Raskaaksi 2019

Tindell joo retiisejä oon vetänyt heti ku pääsin kotiin.. Sit kukaan ei haista noita hajuja mistä valittanut ja mies ja sen veljenpoika jynssäsi viemärit mut ne niin oksettaa ja tekee pahaa. Oon ihan naama kiiltää ilman meikkii ja kauhean itsevarma olo.

Toi unijuttu ooon aina nähnyt unia vauvoista tms pms aikaan mut nyt ei mitään unii mitä muistaisin.. Oireita on mut täytyy tehdä vielä testi.

Retiisejä :hilarious: jotenki toi oli hauska, tai sit se on tää väsymys

Mielihalui ja hajuherkkyys ja maha toimii turhan hyvin. Noh mennään näillä ja onhan retiisi terveellistä ruokaa et hyvä ku salaatti maistuu mut ei muffinit yms kyl yhtään ja kahvi tökkii

Aika monella on nyt fiilis "ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan". Jospa se on hyvä enne :woot:
Mäkin ootan menkkoja mut silti oireet kyl kovasti viittaa raskauteen. Sitä ihmettelen vain kun en näe unia mitä yleensä aina eikä tuu vastaan raskaana olevia naisia niinku joka pms vaiheessa. Onkohan tämä mitä voi ku äkkiä olis 5 pv menny

Täällä kp 10/30-36. Ovis aikalailla viikonpäästä, mittailen lämpöjä, ehkä ostan tikujaki:).
Odottavan aika on nii pitkä, toivottavasti tää juhannus saa ajatukset vähä muualla:hilarious::shy:.

Aika monella on nyt fiilis "ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan". Jospa se on hyvä enne :woot:

Mulla oli sekin tässä tärppikierrossa :D Enemmän ehkä menkka fiilis kuitenkin, koska tissikipu (aina oviksesta menkkoihin) ja menkkanippailut (tosin alko myöhemmin ja ainoo mikä ois voinu kiinnittymiseen viitata oli dpo9 menkkanippailut. Normaalisti menkkoja ennakoivat nippailut alkaa dpo 7-9 kyllä ja tulee päivittäin menkkoihin asti, nyt oli vaan se yks kerta ku hetken nippaili.)
Mutta siis vielä kun testiä lähdin puolijuoksua ostaan dpo13 olin ihan varma negasta ja napsia kuvia siitä tikusta yhtee wa-ryhmään ja sit alkaa tuleen kommenttia "mää nään jotain" :D

Jesbe, mua taas ei kahvi ällötä yhtään. Yks mies käveli mun edellä ja veti tupakkaa, niin se haisi ihan kamalalle, vaikka normaalisti haisee hyvälle (oon polttanu ennen) ja tuntu et alkaa jostain 20m päästä yskittää :hilarious:. Asiakkaiden partavedet haisee ihan kamalan voimakkaalle ja väsymys vaan pahenee. Onneks on 2vkon päästä lomaa.

Hyvää juhannusta kaikille :Heartred

Kaks ylintä tältä päivää. Ylin nyt illasta. Tulkitsen plussaksi, kun en koskaan saa tuon vahvempaa. Tikku näytetty miehelle ja kellistys luvattu mulle tänään :grin Huomenna ei onnistu, kun tupa täynnä porukkaa ja moni jää yöksikin :happy:

Liitteet

• 20190620_193535.jpg
    20190620_193535.jpg
    50.7 KB · Katsottu: 217
Hyvää juhannusta kaikille!
Täällä miestä kaadettu eilen ja tänään kaks kertaa päivässä :hilarious: tänään ovistesti oli jo vähän haaleampi kuin eilen.
Limat, kivut, turvotus ja himot oli kyllä tässä kierrossa selkeät.

Hyvää juhannusta kaikille!
Täällä miestä kaadettu eilen ja tänään kaks kertaa päivässä :hilarious: tänään ovistesti oli jo vähän haaleampi kuin eilen.
Limat, kivut, turvotus ja himot oli kyllä tässä kierrossa selkeät.

Hyvä tahti :grin Mun miehen saa kaadettua max kolmen päivän välein, yleensä neljän :hilarious: Joskus yritettiin kahden päivän välein, niin ei meinannu millään päästä maaliin ja mä nukahdin kesken kaiken kahdella kerralla :hilarious::hilarious:

Hyvä tahti :grin Mun miehen saa kaadettua max kolmen päivän välein, yleensä neljän :hilarious: Joskus yritettiin kahden päivän välein, niin ei meinannu millään päästä maaliin ja mä nukahdin kesken kaiken kahdella kerralla :hilarious::hilarious:
Ei meilläkään normaalisti näin kova tahti oo, mut hyvin toi mukaan lähtee ku mulla on himot :hilarious:

Toivotaan :smiley-angelic001 Itsellä kp30/36, dpo8. Tai luultavasti dpo8. En tikuttanut, mutta lämmöistä päätelty ovis. FF oli ensin sitä mieltä, että ovis olisi ollut jo kp19, vaikka muulloin aina kp21-22. Muutti sitten jälkikäteen vielä ajankohtaa niin, että ovis olisi ollut kuitenkin kp22. Mitään tuntemuksia ei ole, mitkä eivät loogisemmin selittyisi jollakin muulla kuin raskaudella :rolleyes: Testata tekisi jo mieli, mutta ei taida siinä järkeä olla :facepalm:

Niin, ja seksiä harrastimme kuin ihmeen kaupalla juuri kaksi päivää ennen ovista ja ovis päivänä tai päivä sen jälkeen. Meni miehen reissun vuoksi näin, mutta osui ilmeisesti hyvin :) Uskoa raskauteen ei silti ole, toivoa sitäkin enemmän :love7

Jesbe, mua taas ei kahvi ällötä yhtään. Yks mies käveli mun edellä ja veti tupakkaa, niin se haisi ihan kamalalle, vaikka normaalisti haisee hyvälle (oon polttanu ennen) ja tuntu et alkaa jostain 20m päästä yskittää :hilarious:. Asiakkaiden partavedet haisee ihan kamalan voimakkaalle ja väsymys vaan pahenee. Onneks on 2vkon päästä lomaa.

Hyvää juhannusta kaikille :Heartred
Itse aloitin tupakoinnin ja lopetin kun alkoi haista niin pahalle. Jotenkin koko toimisto haisee mut kyl tuki outo puplutus mahaan ja nyt holvaa valkkaria tarkistan koko ajan tuliko menkat!

Joo teen saman testin ja jos vahvistuu niin sit se on siinä ja pitää heti mennä lääkäriin. Nukkumatti kutsunut jo tuntikausia mut teini talossa kylässä niin mä nyt vaan touhuan kotityöt näin keskiyöllä Täällä tunnin myöhemmin kello kuin Suomessa mut kyl tuntuu et ei vaan jaksa. Toisaalta vaik tulisi menkat vaan ni on ainaki pms oireet tiedossa Mut toivon plussaa tietty mut jotenki se optimismi hävisi

Takaisin