Raskaaksi 2019

Mehän oltiin pronssi molemmat tuolla elokuisissa. Kurjaa että sullakin meni kesken :sad001 Parempaa onnea sinnekin uuteen yritykseen. Mulle lääkäri ei sanonut mitään että pitäisi odotella yhdet menkat. Kai se olisi sanonut jos olisi tarvetta siihen..
 
Mä olisin voinut iskeä päätä pantiksi, että eilen olis ollut ovis, limat, halut yms. Mut kun tein testin niin ei kyl ollut ovisplussaa, täälläkin siis kp16 oli eilen. Myös flo ennusti eiliselle. Pitänee jatkaa testailua... Mut on tässä ollu näitä pitkiä kiertoja, niin vaikuttais siis tän puolesta siltä, että sama rata jatkuu edellee:sad001

Toivotaan että ovis olis ollu ja ei olis vaan jääny testiin kii. Mulla säännöllinen max 3pv heitolla ja tähän asti niin selkeät ovisoireet. Nyt ku yrittää ni ei tietenkään oo..
 
StellaMom, mulla oli tuossa puolisen vuotta yritystä odottaessa tosi selkeät ovulaatiot (selkeä muutos valkovuodossa, selkeät kivut). Ja nyt sitten olikin tässä ekassa yrityskierrossa hyvin epämääräiset lievät oireet ovulaatioaikaan ja olin jo aika varma, etten ovuloinut ollenkaan. No, toisin näytti käyneen...

Toivotaan vahvistumista :Heartred

Mulleki antaa vähän toivoa kun ollu niin vähäoireinen kierto nyt tsemppiä ja toivottavasti lähtee viiva hyvin tummumaan!
 
Onnea plussista!


On: En saanu/saa ovista testillä esiin ja ei vielä kyllä mitään suurempia vvjakaan oo ollu. Sunnuntaina seuraava tallettelu mahis.
 
daamos, onnea sinullekin uuteen yritykseen. Tuntui, että todella monta keskenmenoa tuli elokuisissa.
 
Moikka taas, johan maltoin olla kauan poissa :hilarious:

StellaMom, toivotaan että olisi tärpännyt! Aika vuoristorataa on fiilikset menneet, kun viimeset 10 sivua luin.

Onnea taas kaikille plussanneille!

Mulla kp62/kp1??? Lyheneehän se kierto viimein. Eilen alkoi tuhru joten sitä nyt odotellessa että kunnolla aukeaa hanat :hungover: viettelen viikon ainoaa vapaapäivää, työmotivaatio on kyllä ihan huipussaan. Edelleen mietinnän alla mitä tekisi sen työn ja lastenhankinnan suhteen. Mutta tulee jos on tullakseen, tälläisellä kierrolla aika hakuammuntaa.

Ja miehellä kunnon vauvakuume, kuka olis uskonut. Kun jätin pillerit pois viime toukokuussa, hän ei ihan mukana vielä ollut. Nyt kärttää kokoajan, että tulisin jo raskaaksi :bookworm:
Toivottavasti sulla nyt alkaisi uusi kierto, mahtaa olla ärsyttävää noin pitkällä, itse hermostuin jo kun mun alkoi olla 35 päivää! Ja siis todellakin on ollut vuoristorataa. Välillä olen varma raskaudesta, ja tänä aamuna dpo 10 mulla puuttuu kaikki oireet taas. En yhtään osaa sanoa mitä päivällä tai illalla on mutta vähän naurattaa jo kun jotkut oireet ovat silti niin selkeitä. Ja juuri kun tätä kirjoitan niin alkaa kipuja tuntuu vasemmalla :hungry:
Mulla taas on ton endometrioosin kanssa ollut aina se pelko, että mitäs jos en tuu sen takia raskaaksi. Ja mies tietää tän myös.
Niin jotenkaan en ehkä haluaisi kuulla, että se mitä mä olen aina pelännyt eniten, onkin totta/käykin toteen.
Mulla taas on kilpirauhasen vajaatoiminta joka voi vaikuttaa ja endometrioosia epäiltiin nuorempana, jonka takia aloitin pillereitä syömään. Sitten löydettiin rakkuloita ja niitäkin seurattiin. Epäilen siis että mä en kauheasti ovuloi ja sen takia mulla on vaikeeta. Mutta kyl mä lääkäriin meen kuuntelemaan jos he voivat auttaa meitä. Silloin olen ainakin tehnyt kaiken raskautumisen eteen.
Kai minäkin liityn tähän keskusteluun. Toinen lapsi olisi toiveissa tälle vuodelle. Esikoinen täyttää kohta 2 vuotta. Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois ja heti tulin raskaaksi, mutta se meni tällä viikolla kesken. En osaa hirveästi tilannetta surra, sillä tämä oli meille ensimmäinen vastoinkäyminen raskautumisessa. Näin käy joskus. Insinöörimäisesti ajateltuna valmistusvirheitä sattuu toisinaan...

Kovasti kuitenkin odotan, että päästään yrittämään uudestaan. Odotin, että lääkäri käskisi odottaa ne yhdet kuukautiset tai ohjeistaisi edes jonkin 'palautumisajan', mutta kuulemma ei tarvitse ehkäisyä käyttää ja heti voi raskautua uudelleen.
Jos se oli varhainen ja kaikki tyhjentyi luonnollisesti niin ei oikeastaan tarvitse odottaa. Näin mullekin sanottiin. Vaikeampaa on toki tietää ehkä oviksen aika tuollaisen jälkeen, ja kierto voi olla vähän pidempi. Tsemppiä uuteen koitokseen :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä jne. Toivon kaikille onnea yrityksessä. Edelleen on vaikea uskoa, että tärppäsi. Ja että toisaalta pysyykö tämä matkassa.

Aamulla tein neurooseissani kaksi testiä (ekaan ei piirtynyt mitään näkyviin HETI...) ja ei nämä kyllä jätä mitään arvailujen varaan. Kaksi viivaa. Näin se on. :woot: Aika paljon jopa vahvistunut eilisestä.

unnamed260119.jpg
 
Pahoittelut keskenmenosta sen kohdanneelle. Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.❤️
 
Täällä kp33 ja testi nega, vielä on muutamapäivä pieni toivo mutta sitten kyllä ei taida olla mahdollista muuttua enään plussaksi:rolleyes:
Millon sinä StellaMom testaat?:grin
 
AZ,:wacky: olen sissi ja koitan odottaa tiistaihin. Musta tuntuu että ooreet ovat hieman hävinneet tai sitten niihin tottuu. Mulla on ollut 3 päivää ilmavaivoja, vatsan turvotusta ja vatsa jomlttaa ja viiltelee silloin tällöin. En muista edellisiltä 4 kierrolta mitään tällaista. Jos ei plussaa tule niin ainakin tällä kertaa jotain yritystä on ollut. Positiivisesti mietin vaikka valmistaudun pahimpaan.:jimlad: Sit jos se onkin plussa niin pelkään varmasti enemmän kuin negasta.:wideyed:
 
Mulla tänään dpo6 , tänään lähti raskaus fiilikset! Mietin tänään käyttääkö muut Naturalcycles? Vaikka sitä on sanottu että todella epävarma niin itse huomaan aina ennen menkoi niin lämpö tippuu..

Ja pakko kysyä myös miten harrastatte seksiä ovulaation aikana? mulla oli ovulaatio kp 14 ja sekstailtiin 12,13,14,15

Mulla on NaturalCycles käytössä. Lisäks kans flo ja ff. Mä oon tykänny lämpöjen mittailusta ym ja huomaan että luteaalivaihe on aina saman pitknen.
 
Mä tein vielä aamulla digitestin, tulos raskaana 1-2 :) Poistun nyt tuonne lasketun ajan ryhmiin ja toivon, että saan siellä pysytelläkin. Onnea kaikille yritykseen ja toivottavasti tulee muita tuonne lokakuisten ryhmään pian!

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18


Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Ja tuhru jatkuu, ei taida tänäänkään olla virallisesti kp1. Oon viimeaikoina kärsinyt alaselän jumeista, väkisin miettii mitenhän raskausaikana sitten kestää. Oon aina ollut kovin kivuton mitä tulee tälläisiin ”yleisiin” vaivoihin, etten tiedä mistä selkä on alkanut vihoittelemaan. Suvussa kyllä samaa vikaa, että oli kai ajan kysymys että mulla oireilee.

Stellamom, aika sissi tosiaan, jos maltat odottaa!
 
Mä olen aina ajatellut että eihän mulla suvun puolesta pitäisi olla mitään rasitetta lapsettomuuteen, mutta nyt kun asiaa on enempi miettinyt.. äidilläni ja hänen veljellään on ikäeroa 13 vuotta. En tiedä miten sinä aikana nyt yleensä ”ehkäistiin” mutta jotenkin ajattelen että sisarus olisi aiemmin tehty jos se olisi onnistunut. No, kunhan spekuloin, eikä viitsi asiasta tietenkään kysellä mummolta.

Samoin mies puhui kerran että hänen äidillään oli myös jotain ongelmia raskautumisessa, 7 vuotta lasten välillä. Vaikka se ei tietenkään automaattisesti meinaa ongelmia, mutta kuulemma siitä oli ollut kyse.

Että jos ei valmiiksi stressannut tämä asia..
 
AZ,:wacky: olen sissi ja koitan odottaa tiistaihin. Musta tuntuu että ooreet ovat hieman hävinneet tai sitten niihin tottuu. Mulla on ollut 3 päivää ilmavaivoja, vatsan turvotusta ja vatsa jomlttaa ja viiltelee silloin tällöin. En muista edellisiltä 4 kierrolta mitään tällaista. Jos ei plussaa tule niin ainakin tällä kertaa jotain yritystä on ollut. Positiivisesti mietin vaikka valmistaudun pahimpaan.:jimlad: Sit jos se onkin plussa niin pelkään varmasti enemmän kuin negasta.:wideyed:

Toivotaan että plussa tulisi:happy:

Täällä kp34/29-38 ja tänään aamulla ten TAAS testin ja nega tais olla. Ärsyttää vaan kun ihan niinku taas jotain pilkottais mutta tuskin on mikään oikee viiva kun ei viimekskään ollu.
Mä en kyllä osaa olla yhtään maltillinen näitten testien kanssa. Mutta luulen että saa nyt ruveta odotteleen uutta kiertoa:rolleyes:
 
Puuh, mä saan varmaan odotella tärppiä, kun mies ei jaksa puuhailla riittävän usein. Eilen asiasta keskusteltiin ja ymmärrän kyllä häntä, mutta stressaan silti. Tapasin eilen siskoni, joka viikoilla 14+3 ja selkeä kumpu jo muodostunut. Ei hirveesti auttanut tätä mun kuumetta. Heillä oli aikoinaan ongelmia raskautua, yrittivät monta vuotta ja siskoni oli vasta parikymppinen. Heidät todettiin lapsettomiksi ja lopettivat yrittämisen. Sitten sisko tulikin heti raskaaksi ja nyt odottavat kolmatta. Oli aikamoinen ilouutinen aikoinaan ensimmäinen vauva. Antaa toivoa kyllä, vaikkei mulla ole ollut ongelmia raskautumisessa. Nyt tietysti on jo ikää ja kilppariarvot lähteneet heittelemään niin, että tutkitaan nyt tarkemmin.
 
Muokattu viimeksi:
Helena80, meillä vähän samaa vikaa, että tuo puuhailu usein on aika vähäistä. Tai se saattaa mennä niin että joku viikko oltais hommissa joka päivä, jonka jälkeen tulee kahden viikon tauko. Ei tietysti kaikista ihanteellisinta. :meh: Ellei tietysti osaisi siihen ovulaatioon ajoittaa, mutta se nyt ei onnistu näillä kierroilla. Sen takia aika pienet mahdollisuudet siihen että itsekseen nappaisi.
 
Helena ja hipshops, helpottavaa kuulla, että muillakin on näin. Meillä on toki vuorotyötkin haasteena, mutta muutenkaan seksiä ei ole joka toinen päivä. Yritetään kyllä panostaa oviksen aikaan, mutta aina ei siltikään osu strategisille päiville, kun oviksen tarkan ajankohdan tiiän vasta kun oireet loppuu.

Paljon onnea Majalis. :Heartpink Toivotaan plussia muillekin, kun niitä nyt on liikkeellä.:happy:
 
Toivotaan että plussa tulisi:happy:

Täällä kp34/29-38 ja tänään aamulla ten TAAS testin ja nega tais olla. Ärsyttää vaan kun ihan niinku taas jotain pilkottais mutta tuskin on mikään oikee viiva kun ei viimekskään ollu.
Mä en kyllä osaa olla yhtään maltillinen näitten testien kanssa. Mutta luulen että saa nyt ruveta odotteleen uutta kiertoa:rolleyes:
Oireiden perusteella tulee nega mullekin, ja kuukautiset ovat olleet ajallaan joten en oikein odota että pääsen edes testailemaan! Dpo 13 on tiistaina ja silloin testaan jos ei kuukautiset ala ennen sitä. :)
 
Heippa! Olen tässä selaillut ketjua ja jatkan tästä lukemista.
Ilmottautuisin mukaan, esikoista tässä haaveiltaisiin. Ehkäsy jätettiin pois 8/2017 ja mentiin keskeytetyllä ja osittain varmoilla päivillä ajatuksella, että jos raskaaksi tulen niin olisi ihana yllätys. Joulukuussa 2018 sitten olikin supersiittiö, joka eli 5vrk :hilarious:
Kierto mulla on todella säännöllinen. Kuitenkin raskaus paljastui tuulimunaksi 21/1 6+5 viikoilla. Nyt odottelen tyhjennyksen loppumista ja uuden yrityksen aloitusta, ei pidetä välissä kiertoa. Nyt siis aloitetaan yrtiys "tosissamme" tämän päättyneen raskauden myötä.
 
Takaisin
Top