Raskaaksi 2019

Mulla kans nyt lopahti tuntemukset siitä et olis tärpänny, oli monta päivää tunne että oon ihan varma mut nyt tänään tuli tunne et ei taidakkaan olla. Testin tein aamulla ja siihen ei tullu muuta kun joku hailura viivanpaikka:meh:
Tuli taas niin turhautunut olo:sorry:
Tänään kp30
 
Ihanaa Laura, paljon onnea jatkoon. :Heartpink

Stellalle tsemppiä opintoihin. Lain mukaan lasten saaminen ei saa vaikuttaa työmarkkina-asemaan (vaikka tämä ei valitettavasti aina toteudu), joten huoletta voi hakea ja ottaa vastaan töitä. Kaikki järjestyy. :)
Mietin vain, että emmä ihan viimeisilläni menisi työhaastatteluun enää. Ja eiköhän pitäisi kertoa työnantajalle about 3 kuukautta ennen kuin jää pois? Tiedän ettei se pitäisi olla mikään este, mutta kuka haluaa palkata raskaana olevaa naista, joka jää pois kohta ja sitten vielä palkata uusi tilalle ja kouluttaa häntä! En usko että kovin moni! Siksi kai stressaan vähäsen, mulla on ollut niin monta päivää oireita ja nippailuja. Oodtan vain ensi viikkoon että onko ne menkat tulossa vai ei! Eilen oli menkkamaisia kipuja myös, ei kovia mutta tuttuja. ensi viikon ti/ke on arvioitu menkkojen aloitus.
 
Mulla kans nyt lopahti tuntemukset siitä et olis tärpänny, oli monta päivää tunne että oon ihan varma mut nyt tänään tuli tunne et ei taidakkaan olla. Testin tein aamulla ja siihen ei tullu muuta kun joku hailura viivanpaikka:meh:
Tuli taas niin turhautunut olo:sorry:
Tänään kp30
Mulla tuo tunne vaihtelee tässä kp 21 jo. Ovis oli viikko sitten ja kuukautiset pitäisivät alkaa viikon päästä. Tänään aamulla oli ihan selvä "EI raskaana" fiilis, nyt mulla on joku rytmihäiriö tms. kun tuntuu että sydän pamppaa kurkussa aina välillä. Eilen illalla nipisteli vatsaa, ja olin varma että projekti "Stellalle vauva" oli vihdoin alkanut.Mä en tässä dpo 7 haluaisi edes testaa kun pelkään noita viivanpaikkoja yms. Eilen hautajaisien ruokailussa välttelin kuitenkin raakaa kalaa ja mitä kaikkee siellä oli!
 
Mulla tuo tunne vaihtelee tässä kp 21 jo. Ovis oli viikko sitten ja kuukautiset pitäisivät alkaa viikon päästä. Tänään aamulla oli ihan selvä "EI raskaana" fiilis, nyt mulla on joku rytmihäiriö tms. kun tuntuu että sydän pamppaa kurkussa aina välillä. Eilen illalla nipisteli vatsaa, ja olin varma että projekti "Stellalle vauva" oli vihdoin alkanut.Mä en tässä dpo 7 haluaisi edes testaa kun pelkään noita viivanpaikkoja yms. Eilen hautajaisien ruokailussa välttelin kuitenkin raakaa kalaa ja mitä kaikkee siellä oli!

Täytys ittekkin osata olla testaamatta liian aikasin mut ku on jo kp30 niin jotenki ajattelee et jos sittenki ovuloi jo aikasemmin mut tais se ovis olla viimeviikolla kun ei oo yhtään sellanen tunne et menkat vielä ainakaan alkais.
Mullakin oli tos monta päivää vihlasuja ja sellasta särkyä tossa häpyluun kohdilla et tuntu niinku jotai sillä tapahtuis ja eilen illallakin omi viel se kauhee turvotus mahassa mut tänään ei oikeen mitään oo taas ollu, muuta ku häntäluu kipee (mikä on vähän outoa kun ei siihen oo mitään syyt):wideyed:
Mitenköhän ihmeessä sitä vaan osais rentoutua tän vauva asian kanssa ja unohtaa koko juttu aina siihen asti jos ei tätiä näy:confused:
Täytyy varmaan enskierrossa pyytää miestä piilottaa kaikki testit oletettuun menkkojen alkamispäivään asti:hilarious:
 
Tsempit newmoonille! Ei tätä vuodesta toiseen varmaan jaksaiskaan, ellei pitäis toivoa yllä<3 tsempit talletteluun ja toivotaan, että tää nyt merkitsisi sitä, että pian on teidän aika<3

Omaa, paljon on tullut pohdittua tuota imetyksen vaikutusta kiertoon tässä, mutta voipi olla että pian ei tarvitse pohtia enää. Mun vauva (taapero) oli lauantaina yöhoidossa kun muutettiin ja ne vähäsetkin (3krt pv) ei tunnu enää oikeen kiinnostavan häntä. Oon ihan et eiiii, vaik tietty kiva et vierottaa itse itsensä, eikä ite tarvi. Noh, saas katsoa onko sillä tuleviin kiertoihin vaikutusta, ainakin toivoisin vähemmän megakiertoja. Nyt kp15 enkä oo päässy testaa ovista, kun tikut on ties missä muuttotavaran syövereissä ja muu elämä on pitänyt niin kiireisenä, et en oo muistanut käydä ostaa uusia. Prkl! Noh, viimeistään ens kiertoon sit:)
 
Täällä käyty eilen varmistamassa että kohtu on tyhjentynyt ja kyllähän se olikin. Nyt vaan odotellaan että vuoto loppuu ja sitten uuteen yritykseen. Jotenkin on nyt tosi malttamaton olo...
 
Liitynpä minäkin joukkoonne. Muutaman viikon foorumia lueskellut ja ajattelin nyt itsekkin tänne kirjoitella vertaistuen toivossa. Meillä vasta joulukuussa aloitettu yrittäminen joten nyt menossa vasta yk 2. Mulla ollut riesana kesästä asti todella hankalat PMS-oireet :mad::sad001 ja niihin sain gyneltä Terolut-reseptin. Nyt on menossa toinen kierto, kun niitä syön. Ensimmäisessä kierrossa niistä oli selkeesti apua, enkä ollut niin masentunut, itkuinen ja kiukkuinen koko ajan. Olo oli paljon tasaisempi. En tiedä syönkö niitä enää kolmatta kuuria, vai ottaisko kokeiluun siveydenpuukapselit.

Nyt mä olen taas sunnuntaista asti itkeä pillittänyt milloin mistäkin syystä ja mieliala heittelee ihan todella rajusti. Kuukautisten pitäisi alkaa tuossa la - ma välillä (kierto 27-29pvä) ja eilen alkoi tulla jo niukkaa tiputteluvuotoa :sad001 Mä niin elättelin toivetta, että tää itkuisuus olisikin ollut oiretta jostain mukavammasta. Testin tein tiistaina kp23, mutta negahan se tietysti oli. Tosin tuli kyllä tehtyä se ihan liian aikaisin, mutta tuo tiputtelu nyt kyllä tappoi viimeisetkin toiveen rippeet.

Ei kai se auta muu, kuin suunnata uutta kiertoa kohti!
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18


Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
 
KP25, ei kuukautisia. Normaalisti kierto kestää 23-24 päivää. Tein testin töistä päästyäni, ihan puhdas nega oli. Uusi testi aamulla, jos mitään ei tapahdu...

Pientä tiputtelua on ollut, kuten yleensäkin ennen kuukautisia, mutta todella niukkaa.
 
Mulla ei oo ollut oikein mitään mielenkiintoista raportoitavaa tästä kierrosta. Ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen en ole bongannut ovista. Kp16 nyt. Voiko ovis olla ollu vaikka en oo huomannut kauheesti limoja mitä yleensä on? Hankala alkaa piinailla kun ei tiedä no dpo on menossa vai onko mikään.
 
Mulla ei oo ollut oikein mitään mielenkiintoista raportoitavaa tästä kierrosta. Ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen en ole bongannut ovista. Kp16 nyt. Voiko ovis olla ollu vaikka en oo huomannut kauheesti limoja mitä yleensä on? Hankala alkaa piinailla kun ei tiedä no dpo on menossa vai onko mikään.

Mä olisin voinut iskeä päätä pantiksi, että eilen olis ollut ovis, limat, halut yms. Mut kun tein testin niin ei kyl ollut ovisplussaa, täälläkin siis kp16 oli eilen. Myös flo ennusti eiliselle. Pitänee jatkaa testailua... Mut on tässä ollu näitä pitkiä kiertoja, niin vaikuttais siis tän puolesta siltä, että sama rata jatkuu edellee:(
 
Mulla tänään dpo6 , tänään lähti raskaus fiilikset! Mietin tänään käyttääkö muut Naturalcycles? Vaikka sitä on sanottu että todella epävarma niin itse huomaan aina ennen menkoi niin lämpö tippuu..

Ja pakko kysyä myös miten harrastatte seksiä ovulaation aikana? mulla oli ovulaatio kp 14 ja sekstailtiin 12,13,14,15
 
Eipä tässä muuta kuin että MÄ TEIN AAMULLA TESTIN, JOSSA OLI KAKSI VIIVAA.

Tämä toinen viiva oli äärettömän haalea enkä saanut sitä oikein edes kuvaan toistumaan. Bongattiin se kuitenkin molemmat miehen kanssa. Nyt sitten jännätään jatkaako viiva vahvistumista. Vähän on pää pyörällä.
 
Mä olisin voinut iskeä päätä pantiksi, että eilen olis ollut ovis, limat, halut yms. Mut kun tein testin niin ei kyl ollut ovisplussaa, täälläkin siis kp16 oli eilen. Myös flo ennusti eiliselle. Pitänee jatkaa testailua... Mut on tässä ollu näitä pitkiä kiertoja, niin vaikuttais siis tän puolesta siltä, että sama rata jatkuu edellee:sad001
Eiks se viiva tuu päivä aikaisemmin, eli periaatteessa dpo -1, sitten ovispäivänä voi olla toki haaleampi jo. Kun laitan ovisplussan Flo sovellukseen niin se laittaa ovis aina seuraavalle päivälle, vaikka se voi toki olla samana iltana. Eli talletukset ovisplussa päivänä, plus pari päivää sen jälkeen yleensä :)
 
Tuli siihen kuvaan jotain sentään näkyviin!
unnamed012019.jpg
 
StellaMom, jännittämään todellakin! Kauhea ajatustulva päässä! :grin Tosiaan kp 26/23-24 nyt ja dpo:sta ei tarkkaa tietoa, koska oli tosi vähäoireinen ovis enkä tikuttanut. Arvioisin, että ovis on ollut kp12, eli nyt olisi dpo14. Yleensä ovis ollut kp9-10. Jos ovis on ollut ajallaan niin sitten on ollut sitkeämmän puoleisia uimareita kyseessä, mutta sekin lienee mahdollista vielä.
 
Takaisin
Top