Raskaaksi 2019

Meitä elokuisia tipahti kyllä ihan järjetön määrä takaisin tänne. Kiva Dania, kun tekin kuitenkin uuteen yritykseen uskallatte. Minäkin miehelle lääkärin tsemppauksista voimaantuneena sanoin, että kerta vielä voidaan yrittää. Kolmannen kerran jos tulee putkeen keskenmeno, niin sitten se saa olla siinä. Tsemppiä uuteen yritykseen! :Heartpink
 
Jälkivuoto alkaa vissiin olla kohta ohi. Vähän ristiriitaiset tuntemukset siitä, että kohta saa aloittaa yrittämisen uudestaan. Toisaalta tekis mieli piiloutua sohvan pohjalle syömään salmiakkia ja toisaalta haluaisi uuden raskauden pian käyntiin.
 
Minulla tänään muuttui kp 25 --> kp 1...

kierto todella lyhyt taas vaikka kaikki testit normaalit. sprog oli 56 tässä kierossa niin ovulaatio oli tapahtunut myös..

V i n k k e j ä kierron pidentämiseksi otetaan vastaan !! (oviksen ja menkkojen väl 10päivää)
 
Elokuisia kyllä kieltämättä tuli tänne aika monta. Harmi tietysti että on tullut keskenmeno mutta kiva että vielä yritetään. Toisaalta tekis mieli ostaa ovis testejä mutta sitten toisaalta tuntuu että ehkä se on nyt vähän turhaa kun ei yhtään tiedä että montako viikkoa menee ennen kun sen aika on. Ehkä sitten ensimmäisten menkkojen jälkeen. En jaksa yhtään uskoa että raskautuisin nyt heti uudestaan
 
Meitä elokuisia tipahti kyllä ihan järjetön määrä takaisin tänne. Kiva Dania, kun tekin kuitenkin uuteen yritykseen uskallatte. Minäkin miehelle lääkärin tsemppauksista voimaantuneena sanoin, että kerta vielä voidaan yrittää. Kolmannen kerran jos tulee putkeen keskenmeno, niin sitten se saa olla siinä. Tsemppiä uuteen yritykseen! :Heartpink

Kiitos :Heartred kovin on itselläkin vielä vähän mieli myllerryksissä, mutta ajan kanssa :) teille myös isosti tsemppiä :smiley-angelic003

Todella paljon tuli kyllä elokuisissa menetyksiä.
 
Elokuisia kyllä kieltämättä tuli tänne aika monta. Harmi tietysti että on tullut keskenmeno mutta kiva että vielä yritetään. Toisaalta tekis mieli ostaa ovis testejä mutta sitten toisaalta tuntuu että ehkä se on nyt vähän turhaa kun ei yhtään tiedä että montako viikkoa menee ennen kun sen aika on. Ehkä sitten ensimmäisten menkkojen jälkeen. En jaksa yhtään uskoa että raskautuisin nyt heti uudestaan

Tuota juuri itsekin pohdin, että kuinkahan kroppa toimii? Tosin mulla ollut nyt ihme tuntemuksia tänään, ihan kuin ovulaatio lähestyisi?!
Mutta... turha varmasti mitään testata kun r-testikin näyttäisi varmasti vielä haaleaa plussaa.
 
Pahoittelut km kohdanneille :sad001

Sitä miettii aina km kokeneena miten uskaltaa iloita enää mahdollisesta plussasta..

Täällä ovis kateissa, lämmöt ei oo noussu vieläkään vaikka oireet ja testit näytti loppuviikosta että ois ollu ovis. Huomenna vasta saan Inofolicit että jos haluu nopeesti nii ei kannata tilaa ulkomailta täs kesti melkee 4vk.
 
Deedee, mistä tilasit? Saitko huomattavasti halvemmalla?:)

Mä pelkäsin koko raskauden läpi ajoittain, et joku menee vikaan, mut kyllä sitä osas olla ihan onnellinenkin:)
 
Täällä on kp28/28-31 menossa. Ovulaatioo en saanu tikutettua tässä kierrossa enkä kyllä tuntenu ovista. Joten menkkojen ja uuden yrityksen odottelua
 
Deedee, mistä tilasit? Saitko huomattavasti halvemmalla?:)

Mä pelkäsin koko raskauden läpi ajoittain, et joku menee vikaan, mut kyllä sitä osas olla ihan onnellinenkin:)
Ebaystä. Inofolicia myydään eri nimellä eri maissa. Esim. Inofem ja melkein samaa on näköjään myös Miovarian. Postikuluineen ehkä n.10e halvemmal
 
Ja mä kun hetken aikaa ehdin intoilla noista työasioista, no nyt on nekin suunnitelmat taas menneet ihan perseelleen.

Olisi kyllä niin hyvä väli hankkia se lapsi, olen niiiin tauon tarpeessa tästä työelämästä.

Joo, kuten huomaa, on muutamat päivät ollut nyt ihan kikkeli otsassa tässä, että jospa ne menkat ois kuitenkin tulossa. :dead::finger::mad:
 
Täällä tänään Kp38 ja nyt illalla tuli vähän pyyhkiessä verta joten taitaa vihdoin ne menkat alkaa. Jos tästä nyt jotain hyvää ajattelee niin ainakin oli saman pitunen kierto kun viimeksikin ja taas 16 niistä viimisimmistä oviskivuista (ilmeisesti) niin alkaa menkat. :rolleyes:
Elikkäs huomenna olis sitten kp1/38 yk5.
Seuraavan kierron ajattelin nyt (ainakin yrittää) ottaa vähän rennommin. Greippimehua ajattelin silti juoda ja foolihappoa ottaa:)

Mä kyllä luulen että mun kroppa on nyt vasta löytänyt hormonaalisen ehkäsyn jälkeen sen oikean rytmin, koska mulla oli ennen sitä aina kyllä aika pitkä kierto noin 35-39päivää. Sen luulis olevan hyvä asia raskautumisen kannalta:)

Viikonloppuna olis tarkotus mennä läheisen tutun lapsen ristiäisiin, ei taida olla omst fiilikset ihan katossa lähteä nyt kun nää menkatkin alko, kun typäsee taas niin paljon että ei tärpänny tälläkään kertaa:sad001
 
Hipshops, ärsyttävää tuollainen. Mutta tsempit työkuvioihin kuitenkin. Omalle alalle kuuluu tätä nykyä semmoista peetä, ettei tekis mieli alkuunkaan palata töihin, mutta kai se on joskus pakko:( onneks ei ihan vielä ja tärpin toivossa tässä tietty eletään.

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin.:)
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

Mimosa-18 // 33 // 5. Toiveissa // ya 2/2019

Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Mimosa, pahoittelut että jouduit tänne takas. Toivottavasti kierto normalisoituu kohta!

Mun tilanne on tämä: Tiistaina alkoi menkat, masentava keskiviikko, torstaina allekirjoitin uuden työpaikan työsopimus, tänään irtisanouduin vanhasta. Iloinen fiilis kun stressintekijä poistuu arjestani!:happy093
 
Jep täällä sit tänään kp1/38, alko aamuyöstä ihan järkyttävillä mahakrampeilla ja oon koko aamun maannu kippurassa sohvalla sen jälkeen ku sain likan vietyy eskariin:inpain: :dead:
En kyllä tie miks näin kauheita kramppeja tulee. Otin buranaa niin vaasta parintunnin päästä helppas vähän mut vieläkin tulee kramppeja, mut nyt on sellassia normaallimpia mitä yleensä nenkoista tulee.
 
Jep täällä sit tänään kp1/38, alko aamuyöstä ihan järkyttävillä mahakrampeilla ja oon koko aamun maannu kippurassa sohvalla sen jälkeen ku sain likan vietyy eskariin:inpain: :dead:
En kyllä tie miks näin kauheita kramppeja tulee. Otin buranaa niin vaasta parintunnin päästä helppas vähän mut vieläkin tulee kramppeja, mut nyt on sellassia normaallimpia mitä yleensä nenkoista tulee.
Mullakin oli yllättäviä kramppeja tässä kierrossa. Eli voi olla että jotain kiinnittymisyritystä on ollut. Viimeksi samanlaisia oli juuri km aikana, mutta ne olivat pidempään kestäviä. Ehkä 3 päivää, nyt oli yksi ilta ja aamu vain. Mä vältän buranaa vaikka en ole raskaana nyt.
 
Takaisin
Top