Raskaaksi 2019

Majalis, todellakin olisi sitkeitä, jos ei talletuksia siihen aikaan ollut! Mä olen nyt kaksi edellistä ovista yrittänyt saada kiinni. Tän kierron ovis oli kivuliaampi, eli sitä huomasi helposti. Siksi mietityttää, olisikohan minulla ovuloimattomia kiertoja myös? Tämän oviksen jälkeen tuli heti sellainen "nyt tåärppäs" olo. Muuten ei ole niitä tullut. Jos mun km kierrossa ei tullut sellainen olo. :D

Toivottavasti tuo nyt sitten vahvistuu siitä, ja tulee mukaan syliin asti! <3
 
StellaMom, mulla oli tuossa puolisen vuotta yritystä odottaessa tosi selkeät ovulaatiot (selkeä muutos valkovuodossa, selkeät kivut). Ja nyt sitten olikin tässä ekassa yrityskierrossa hyvin epämääräiset lievät oireet ovulaatioaikaan ja olin jo aika varma, etten ovuloinut ollenkaan. No, toisin näytti käyneen...

Toivotaan vahvistumista :Heartred
 
Plussia/haamuja hyvin liikkeellä, toivottavasti haamut vahvistuvat. Eilen tuli käytyä ultrassa ja kummallakin puolella näytti olevan 16-17mm follikkelit ja limis 9mm :) Lh oli viittävaille plussa ja lauantaina sitte irrotuspiikki, kun ovat viel hippa kasvaneet. Lääkäri meinas, jotta tilanne hyvä, että ”lunta tupaan vaan urakalla”, ja kyllähän sitä tarvii sitten työtä käskettyä ;D Nyt on hyvä fiilis, olispa tää kierto myötäinen :)
 
StellaMom, mulla oli tuossa puolisen vuotta yritystä odottaessa tosi selkeät ovulaatiot (selkeä muutos valkovuodossa, selkeät kivut). Ja nyt sitten olikin tässä ekassa yrityskierrossa hyvin epämääräiset lievät oireet ovulaatioaikaan ja olin jo aika varma, etten ovuloinut ollenkaan. No, toisin näytti käyneen...

Toivotaan vahvistumista :Heartred
Kai ovulaation oireet voivat olla erilaisia myös.. Tiedän vain että viimeksi kun mulla oli oireet niin sain haalean viivan. Siksi kai tässä odotellaan ja katsellaan. Ja mulla on työhaastattelu tänään ja maanantaina. Toivon että en ota mitään testejä ennen näitä koska silloin ei voi valehdellakaan että olisiko mulla jotain isoa muutosta tulossa tässä lähiaikoina :p
 
Olihan se nega, tujusta aamuvirtsasta. Menkkajomoja vatsalla ajoittain. Kp28/? ja yk 11 siis...

Joko saa luovuttaa kokonaan?
Ei saa luovuttaa :) Seuraavaksi keskustelemaan lekurin kanssa ja tutkimaan asioita ehkä jos et ole käynyt jo?
Itse ainakin soitan kesällä sitten ja vaadin hieman apuja, koska mä täytän toki 33 jo, enkä halua odottaa kovin kauan enää! Siskoni toki sai vielä 35 vuotiaana kuopustaan joten ei kai ole hirveä hätä vielä mutta mitä jos haluan sitten toisenkin?
 
Eipä tässä muuta kuin että MÄ TEIN AAMULLA TESTIN, JOSSA OLI KAKSI VIIVAA.

Tämä toinen viiva oli äärettömän haalea enkä saanut sitä oikein edes kuvaan toistumaan. Bongattiin se kuitenkin molemmat miehen kanssa. Nyt sitten jännätään jatkaako viiva vahvistumista. Vähän on pää pyörällä.

Varovaiset onnittelut ja toivotaan että viiva vahvistuu.:happy:
 
Täällä tänään kp32 ja viimeksi sillon keskiviikkona tehny testin mikä oli nega. Tänään hain lisää testejä ja ostin samalla lisää greippimehua enskiertoa ajatellen kun en oo sitä nyt viikkoon ainakaan enään juonu ja jotenki toivo menny tästä kierrosta.
Mut huomenna varmaan testaan aamulla jos ei menkat ala:rolleyes:
 
Ei saa luovuttaa :) Seuraavaksi keskustelemaan lekurin kanssa ja tutkimaan asioita ehkä jos et ole käynyt jo?
Itse ainakin soitan kesällä sitten ja vaadin hieman apuja, koska mä täytän toki 33 jo, enkä halua odottaa kovin kauan enää! Siskoni toki sai vielä 35 vuotiaana kuopustaan joten ei kai ole hirveä hätä vielä mutta mitä jos haluan sitten toisenkin?

Mä kävin kesällä tk lääkärillä, kun yritystä oli taka sen puoli vuotta ja se yks varhainen km takana. Mulle todettiin vaan, että ota rauhassa, todistetusti olet tullut kerran raskaaksi, niin varmasti tulet toistekin. Niinpä niin.
Tietysti nyt on elämässä ollut viimeisen vuoden ainana erinäisiä stressitekijöitä enemmältikin, mitkä varmaan vaikuttaa; mutta jotenkaan en tiedä kestäisinkö kuulla, että mussa, miehessäni tai meissä molemmissa on fyysistä vikaa, minkä vuoksi me ei tulla raskaaksi.
Eli olen ihan valmis luovuttamaan.
Jos nyt jotain hyvää oikein hakemalla hakee, niin macasta oli ilmeisesti semmoinen apu, et kp1 kolkuttelisi oven takana menkkajomoista ja tiputteluvuodosta päätellen...
 
Mä kävin kesällä tk lääkärillä, kun yritystä oli taka sen puoli vuotta ja se yks varhainen km takana. Mulle todettiin vaan, että ota rauhassa, todistetusti olet tullut kerran raskaaksi, niin varmasti tulet toistekin. Niinpä niin.
Tietysti nyt on elämässä ollut viimeisen vuoden ainana erinäisiä stressitekijöitä enemmältikin, mitkä varmaan vaikuttaa; mutta jotenkaan en tiedä kestäisinkö kuulla, että mussa, miehessäni tai meissä molemmissa on fyysistä vikaa, minkä vuoksi me ei tulla raskaaksi.
Eli olen ihan valmis luovuttamaan.
Jos nyt jotain hyvää oikein hakemalla hakee, niin macasta oli ilmeisesti semmoinen apu, et kp1 kolkuttelisi oven takana menkkajomoista ja tiputteluvuodosta päätellen...
Itse ajattelen taas asiaa ihan eri tavalla. Mieluummin kuulisin että on fyysisesti joku ongelma jonka takia ei tule raskaaksi, silloin saisi ns. päätöstä asiaan, tai apua jos niin haluaa. Olemme yrittäneet yli puoli vuotta ja puolisen lisää kokeillaan ilman tutkimuksia. Jos on niin että minä olen se viallinen niin mieheni sanoi että on muitakin keinoja. Ja niinhän siinä on! Mutta toki jokainen omalla tavalla, itse hyväksyin että tämä mahdollisuus on olemassa, kauan ennen kuin aloitin.
 
Daamos kyllä se siitä <3 toivottavasti kierrot alkaa pian eikä mee monia viikkoja odottaa seuraavaa mahista mul meni 6vk km jälkee että ovulaatio
 
Moikka taas, johan maltoin olla kauan poissa :hilarious:

StellaMom, toivotaan että olisi tärpännyt! Aika vuoristorataa on fiilikset menneet, kun viimeset 10 sivua luin.

Onnea taas kaikille plussanneille!

Mulla kp62/kp1??? Lyheneehän se kierto viimein. Eilen alkoi tuhru joten sitä nyt odotellessa että kunnolla aukeaa hanat :hungover: viettelen viikon ainoaa vapaapäivää, työmotivaatio on kyllä ihan huipussaan. Edelleen mietinnän alla mitä tekisi sen työn ja lastenhankinnan suhteen. Mutta tulee jos on tullakseen, tälläisellä kierrolla aika hakuammuntaa.

Ja miehellä kunnon vauvakuume, kuka olis uskonut. Kun jätin pillerit pois viime toukokuussa, hän ei ihan mukana vielä ollut. Nyt kärttää kokoajan, että tulisin jo raskaaksi :bookworm:
 
Itse ajattelen taas asiaa ihan eri tavalla. Mieluummin kuulisin että on fyysisesti joku ongelma jonka takia ei tule raskaaksi, silloin saisi ns. päätöstä asiaan, tai apua jos niin haluaa. Olemme yrittäneet yli puoli vuotta ja puolisen lisää kokeillaan ilman tutkimuksia. Jos on niin että minä olen se viallinen niin mieheni sanoi että on muitakin keinoja. Ja niinhän siinä on! Mutta toki jokainen omalla tavalla, itse hyväksyin että tämä mahdollisuus on olemassa, kauan ennen kuin aloitin.

Mulla taas on ton endometrioosin kanssa ollut aina se pelko, että mitäs jos en tuu sen takia raskaaksi. Ja mies tietää tän myös.
Niin jotenkaan en ehkä haluaisi kuulla, että se mitä mä olen aina pelännyt eniten, onkin totta/käykin toteen.
 
Majalis, onnea, kyllä siellä kaksi viivaa pilkottaa<3 nyt vaan tarrasukkia matkaan:)

Nannu, kuulostaa lupaavalta, että ei kun hommiin vaan ja toivotaan plussatuulta!

Uutukainen, kurjaa pettyä kerta toisensa perään:( mut jospa ens kierrossa, pidän peukkuja:)

Stella, joo, voihan se olla et ovis ois ollu kp15, en testannut kun ei ollut tikkuja sillon. Tänään kp17, eikä tänäänkään ollut. Ei kyl oo ollut oviskipuja ollenkaan tässä kierrossa vielä. Noh, anyhow, ohi kierto tää nyt on joka tapauksessa mulla:(

Daamos, tsemppiä toipumiseen!

Hipshops, kiva että alkaa kierrot lyhetä, vaik 62 on silti vielä varmasti ärsyttävän kauan:( toivottavasti se siitä:) ja ihanaa että mieskin on hyvällä fiiliksellä mukana:)

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä piinapäiviin<3
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18


Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa

Tässä nostelen tätä valmiiksi, kun oli paljon tammikuun onnekkaita<3 mulla vaan puhelin niin surkea, ettei onnistu kopsaaminen:/
 
Kai minäkin liityn tähän keskusteluun. Toinen lapsi olisi toiveissa tälle vuodelle. Esikoinen täyttää kohta 2 vuotta. Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois ja heti tulin raskaaksi, mutta se meni tällä viikolla kesken. En osaa hirveästi tilannetta surra, sillä tämä oli meille ensimmäinen vastoinkäyminen raskautumisessa. Näin käy joskus. Insinöörimäisesti ajateltuna valmistusvirheitä sattuu toisinaan...

Kovasti kuitenkin odotan, että päästään yrittämään uudestaan. Odotin, että lääkäri käskisi odottaa ne yhdet kuukautiset tai ohjeistaisi edes jonkin 'palautumisajan', mutta kuulemma ei tarvitse ehkäisyä käyttää ja heti voi raskautua uudelleen.
 
Takaisin
Top