Raskaaksi 2019

Päivitys, heräsin tänään 6 aamulla, ja olen käynyt pissalla 6 kertaa siitä lähtien. Siis melkein joka tunti. Viime kerralla tuli taas rusehtavaa valkovuotoa ja vatsassa jomottaa. Tuleekohan täti sitten tänään päivällä? Se olisi päivän ajoissa silloin.
 
Toivotaan stella plussaa, lupaavia oireita ainakin:) ja mä vuosin ihan kunnolla 3pv ennen odotettuja kuukautisia esikoisesta ja sit se loppui kun olis oikeesti pitäny menkkojen alkaa. Tuli ihan joku hyytymäki ja sillai, mut niin vaan tuo sissi roikkui mukana ja touhuaa tuossa menemään:)

tsemppiä piinapäiviin ja tervetuloa uusille. Paljon ikäviä kokemuksia monella:( mutta onneksi iineksellä tuollainen kokemus lääkäristä. Itellä vähän toinen tarina, mut ei siitä sen enempää:) tsemppiä seuraavaan yritykseen ja toivotaan että se veisi maaliin saakka<3 hyvää alkanutta viikkoa kaikille kierron eri vaiheisiin!
 
Voi, Iines-19. Onpa ikävää, että sinullakin meni kesken. :sad001 Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin ja pääsette yrittämään pian uudestaan.
 
Toivotaan stella plussaa, lupaavia oireita ainakin:) ja mä vuosin ihan kunnolla 3pv ennen odotettuja kuukautisia esikoisesta ja sit se loppui kun olis oikeesti pitäny menkkojen alkaa. Tuli ihan joku hyytymäki ja sillai, mut niin vaan tuo sissi roikkui mukana ja touhuaa tuossa menemään:)

tsemppiä piinapäiviin ja tervetuloa uusille. Paljon ikäviä kokemuksia monella:sad001 mutta onneksi iineksellä tuollainen kokemus lääkäristä. Itellä vähän toinen tarina, mut ei siitä sen enempää:) tsemppiä seuraavaan yritykseen ja toivotaan että se veisi maaliin saakka:Heartred hyvää alkanutta viikkoa kaikille kierron eri vaiheisiin!
Tää on ihan outoa, mulla on kuukautiskipuja ja rusehtavaa vuotoa. Oon käynty työpäivän aikana 7 tai 8 kertaa vessalla. Toki kerran ihan vain koska halusin katsoa tuleeko verta jo! En vain ymmärrä , eiks se vuoto pitäisi alkaa jo. Eilen oli kohtuu kivuton olo, tänään on ihan kuin kuukautiset alkaisi millä sekunnilla hyvänsä! Haluaisin usko että mun tarina päättyisi plussaan, mutta jos tämä on vasta kiinnittymisvuotoa niin mä joudun vielä pari päivää odottaa ennen kuin testissä näkyy mitään, eiks niin? Muistan että joku 3päivää sen jälkeen ehkä näkyisi...
 
Täällä jo kp 35. En ymmärrä, miten mulla on nyt useampi pidentynyt kierto putkeen. Ahdistaa sekin, aina on ollut kieroväli 28-31, mutta nyt jo useamman kuukauden mennyt pitkittyneesti. Tässä kuussa ei ole ollut mahdollisuutta tulla raskaaksi miehen reissun vuoksi, joten ei auta kuin odotella, milloin kuukautiset päättävät tällä kertaa saapua.
Huomenna olisi ollut kesken menneen vauvani laskettuaika, vetää kyllä mielen matalaksi etenkin, kun uusi raskautuminen ei näytä vain onnistuvan.
 
Niinpä niin, tätihän se sieltä hiipi hiljalleen käymään. Onneks kerkesin tänään töissä ajoissa reagoida, ettei menny siivoomiseksi!
Sinnittelin työpäivän ilman kipulääkkeitä, mut sit vuoron loppuessa yltyi niin pahaks että oli pakko ottaa särkylääkkeet. Eli meille siis napsahti yk 12 (?) käyntiin. Awesome.

Jos nyt jotain positiivista oikein hakemalla hakee tästä, niin macalla oli näköjään se vaikutus että tämä kierto oli tasan 30 päivää, kun useamman viime kierron se on ollut 32-34 päivää.
 
Täytyy kyl varmaan itekin alkaa pohtimaan noita jotain kiertoja tasaavia, kun omatkin viime kp:t on olleet sitä n. 40 luokkaa. Noh, nyt näkee onkohan tosta imetyksen loppumisesta jotain hyötyä tässä...

Ja Tiania, meillä kans mies reissussa, että ei mitään odotettavaa tälle kuukaudelle, mut seuraavalle sit:)

Ois kyl huippua saada siemen alulle ennen huhtikuuta, kun sit on melkeen jouluun saakka tää raskautuminen vähän sellaista arpojen raaputtelua, kun mies on sitten sellaisissa töissä, ettei juuri ole kun viikonloppuisin kotona. Se että pääsis hommiin oviksen aikaan on sitten ihan sattumapeliä silloin:/ mutta, jos vanhat merkit paikkansa pitää niin varmaan kakkostakin saadaan tahkota vuosia.... Mut ei se auta kun toivoa parasta:)
 
Onpa kurjaa Iines että sullakin meni kesken:sad001 Parempaa onnea uuteen yritykseen!

Mä luulin että vuoto olisi jo loppunut kun eilen ei tullut mitään mutta tänään on taas vähän vuotanut. Loppuisi jo:meh:
 
Päivitys, heräsin tänään 6 aamulla, ja olen käynyt pissalla 6 kertaa siitä lähtien. Siis melkein joka tunti. Viime kerralla tuli taas rusehtavaa valkovuotoa ja vatsassa jomottaa. Tuleekohan täti sitten tänään päivällä? Se olisi päivän ajoissa silloin.

Mulla tiputteli useampana päivänä ennen tätä plussaa. Sitten varsinaisena todennäköisempänä kuukautisten alkamispäivänä se loppui täysin ja sitten jo plussasinkin.
 
Stellamom, mä plussasin 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, ja siitä päivästä parina jälkeisenä tuli ruskeaa tuhruvuotoa ennen kuin kuukautiset jäivät pois. Plussasin siis jo ennen tuota ruskeaa tuhruvuotoa.
 
testasin tänään dpo10 (kp 24 , ovis + kp14) & oli täysin nega Nyt odotan vaan että menkat alkaisi niin pääse yrittää uudelleen.. kierto yleensä 28
 
Voimia, Iines <3 Minkä ikäisiä teillä on ennestään? Meillä myös neljäs haaveissa ja edelliset 10v, 8v ja 5v.

Hieman stressaa meidän puuhailutahti, kun mies ei tosiaan jaksa kovin usein. 4-5 päivää on aina välissä.
Mutta on se aina ennenkin niin ollut ja raskaaksi on tultu :D Että ehkä mä en stressaa nyt enempää.
Ymmärrän toisaalta häntä, kun onhan tämä arki aikamoista härdelliä. Pitää muistaa tsiljoona asiaa ja
selvitä kaikenmoisista haasteista.
 
Kiitos majalis ja gemma teidän kokemuksista, toivoa on siis! Mutta jotenkin tuntuu siltä että en ole raskaana. Voi olla että syön sanojani vielä, mutta totuushan tässä paljastuu viikon aikana sitten! Perjantaina olisi töissä virkistymistilaisuus, joten ennen sitä toivon että tieto olisi selvä, koska muuten voin nauttia lasin punaviiniä :) se ehkä helpottaisi vähän potutusta!
 
Voimia, Iines :Heartred Minkä ikäisiä teillä on ennestään? Meillä myös neljäs haaveissa ja edelliset 10v, 8v ja 5v.

Hieman stressaa meidän puuhailutahti, kun mies ei tosiaan jaksa kovin usein. 4-5 päivää on aina välissä.
Mutta on se aina ennenkin niin ollut ja raskaaksi on tultu :D Että ehkä mä en stressaa nyt enempää.
Ymmärrän toisaalta häntä, kun onhan tämä arki aikamoista härdelliä. Pitää muistaa tsiljoona asiaa ja
selvitä kaikenmoisista haasteista.

Kiitos! :Heartpink Meillä on ennestään 12v, 11v ja 9v lapset. Isoja jo... Eiköhän me napata ne neljännet mukaan, kaikesta huolimatta! :wink
 
Kiitos majalis ja gemma teidän kokemuksista, toivoa on siis! Mutta jotenkin tuntuu siltä että en ole raskaana. Voi olla että syön sanojani vielä, mutta totuushan tässä paljastuu viikon aikana sitten! Perjantaina olisi töissä virkistymistilaisuus, joten ennen sitä toivon että tieto olisi selvä, koska muuten voin nauttia lasin punaviiniä :) se ehkä helpottaisi vähän potutusta!

Jos niin käy että ei plussaa kuulu, niin pari lasillista välillä tekee terää:) jaksaa sitten taas ensi kuussa uuden rumban tätä! On tää niin tällaista, huoh! Mut tsemppiä!
 
Päivitys, heräsin tänään 6 aamulla, ja olen käynyt pissalla 6 kertaa siitä lähtien. Siis melkein joka tunti. Viime kerralla tuli taas rusehtavaa valkovuotoa ja vatsassa jomottaa. Tuleekohan täti sitten tänään päivällä? Se olisi päivän ajoissa silloin.

Mulla tuli myös viimeksi plussatessa ruskeaa tuhrua about menkkojen aikaan ja oli myös menkkajomoja, vaan vuoto ei alkanut, eli toivoa on ;) (No alkoi se sitten myöhemmin kun kesken meni)
 
Heips.
Ilmoittaudun minäkin tänne. Meille oli elokuinen tulossa mutta kkm 8+3, todettiin 9+6.
Olin kyllä jo lähes varma että saa jäädä koko uudelleen yritys, mutta mies sai ajatukseni positiivisemmaksi ja täällä nyt sitten ollaan :)
 
Takaisin
Top