Raskaaksi 2019

Täällä aika samoissa mennään, tänään kp2 ja kaks edellistä kiertoa ollu se 38 päivää. :rolleyes: Tylsää kun on näin pitkät kierrot..

Niin on! Sais hieman lyhentyä kyllä kun tuntuu et menee vaan hukkaan hyvää aikaa..
 
Mul alko eilen menkat tai siis en oo varma että alkoko ne ees ku ei mul oo ollu koskaan näin niukat. Eilen ei tullu juur mitään tamppooniin ja tänään ei oo tullu yhtään siteeseen, eikä mitään ees pyyhkiessä.

mietin et pitäiskö ostaa testi varuilta vai onko tää vaan jotain välivuotoo Menkkojen piti alkaa eilen tai viim maanantaina
 
Tsemppiä oviksen bongaamiseen! Hurjan pitkät kierrot sulla!

Taitaa viimeistään huomenna täällä kääntyä kp1. Sen verran vaaleanpunaista tulee vähän välillä :sad001
No kyllä se ovis sieltä tulee, ellei satu ovuloimaton kierto. Oon melkein tottunu.. jospa lisäravinteet tuo apuja!
Voi harmi :( onneksi teillä on kuitenkin hoidot alkamassa, ei toki toivo oo menetetty ennen sitäkään!
 
Mul alko eilen menkat tai siis en oo varma että alkoko ne ees ku ei mul oo ollu koskaan näin niukat. Eilen ei tullu juur mitään tamppooniin ja tänään ei oo tullu yhtään siteeseen, eikä mitään ees pyyhkiessä.

mietin et pitäiskö ostaa testi varuilta vai onko tää vaan jotain välivuotoo Menkkojen piti alkaa eilen tai viim maanantaina
Joo ärsyttävää kun ei tiedä onko menkat vai mikä mättää, mulla viimesimmät menkat alkanu noin ja ollu sit niukat. Mutta kyllä testi kannattaa jos siltä tuntuu voi se raskaudestakin olla!
 
Niin on! Sais hieman lyhentyä kyllä kun tuntuu et menee vaan hukkaan hyvää aikaa..
Niin kateeks käy niitä kellä esim. ovis on kp 14 js kierto 28 kun ite vaa kärsii pitkistä kierroista ja mahiksia on raskautuu harvemmin! Tahtoo itsekin!
 
Ite taas pohtii noiden pitkien kiertojen jälkeen, että mikäköhän siinä värkissä on vikana, ku vaihteen vuoksi megalyhyt kierto::) ei koskaan näköjään hyvä::)

Wusti, kyl mä silti testin tekisin, jos yhtään epäilyttää, ihan mielenrauhankin takia:)

Noh, jotain positiivista siinä, että kp yllätti näin nopeaa. Monta kanssasisarta samassa kierronvaiheessa ja pääsee nopeemmin jännäilemään. Ukkokin kotiutuu viikon päästä työmatkalta, et kerkeis tässä sopivasti lusia menkat pois ja alkaa sitkeän miehen kaadon heti::)
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä kaikille!

Täällä dpo jotain? Flo ennusti keskiviikolle ja yleensä oon limojen loppumisesta pystyny päätellä, että nyt se meni, mutta nyt neki vaan jatkuu ja jatkuu. Seksiä oli sunnuntaina ja tiistaina, mutta sitte mies sai flunssan. laughing6 Macat ja kuningatarhyytelö oli ekaa kertaa käytössä, saa nähä vaikuttaako kierron pituuteen ja ovikseen jotenki. Jännätään tässä nyt vaikka sitä tarttuuko flunssa. :playful:
 
Mistä oot ostanut tuota donafertya? Pahoittelut sulle uudesta kierrosta!

Tarviiko letrojen kanssa käydä kontrolliultrissa? Jos tarvii ni itse en ehkä uskaltaisi ilman niitä käyttää. Mut ei tosiaan ole kokemusta.

Yliopiston Apteekin verkkokaupasta tilasin ja aika nopeasti sieltä tullut :) alotin viime kierrossa kp9 ja nyt tietty jatku vaan... Tarvii niin sen kyllä mietein et jos menis käymään yksityisellä siinä mutta taidan odotella et tässä kierrossa käy neuvottelee että kannattaako ne aloittaa :grin ja käydä sit ens kierrossa kun jos ne saa alottaa niin ultrassa siinä :)
 
Vääntäisittekö rautalangasta että mikä ihmeen Luteaalivaihe kun se mainitaan kovin usein ja surffailemalla asia ei yhtään valkene enempää kuin saman että olen jo termin tähän aihepiiriin liittänyt :D...
 
Tänään kp1/28-35. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää ku ri millään tuu raskaaks. Viimeks saanu plussan 28.12.2017 joka sitten osoittautui tuulimunaksi 30.1.2018. Sen jälkeen ei oo yhtäkään plussaa tullu :sad001

En ole edes varma että ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan. Yritin tikuttaa sitä mutta en saanu tikutettua sitä enkä tuntenu ovista minkä kyllä yleensä tunnen ja osaan jopa sanoa että kummalta puolelta munasolu irtoo.

Mietin että pitäiskö kohta mennä johonkin tutkimuksiin ku ei raskautuminen näytä onnistuvan. Toisaalta pelkään että jos tutkimuksista löytyykin joku syy miks en tuu raskaaks:sad001
Meille gyne sano et jos ei ala vuoteen kuulua niin ottakaa yhteyttä uudestaan.
 
Jaahas, täällä kp25 kääntyi kp1? Wtf? Joo siis ei ollut mitään odotuksia tälle kuulle, en mä sitä, mut kyl noiden 40 kp:n kiertojen jälkeen tuntuu vähän utopistiselta. Oliskohan se imetyksen lopetus nyt sitten muka vaikuttanut näin paljon? Kellään kokemusta? Näin lyhyitä kiertoja mulla ei oo kyl ollut ikinä...
Mulla lyhenty nuvaringin käytön lopettamisesta 1,5v sisällä 38->22, sitten tulin raskaaksi pari kertaa enkä tiedä vielä oikeaa kiertoa. En tiedä syytä vielä. Ajattelin katsoa vielä parit menkat ennenkö otan asiasta tarkemmin selvää, etenkin jos ei vauvaa näy eikä kuulu syliin asti.
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

Mimosa-18 // 33 // 5. Toiveissa // ya 2/2019

Nuppunen // 31 // 5. Toiveissa // ya 8/2019

Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Ei oo kaikilla sama, voi vaihdella. Esim. Mulla on aina 13päivää. :)
 
Laitoin itseni jo mukaan listalle, vaikka yritys alkaa vasta loppukesästä. Toivottavasti ei ketään haittaa?
Ehkäsynä on ollut vuoden verran keskeytetty, joka on toiminut meillä ihan luvattoman hyvin. :rolleyes: eli ei haittaisi vaikka aikaisemmin tulisikin plussa. :joyful:
 
Mulla lyhenty nuvaringin käytön lopettamisesta 1,5v sisällä 38->22, sitten tulin raskaaksi pari kertaa enkä tiedä vielä oikeaa kiertoa. En tiedä syytä vielä. Ajattelin katsoa vielä parit menkat ennenkö otan asiasta tarkemmin selvää, etenkin jos ei vauvaa näy eikä kuulu syliin asti.

On se kyllä näköjään näiden kiertojen kanssa tällaista arpojen raaputtelua sit muillakin:)) tsemppiä siihen! Mulla ei siis hormonaalista ehkäisyä oo ollu käytössä enää vuosiin, mut silti kierrot näköjään mitä sattuu.

Tervetuloa uusille ja tsemppiä tälle taipaleelle. Toivotaan nopeaa plussaa!
 
Takaisin
Top