Raskaaksi 2019

Dpo11/kp28, ekat pyyhintäveret, taidan lopettaakin ne luget jo tänään. Mutta jotain positiivista, pysyi kuitenkin toi tiputtelu poissa, jos ei lasketa sitä muutaman päivän settiä heti ovulaatiosta:happy: ei ollut yllätys, eilen tuntui jo kn olevan pehmeä ja alhaalla kun ton lugen laittoi. Ei se auta kun vetää leuka rintaan ja uutta yritystä kohden jälleen kerran.

Kp21, dpo6. Batterya ei oo tehny mieli eilen eikä tänään o_O oksennus meinannut nousta kurkkuun parina päivänä vaikkei mitenkään oo paha olo. Yks yö vielä reissun päällä, ei oo ehtiny niin kovasti piinailla :hilarious:

Nyt kunnon plussatsunami tänne, niin päästään kaikki tonne plussanneisiin :happy::Heartpink.

Tää foorumi kerkes vähän säikytellä, ku yritin aiemmin tulla tänne "your IP address has been banned" :schoked025 olikin kai joku bugi. Mietin jo että mitä mä oon muka tehny :laughing002.

Nyt kunnon plussatsunami tänne, niin päästään kaikki tonne plussanneisiin :happy::Heartpink.

Tää foorumi kerkes vähän säikytellä, ku yritin aiemmin tulla tänne "your IP address has been banned" :schoked025 olikin kai joku bugi. Mietin jo että mitä mä oon muka tehny :laughing002.

Mulle tuli sama ilmoitus ja pelästyin ihan kauheesti. Aattelin, että nyt oon tehnyt jotain väärää :schoked025

Täällä kp11 ja digitesti hymyili aamulla:) huhhuh taas pian piinapäiviä kohti. Tuntuu et ne on koko ajan kun oviskin vähä aikaistunut:hilarious:

Oho onpa aikasin! Toiv ei mun ekassa kierrossa aikaistu ku en kerkee ultraan kovin aikasin.

Spyrolla lupaavia oireita!! Täällä dpo2. Mikäli oli edes ovista. On kyl optimistinen olo mutta.. Hassua, että jo reilun viikon päästä voi tietää, onko raskaana :Heartpink

Täällä kp8 ja tänään kävin siellä lääkärissä.
Lääkäri oli tosi mukava ja asiallinen. :happy:Teki sisätutkimuksen ja kyseli kaikennäköstä ja niiden perusteella sanoi että kaikki tuntuu olevan ok, että ei nää mitään syytä miksi kierrot on niin pitkiä ja epäsäännöllisiä. Laitto verikokeisiin lähetteen (meen huomenna) et katotaan onko niissä kaikki ok. Eli vissiin ihan perus verenkuva, kilpirauhasarvot ym.. katotaan nyt. Lääkäri soittaa sit tuloksista pari viikon päästä.
Sano vaan lopuksi että jatkakaa vaan yrittämistä:)
Jäi kyllä ihan hyvät fiilikset lääkärireissusta:happy: Tuli sellanen toivon pilkahdus että ehkä me se vauva vielä joskus saadaan:shy:

Hienoa että kaikki vaikutti olevan ok! Otetaanko sulta mitään hormoniverikokeita? (Lh, progesteroni, FSH, amh?) vai oliko nyt ekaksi ihan perus?

Ymmärsin että nyt alkuunsa ihan perus verikokeet, mutta en oo ihan varma mitä kaikkea. Paastota täytyy ainakin kun sokeritkin katotaan. Näkyy varmaan oma kannasta mitä kaikkea otetaan, mutta en päässyt kirjautumaan sisään kun oli joku häikkä sivuilla.

Mun omalääkäri soitti tänään verikokeista. Kävin siis kilpparin kontrollissa ja katottiin hb samalla. Kerroin, et mulla nyt loistava olo ja hän sanoi, ettei annostusta tarvi muuttaa ja että seuraava kontrolli vuoden päästä, jos ei muutoksia tapahdu. Rautakuuria pyysi jatkamaan toisen puoli vuotta, vaikka hb nyt 141. Jee :joyful:

Kp33 menkat virallisesti päivän myöhässä sovelluksen mukaan. Aamulla iski jäätävä kipukohtaus, ihan kuin joku pistos alapään kautta kohtuun ja kunnon puristus. Mitä ihmettä se oli? Tulin siihen tulokseen et eilinen seksi vaikutti tai jotain koska en osaa sanoin kuvailla sitä kipua... Ilmeisesti erittäin kipu herkkä oon. Jos kivut jatkuu niin meen päivystykseen ja siellä ne taas kyttää et taasko tuo on täällä... Huhuh

Kp33 menkat virallisesti päivän myöhässä sovelluksen mukaan. Aamulla iski jäätävä kipukohtaus, ihan kuin joku pistos alapään kautta kohtuun ja kunnon puristus. Mitä ihmettä se oli? Tulin siihen tulokseen et eilinen seksi vaikutti tai jotain koska en osaa sanoin kuvailla sitä kipua... Ilmeisesti erittäin kipu herkkä oon. Jos kivut jatkuu niin meen päivystykseen ja siellä ne taas kyttää et taasko tuo on täällä... Huhuh

Ehkä kysta?

Ehkä kysta?
Sitä mietin mut se taas tuntu ihan muualla jossain lie missä mut se kysta on oikealla. Olettaisin että se nyt puhkesi tai jotain ja jos kivut jatkuu niin meen päivystykseen nyt soitin vain ja ilmoitin asiasta. Se oli ihan jäätävä kipu ja en oo vielä noin koviin kysta kipuihin törmännyt toki tiedän et ne kun puhkee niin se sattuu ja sopivasti unohtuu kuinka kivulias edellisen kerran oli... Että sekin on vähän mulla et unohdan kuinka kovat menkkakivut on ja sit oon et no joo nyt on pahimmat ikinä. Mut tämä aamuinen oli tosi kivulias epämukava kokemus ihan nousin varpailleen ihan ku se muka auttaisi ku se tuntu kuin joku olis tukkinu jonku koukun alapäästä sisään ja rutannut. No se meni ohi ja nyt jomottaa ei muuta. Jotenki toivon et se kysta olis puhjennut ja mun ei tarvitse leikkuun mennä

Toivottavasti Jesbe ei mitään vakavaa :wideyed:

Niin mun tsh arvo siis nousi 14 --> 20 ja t4v putosi 7.5 --> 0.26. Liiketoiminnan rajoille, mut vointi ei nyt kuitenkaan jäänyt liiketoiminnan puolelle, vaikka aluksi siltä vaikuttikin.

Takaisin