Täällä aika samoissa mennään, tänään kp2 ja kaks edellistä kiertoa ollu se 38 päivää. Tylsää kun on näin pitkät kierrot..
Niin on! Sais hieman lyhentyä kyllä kun tuntuu et menee vaan hukkaan hyvää aikaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä aika samoissa mennään, tänään kp2 ja kaks edellistä kiertoa ollu se 38 päivää. Tylsää kun on näin pitkät kierrot..
No kyllä se ovis sieltä tulee, ellei satu ovuloimaton kierto. Oon melkein tottunu.. jospa lisäravinteet tuo apuja!Tsemppiä oviksen bongaamiseen! Hurjan pitkät kierrot sulla!
Taitaa viimeistään huomenna täällä kääntyä kp1. Sen verran vaaleanpunaista tulee vähän välillä
Joo ärsyttävää kun ei tiedä onko menkat vai mikä mättää, mulla viimesimmät menkat alkanu noin ja ollu sit niukat. Mutta kyllä testi kannattaa jos siltä tuntuu voi se raskaudestakin olla!Mul alko eilen menkat tai siis en oo varma että alkoko ne ees ku ei mul oo ollu koskaan näin niukat. Eilen ei tullu juur mitään tamppooniin ja tänään ei oo tullu yhtään siteeseen, eikä mitään ees pyyhkiessä.
mietin et pitäiskö ostaa testi varuilta vai onko tää vaan jotain välivuotoo Menkkojen piti alkaa eilen tai viim maanantaina
Niin kateeks käy niitä kellä esim. ovis on kp 14 js kierto 28 kun ite vaa kärsii pitkistä kierroista ja mahiksia on raskautuu harvemmin! Tahtoo itsekin!Niin on! Sais hieman lyhentyä kyllä kun tuntuu et menee vaan hukkaan hyvää aikaa..
Mistä oot ostanut tuota donafertya? Pahoittelut sulle uudesta kierrosta!
Tarviiko letrojen kanssa käydä kontrolliultrissa? Jos tarvii ni itse en ehkä uskaltaisi ilman niitä käyttää. Mut ei tosiaan ole kokemusta.
Meille gyne sano et jos ei ala vuoteen kuulua niin ottakaa yhteyttä uudestaan.Tänään kp1/28-35. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää ku ri millään tuu raskaaks. Viimeks saanu plussan 28.12.2017 joka sitten osoittautui tuulimunaksi 30.1.2018. Sen jälkeen ei oo yhtäkään plussaa tullu
En ole edes varma että ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan. Yritin tikuttaa sitä mutta en saanu tikutettua sitä enkä tuntenu ovista minkä kyllä yleensä tunnen ja osaan jopa sanoa että kummalta puolelta munasolu irtoo.
Mietin että pitäiskö kohta mennä johonkin tutkimuksiin ku ei raskautuminen näytä onnistuvan. Toisaalta pelkään että jos tutkimuksista löytyykin joku syy miks en tuu raskaaks
Mulla lyhenty nuvaringin käytön lopettamisesta 1,5v sisällä 38->22, sitten tulin raskaaksi pari kertaa enkä tiedä vielä oikeaa kiertoa. En tiedä syytä vielä. Ajattelin katsoa vielä parit menkat ennenkö otan asiasta tarkemmin selvää, etenkin jos ei vauvaa näy eikä kuulu syliin asti.Jaahas, täällä kp25 kääntyi kp1? Wtf? Joo siis ei ollut mitään odotuksia tälle kuulle, en mä sitä, mut kyl noiden 40 kp:n kiertojen jälkeen tuntuu vähän utopistiselta. Oliskohan se imetyksen lopetus nyt sitten muka vaikuttanut näin paljon? Kellään kokemusta? Näin lyhyitä kiertoja mulla ei oo kyl ollut ikinä...
Olisin arvannut toisinpäin! :D Hm, mutta jotenki olin kuvitellut että tuo väli olisi aina 2 viikkoa...?Aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun on luteaalivaihe. :)
Mulla lyhenty nuvaringin käytön lopettamisesta 1,5v sisällä 38->22, sitten tulin raskaaksi pari kertaa enkä tiedä vielä oikeaa kiertoa. En tiedä syytä vielä. Ajattelin katsoa vielä parit menkat ennenkö otan asiasta tarkemmin selvää, etenkin jos ei vauvaa näy eikä kuulu syliin asti.