Raskaaksi 2019

Mullakin oli yllättäviä kramppeja tässä kierrossa. Eli voi olla että jotain kiinnittymisyritystä on ollut. Viimeksi samanlaisia oli juuri km aikana, mutta ne olivat pidempään kestäviä. Ehkä 3 päivää, nyt oli yksi ilta ja aamu vain. Mä vältän buranaa vaikka en ole raskaana nyt.

Voipi olla:think005
Minäki kyllä vältän buranaa mutta nyt oli pakko ottaa ja tietty kun tietää näin menkkojen aikaan että ei ole ainakaan raskaana niin uskallan ottaa (vaikka ei oo ennen kyllä tarvinnu). Oviksenaikaan on kans kovat kivut mutta sillon en uskalla ottaa, joten yritän kärsiä ja jos ei pysty niin oon ottanu panadolia.
 
Burana kannattaa jättää pois kokonaan jo yritys vaiheessa, voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista! Mun muistaakseni tää lukee pakkausselosteessakin.
 
Tänään kp1/28-35. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää ku ri millään tuu raskaaks. Viimeks saanu plussan 28.12.2017 joka sitten osoittautui tuulimunaksi 30.1.2018. Sen jälkeen ei oo yhtäkään plussaa tullu :sad001

En ole edes varma että ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan. Yritin tikuttaa sitä mutta en saanu tikutettua sitä enkä tuntenu ovista minkä kyllä yleensä tunnen ja osaan jopa sanoa että kummalta puolelta munasolu irtoo.

Mietin että pitäiskö kohta mennä johonkin tutkimuksiin ku ei raskautuminen näytä onnistuvan. Toisaalta pelkään että jos tutkimuksista löytyykin joku syy miks en tuu raskaaks:sad001
 
Newmoon, no joo, tuo 8 on kyl aikas vähän:( muistanko väärin, vai oliko teillä aikaa hoitoon/käyttekö jossain hoidoissa? Harmi että taas jouduit pettymään:(
 
Joo, buranaa ja muita samankaltasia kannattaa vältellä, mutta satunnaisesti otettuna ne ei kyllä vaikuta raskaaksi tulemiseen, ja tiedän useamman jotka kuitenkin raskautuneet juuri siitä kierrosta kun ollut burana kuuri päällä :) Lapsettomuuslääkäri sanoi että voi jopa oviksen aikaan ottaa jos kovat kivut ja esim kuukautisten aikana voi ihan surutta ottaa. Se haittavaikutus lakkaa heti kun lopettaa sen buranan tms käytön, eli ei oo niin mörkö mitä annetaan ymmärtää :)
 
Ompa masentavia uutisia:(

Tsemppiä kaikille!

Kyllä ite meinaan gynelle mennä jos keväällä vielä täällä kuumeilemassa ilman plussaa
 
Joo, siis ivf alkaisi ens kuun kiertoon jos en joudu uuteen leepiin (sitä koskien on parin viikon päästä kontrolli). Muuta ei ole kokeiltu (paitsi lugesteron v2012 pidentämään luteaalivaihetta). Nyt on ollut melkein vuoden "jopa" 10pvän luteaalivaihe.
Selailin mun flo:ta niin niissä kierroissa missä on ovis ollut kp 18-20, niin luteaali ollut 10pvää ja niissä missä lähempänä normia: 13-16 niin 8. o_O

No, toivottavasti pikku avituksella nyt sitten viimeistään onnistuisi pikkuinen tarttumaan matkaan<3

Edit. Kävin kattoo sun testin. Onpa kyl ärsyttävää jos tulee tollasia turhaan:( itellä ei kokemusta näistä, pelkkää blancoa vaan aina joka testi.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä pian 26v kuumeilija, yrityskierto 4 / terolut-kierto 1
Kauhean pitkältä on tuntunut tämä lyhyehkökin taival saada oma lapsi ... tänään kp 15 ja eka terolut pilleri napsittu. Sain siis gyneltä reseptin ja ohjeen syödä kp 15-24. Ehkä vuosi 2019 on se vuosi kun vihdoin plussaan? Toive on ainakin kova<3 minulle ja miehelleni esikoinen olisi :)
 
Mimosa, pahoittelut että jouduit tänne takas. Toivottavasti kierto normalisoituu kohta!

Mun tilanne on tämä: Tiistaina alkoi menkat, masentava keskiviikko, torstaina allekirjoitin uuden työpaikan työsopimus, tänään irtisanouduin vanhasta. Iloinen fiilis kun stressintekijä poistuu arjestani!:happy093

Joo, toivotaan, että tää kierto olis jo normaali!

Ja onnittelut sulle uudesta työpaikasta!
 
No mut kyllä ihmeitä tapahtuukin:) kuulostais kyllä lupaavalta tuo rintakipu. Ja sit viel et kumminkin aika ajoissa noiden testien kanssa liikkeellä, et ei ne välttämättä mitään näyttäiskään vaik oliskin:) voi olispa! Pidän peukkuja:)
 
Pahoittelut kaikille km kohdanneille. :sorry:

Mulla täällä ovistesti pysyvällä hymyllä tänään. Tässä koko viikko ahkerasti jo talleteltukin. :grin Tässä kierrossa tulikin jo 3 päivää aikaisemmin tuo ovis plussa. En tiedä onko vaikutusta Donafertyllä, jota nyt tässä kierrossa olen käyttänyt. :think005 Toki perus vitamiinit ja foolihappo ollut myös käytössä tässä jo.

Tsemppiä kaikille! :)
 
Jaahas, täällä kp25 kääntyi kp1? Wtf? Joo siis ei ollut mitään odotuksia tälle kuulle, en mä sitä, mut kyl noiden 40 kp:n kiertojen jälkeen tuntuu vähän utopistiselta. Oliskohan se imetyksen lopetus nyt sitten muka vaikuttanut näin paljon? Kellään kokemusta? Näin lyhyitä kiertoja mulla ei oo kyl ollut ikinä...
 
Täällä kp3 myös.. viime kierto 39 päivää että sais pikkuhiljaa vähän lyhentyä edelleen.. kovat pohdinnat kun ois esikon yrityksestä letroja kaapissa et uskaltaisinko syödä niitä omin päin vai ei :rolleyes: macat ja donaferty on nyt tähän kiertoon jo aloitettu :grin
 
Täällä kp3 myös.. viime kierto 39 päivää että sais pikkuhiljaa vähän lyhentyä edelleen.. kovat pohdinnat kun ois esikon yrityksestä letroja kaapissa et uskaltaisinko syödä niitä omin päin vai ei :rolleyes: macat ja donaferty on nyt tähän kiertoon jo aloitettu :grin

Täällä aika samoissa mennään, tänään kp2 ja kaks edellistä kiertoa ollu se 38 päivää. :rolleyes: Tylsää kun on näin pitkät kierrot..
 
Kp 33 eikä ovulaatio oo tullu. Viimeisimmis tais olla kp30 ja kp 34. Pakko olla säästöpakkaus ovistestejä kun megakierto.
 
Takaisin
Top