Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Retiisejä jotenki toi oli hauska, tai sit se on tää väsymys
Mäkin ootan menkkoja mut silti oireet kyl kovasti viittaa raskauteen. Sitä ihmettelen vain kun en näe unia mitä yleensä aina eikä tuu vastaan raskaana olevia naisia niinku joka pms vaiheessa. Onkohan tämä mitä voi ku äkkiä olis 5 pv mennyAika monella on nyt fiilis "ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan". Jospa se on hyvä enne
Aika monella on nyt fiilis "ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan". Jospa se on hyvä enne
Hyvää juhannusta kaikille!
Täällä jo kp27/30-35.. Voisko digi näyttää jo vai herkkä testi?
Hyvää juhannusta kaikille!
Täällä miestä kaadettu eilen ja tänään kaks kertaa päivässä tänään ovistesti oli jo vähän haaleampi kuin eilen.
Limat, kivut, turvotus ja himot oli kyllä tässä kierrossa selkeät.
Ei meilläkään normaalisti näin kova tahti oo, mut hyvin toi mukaan lähtee ku mulla on himotHyvä tahti Mun miehen saa kaadettua max kolmen päivän välein, yleensä neljän Joskus yritettiin kahden päivän välein, niin ei meinannu millään päästä maaliin ja mä nukahdin kesken kaiken kahdella kerralla
Aika monella on nyt fiilis "ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan". Jospa se on hyvä enne
Itse aloitin tupakoinnin ja lopetin kun alkoi haista niin pahalle. Jotenkin koko toimisto haisee mut kyl tuki outo puplutus mahaan ja nyt holvaa valkkaria tarkistan koko ajan tuliko menkat!Jesbe, mua taas ei kahvi ällötä yhtään. Yks mies käveli mun edellä ja veti tupakkaa, niin se haisi ihan kamalalle, vaikka normaalisti haisee hyvälle (oon polttanu ennen) ja tuntu et alkaa jostain 20m päästä yskittää . Asiakkaiden partavedet haisee ihan kamalan voimakkaalle ja väsymys vaan pahenee. Onneks on 2vkon päästä lomaa.
Hyvää juhannusta kaikille