Raskaaksi 2019

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19


Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Oli muuten hauska huomata, kun tosiaan ensimmäinen alkanut raskaus oli, että jostain syystä tiesin olevani raskaana jo dpo 7 Positiivinen testi tulikin jo hailurana dpo 10. Nyt innolla odotan yrityksen aloitusta, vaikkakin tietty takana oleva km surettaa.
 
Tervetuloa koirankorva. Kyllä mäkin olen tiennyt mun molemmista raskauksista, että oon ollu raskaana, kyllä sen vaan jotenkin tietää, vaikea selittää:) toivotaan pikaista uutta plussaa teille! Itsellä kanssa taustalla nt:ssä todettu tuulimuna:( kurjia juttuja nää, toivottavasti seuraavasta paremmalla onnella.
 
Koirankorva mulla huomattiin kanssa ekassa ultrassa vuosi sitten että oli tuulimuna. Sen jälkeen ei ole tärpänny vaikka ollaan oviksen aikaan talleteltu.
 
@Nipanderi kiitos tsempeistä, mä toivon todella samaa!

@Wusti91 harmi kuulla, että ei ole tärpännyt teillä uudestaan :sorry: toivotaan, että pian saisitte uuden plussan tikkuun ja kaikki menisi hyvin :Heartpink

Täällä ollaan lähdössä naistenpolille tarkistamaan, onko kaikki hyvin. Eilen oli todella todella todella kovat kivut, jotka tänään jatkuu lievempinä.
 
Toivottavasti ei oo jääny mitään materiaalia, kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaa, ettei oo mitää kohtutulehdusta
 
Aamulla jatkui mulla tuo rusehtava vuoto. Vatsassa jomottaa, sellainen olo että se on turvonnut tulehduksest (eli menkat tulossa). Yöllä yökötti, otin Rennietä. Oli kuumaa, sitten kylmää. Vatsaa kivisti. Aamulla ajattelin, että sentään oli lyhyt kierto. Yritin olla positiivinen. Mutta en tiedä, ei ole yhtään sellainen fiilis enää, yritä sitten olla positiivinen kun yk 8 alkaa jo. Olisipa niitä helposti raskautuvaa sorttia...:grumpy:
 
Voi kökkö StellaMom! Voihan tuossa vielä olla mahdollisuus, että kaikki kääntyisikin parhain päin eikä menkat alakkaan!

Mulla sitten tuo tuhru loppuikin. Oli siis rusehtavaa valkovuotoa, mutta uusi kierto ei alkanutkaan. Jippii. Tein sitten taas varmistukseksi raskaustestin, ja negahan se taas kerran. Taitaa vaan hormonit temppuilla, mullahan teki loppuaikoina pillereiden kanssa sitä, että rusehtava vuoto alkoi viikkoa ennen liuskan loppua.
Sen takia saikin sitten ravata lääkärissä ja papoissa ja testeissä, kaikki ihan puhtaita. Vaihtoehtoina oli silloin joko pillerimerkin vaihto, tai lopetus, joista jälkimmäinen sopi kuvioon muutenkin. Tyhmää että tuokin ongelma sitten palaa.
 
Harmillista StellaMom, mutta onhan vielä silti mahdollisuus että oot raskaana. :)Mulla on tullut kummassakin edellisessä raskaudessa alkuvaiheessa rusehtavaa vuotoa parina päivänä.
Ja hipshps voisko olla vaikka kiinnittymisvuotoa?

Täällä kp35 ja ei minkään näkösiä oiseita menkoista eikä myöskään raskaudesta:rolleyes: Mut veikkaan kyllä et se täti sieltä silti tulee tälläviikolla vielä:meh:
 
hipshops ja AZ:
Tämähän pakottaa minua testailemaan kohta! :dead: mä en usko plussaan mutta tänään tosiaan dpo 12, joten jos ovis oli "pidempi" kuin normaalisti niin voisihan tämä olla joku kiinnittymisvuoto. Eiks kiinnittyminen ollut normaalisti joku 6-8 päivää oviksen jälkeen, ja pisimmät aout 12 päivää. Pieni tsänssi toki! En usko siihen mutta yleensä rusehtava vuoto alkaa illalla mulla ja aamulla se on jo punasta. Nyt tänään ei ole vielä tullut. Katsotaan jos huomenna testaan sitten. Ja kun näin suunnittelee niin silloin alkaa kuukautiset tänään eiks niin? :yuck:
 
hipshops ja AZ:
Tämähän pakottaa minua testailemaan kohta! :dead: mä en usko plussaan mutta tänään tosiaan dpo 12, joten jos ovis oli "pidempi" kuin normaalisti niin voisihan tämä olla joku kiinnittymisvuoto. Eiks kiinnittyminen ollut normaalisti joku 6-8 päivää oviksen jälkeen, ja pisimmät aout 12 päivää. Pieni tsänssi toki! En usko siihen mutta yleensä rusehtava vuoto alkaa illalla mulla ja aamulla se on jo punasta. Nyt tänään ei ole vielä tullut. Katsotaan jos huomenna testaan sitten. Ja kun näin suunnittelee niin silloin alkaa kuukautiset tänään eiks niin? :yuck:
Oon lukenut että se kiinnittymistuhru vois tulla vasta dpo 10-14 vaikka ois tapahtunut aikaisemmin. Vai oliko se että kun menkat olisi alkamassa niin tulisikin tuhrua kun menkat ns yrittäisi alkaa. Eli tsäänssit on!
 
Oon lukenut että se kiinnittymistuhru vois tulla vasta dpo 10-14 vaikka ois tapahtunut aikaisemmin. Vai oliko se että kun menkat olisi alkamassa niin tulisikin tuhrua kun menkat ns yrittäisi alkaa. Eli tsäänssit on!

Mulla tuli noista kahdesta juurikin noin että kun olis menkat pitäny alkaa tai vähän sen jälkeen oikeestaan mutta että tiesin jo olevani raskaana(testi näyttänyt siis raskauden jo) nii sillon tullu tuhrua.
Mutta kait se kiinnittymisvuotokin voi tulla vähän "jälkijunassa"?:think005
 
Oon lukenut että se kiinnittymistuhru vois tulla vasta dpo 10-14 vaikka ois tapahtunut aikaisemmin. Vai oliko se että kun menkat olisi alkamassa niin tulisikin tuhrua kun menkat ns yrittäisi alkaa. Eli tsäänssit on!
No mutta aina kun uskon että vielä on tsänssi niin putoan korkeammalta :hilarious: siksi keskityn siihen todennäköisempään uuteen kiertoon! Mutta ihanaa ku olette niin positiivisia :hug003 sitä välillä kyllä tarvitsee täällä ja teiltä sitä saa :) mutta sitähän se on, te ymmärrätte tasan tarkkaa mitä tässä käydään läpi! Vaikka mieheni on mun "shoulder to cry on" niin ei hän tiedä miltä se tuntuu kun joka kuukausi joutuu pettymään. Mutta emmä kyllä' ilman häntä pystyisi tähän myöskään!:)
 
No mutta aina kun uskon että vielä on tsänssi niin putoan korkeammalta :hilarious: siksi keskityn siihen todennäköisempään uuteen kiertoon! Mutta ihanaa ku olette niin positiivisia :hug003 sitä välillä kyllä tarvitsee täällä ja teiltä sitä saa :) mutta sitähän se on, te ymmärrätte tasan tarkkaa mitä tässä käydään läpi! Vaikka mieheni on mun "shoulder to cry on" niin ei hän tiedä miltä se tuntuu kun joka kuukausi joutuu pettymään. Mutta emmä kyllä' ilman häntä pystyisi tähän myöskään!:)

Juu ei noi miehet tunnu ymmärtävän näitä tuntemuksia nii hyvin.
Mutta onneksi on tämä ihana paikka:Heartbigred
 
@StellaMom uuuu jännää! Nyt vaan paaljon plussia!!

Kävin tarkistuttamassa, kohtu tyhjentynyt. Limakalvot vuotelee ja jostain syystä se vaan nyt varmuudeksi kovin supistelee. Tulehdusarvot vielä varmuudeksi katsottiin, näistä tulokset tulee tänään. Nyt vaan ootellaan sit nnegatiivista raskaustestiä ja ovista :)
 
@Koirankarva Hyvä kuulla että kaikki on tullut ulos, vaikka mieluumminhan sitä olisi raskautta jatkanut. Mullakin tyhjentyi hyvin rv 5+4 silloin lokakuussa. en tiedä jännäänkö hirveästi, lannistunut fiilis on kyllä täällä ollut koko su ja nyt ma. Ainoa outo asia tänään on ollut jatkuva pissahätä. Oon käynyt 3 kertaa täällä töissä, eli about kerran tunnissa ja nyt on taas hätä :D
 
Ilmoittaudunpa minäkin tänne. Meillä haaveissa neljäs. Yritys aloitettu 8/2018. Km viikoilla 7+6 lokakuussa ja nyt keskeytynyt keskenmeno rv9+, tänään aloiteltiin lääkkeellistä tyhjennystä. En aikonut enää tähän lähteä, mutta aivan huippu lääkäri sai mut vielä muuttamaan mieltäni. ❤️ Vuodon alkamista ja uutta yritystä odotellessa.
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Voi Iines, muistan että sullakin oli se lokakuun plussa samoihin aikoihin :/ Harmi että toinen samanlainen kokemus tuli nyt!
Lääkärillä voi olla hyvä tai huono vaikutus päätöksiin! Kiva että sait tuollaisen empaattisen lääkärin :) Tsemppiä jatkoon!
 
Kiitos StellaMom! :Heartpink Sinäkin jäit mun mieleen kesäkuisista. Jospa se ois pian meidän vuoro oikeasti. Sulla vielä tässä kierrossa toiveita oiski, toivotaan ettei tuhrusta huolimatta täti tule. :thumleft
 
Takaisin
Top