Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olisin voinut iskeä päätä pantiksi, että eilen olis ollut ovis, limat, halut yms. Mut kun tein testin niin ei kyl ollut ovisplussaa, täälläkin siis kp16 oli eilen. Myös flo ennusti eiliselle. Pitänee jatkaa testailua... Mut on tässä ollu näitä pitkiä kiertoja, niin vaikuttais siis tän puolesta siltä, että sama rata jatkuu edellee
StellaMom, mulla oli tuossa puolisen vuotta yritystä odottaessa tosi selkeät ovulaatiot (selkeä muutos valkovuodossa, selkeät kivut). Ja nyt sitten olikin tässä ekassa yrityskierrossa hyvin epämääräiset lievät oireet ovulaatioaikaan ja olin jo aika varma, etten ovuloinut ollenkaan. No, toisin näytti käyneen...
Toivotaan vahvistumista
Toivottavasti sulla nyt alkaisi uusi kierto, mahtaa olla ärsyttävää noin pitkällä, itse hermostuin jo kun mun alkoi olla 35 päivää! Ja siis todellakin on ollut vuoristorataa. Välillä olen varma raskaudesta, ja tänä aamuna dpo 10 mulla puuttuu kaikki oireet taas. En yhtään osaa sanoa mitä päivällä tai illalla on mutta vähän naurattaa jo kun jotkut oireet ovat silti niin selkeitä. Ja juuri kun tätä kirjoitan niin alkaa kipuja tuntuu vasemmallaMoikka taas, johan maltoin olla kauan poissa
StellaMom, toivotaan että olisi tärpännyt! Aika vuoristorataa on fiilikset menneet, kun viimeset 10 sivua luin.
Onnea taas kaikille plussanneille!
Mulla kp62/kp1??? Lyheneehän se kierto viimein. Eilen alkoi tuhru joten sitä nyt odotellessa että kunnolla aukeaa hanat viettelen viikon ainoaa vapaapäivää, työmotivaatio on kyllä ihan huipussaan. Edelleen mietinnän alla mitä tekisi sen työn ja lastenhankinnan suhteen. Mutta tulee jos on tullakseen, tälläisellä kierrolla aika hakuammuntaa.
Ja miehellä kunnon vauvakuume, kuka olis uskonut. Kun jätin pillerit pois viime toukokuussa, hän ei ihan mukana vielä ollut. Nyt kärttää kokoajan, että tulisin jo raskaaksi
Mulla taas on kilpirauhasen vajaatoiminta joka voi vaikuttaa ja endometrioosia epäiltiin nuorempana, jonka takia aloitin pillereitä syömään. Sitten löydettiin rakkuloita ja niitäkin seurattiin. Epäilen siis että mä en kauheasti ovuloi ja sen takia mulla on vaikeeta. Mutta kyl mä lääkäriin meen kuuntelemaan jos he voivat auttaa meitä. Silloin olen ainakin tehnyt kaiken raskautumisen eteen.Mulla taas on ton endometrioosin kanssa ollut aina se pelko, että mitäs jos en tuu sen takia raskaaksi. Ja mies tietää tän myös.
Niin jotenkaan en ehkä haluaisi kuulla, että se mitä mä olen aina pelännyt eniten, onkin totta/käykin toteen.
Jos se oli varhainen ja kaikki tyhjentyi luonnollisesti niin ei oikeastaan tarvitse odottaa. Näin mullekin sanottiin. Vaikeampaa on toki tietää ehkä oviksen aika tuollaisen jälkeen, ja kierto voi olla vähän pidempi. Tsemppiä uuteen koitokseen :)Kai minäkin liityn tähän keskusteluun. Toinen lapsi olisi toiveissa tälle vuodelle. Esikoinen täyttää kohta 2 vuotta. Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois ja heti tulin raskaaksi, mutta se meni tällä viikolla kesken. En osaa hirveästi tilannetta surra, sillä tämä oli meille ensimmäinen vastoinkäyminen raskautumisessa. Näin käy joskus. Insinöörimäisesti ajateltuna valmistusvirheitä sattuu toisinaan...
Kovasti kuitenkin odotan, että päästään yrittämään uudestaan. Odotin, että lääkäri käskisi odottaa ne yhdet kuukautiset tai ohjeistaisi edes jonkin 'palautumisajan', mutta kuulemma ei tarvitse ehkäisyä käyttää ja heti voi raskautua uudelleen.
Mulla tänään dpo6 , tänään lähti raskaus fiilikset! Mietin tänään käyttääkö muut Naturalcycles? Vaikka sitä on sanottu että todella epävarma niin itse huomaan aina ennen menkoi niin lämpö tippuu..
Ja pakko kysyä myös miten harrastatte seksiä ovulaation aikana? mulla oli ovulaatio kp 14 ja sekstailtiin 12,13,14,15
AZ, olen sissi ja koitan odottaa tiistaihin. Musta tuntuu että ooreet ovat hieman hävinneet tai sitten niihin tottuu. Mulla on ollut 3 päivää ilmavaivoja, vatsan turvotusta ja vatsa jomlttaa ja viiltelee silloin tällöin. En muista edellisiltä 4 kierrolta mitään tällaista. Jos ei plussaa tule niin ainakin tällä kertaa jotain yritystä on ollut. Positiivisesti mietin vaikka valmistaudun pahimpaan. Sit jos se onkin plussa niin pelkään varmasti enemmän kuin negasta.
Oireiden perusteella tulee nega mullekin, ja kuukautiset ovat olleet ajallaan joten en oikein odota että pääsen edes testailemaan! Dpo 13 on tiistaina ja silloin testaan jos ei kuukautiset ala ennen sitä. :)Toivotaan että plussa tulisi
Täällä kp34/29-38 ja tänään aamulla ten TAAS testin ja nega tais olla. Ärsyttää vaan kun ihan niinku taas jotain pilkottais mutta tuskin on mikään oikee viiva kun ei viimekskään ollu.
Mä en kyllä osaa olla yhtään maltillinen näitten testien kanssa. Mutta luulen että saa nyt ruveta odotteleen uutta kiertoa