolta alapäästä tonne sisälle ni laskin et jos oon ihan hukassa oviksesta ni se on voinu olla just ku mul alko päänsäryt eli eipä oo sit ollu aiemmin ja nyt mul alko normi vv kun proge toimii niin se on aina hitusen kellertävä.eli juu. Olis vissiin pitänyt pyytää ne testit ku mul oli jonossa monta follia niin jos se eka vaan posahti tarkoittaa et toinen on voinut kypsyä ja irrota. Kyl naisilla on vaivaa

Takaisin