Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on ihan outoa, mulla on kuukautiskipuja ja rusehtavaa vuotoa. Oon käynty työpäivän aikana 7 tai 8 kertaa vessalla. Toki kerran ihan vain koska halusin katsoa tuleeko verta jo! En vain ymmärrä , eiks se vuoto pitäisi alkaa jo. Eilen oli kohtuu kivuton olo, tänään on ihan kuin kuukautiset alkaisi millä sekunnilla hyvänsä! Haluaisin usko että mun tarina päättyisi plussaan, mutta jos tämä on vasta kiinnittymisvuotoa niin mä joudun vielä pari päivää odottaa ennen kuin testissä näkyy mitään, eiks niin? Muistan että joku 3päivää sen jälkeen ehkä näkyisi...Toivotaan stella plussaa, lupaavia oireita ainakin:) ja mä vuosin ihan kunnolla 3pv ennen odotettuja kuukautisia esikoisesta ja sit se loppui kun olis oikeesti pitäny menkkojen alkaa. Tuli ihan joku hyytymäki ja sillai, mut niin vaan tuo sissi roikkui mukana ja touhuaa tuossa menemään:)
tsemppiä piinapäiviin ja tervetuloa uusille. Paljon ikäviä kokemuksia monella mutta onneksi iineksellä tuollainen kokemus lääkäristä. Itellä vähän toinen tarina, mut ei siitä sen enempää:) tsemppiä seuraavaan yritykseen ja toivotaan että se veisi maaliin saakka hyvää alkanutta viikkoa kaikille kierron eri vaiheisiin!
Päivitys, heräsin tänään 6 aamulla, ja olen käynyt pissalla 6 kertaa siitä lähtien. Siis melkein joka tunti. Viime kerralla tuli taas rusehtavaa valkovuotoa ja vatsassa jomottaa. Tuleekohan täti sitten tänään päivällä? Se olisi päivän ajoissa silloin.
Voimia, Iines Minkä ikäisiä teillä on ennestään? Meillä myös neljäs haaveissa ja edelliset 10v, 8v ja 5v.
Hieman stressaa meidän puuhailutahti, kun mies ei tosiaan jaksa kovin usein. 4-5 päivää on aina välissä.
Mutta on se aina ennenkin niin ollut ja raskaaksi on tultu :D Että ehkä mä en stressaa nyt enempää.
Ymmärrän toisaalta häntä, kun onhan tämä arki aikamoista härdelliä. Pitää muistaa tsiljoona asiaa ja
selvitä kaikenmoisista haasteista.
Kiitos majalis ja gemma teidän kokemuksista, toivoa on siis! Mutta jotenkin tuntuu siltä että en ole raskaana. Voi olla että syön sanojani vielä, mutta totuushan tässä paljastuu viikon aikana sitten! Perjantaina olisi töissä virkistymistilaisuus, joten ennen sitä toivon että tieto olisi selvä, koska muuten voin nauttia lasin punaviiniä :) se ehkä helpottaisi vähän potutusta!
Päivitys, heräsin tänään 6 aamulla, ja olen käynyt pissalla 6 kertaa siitä lähtien. Siis melkein joka tunti. Viime kerralla tuli taas rusehtavaa valkovuotoa ja vatsassa jomottaa. Tuleekohan täti sitten tänään päivällä? Se olisi päivän ajoissa silloin.