Pitkistä kierroista oli puhe niin täällä menossa kp +20 eikä ovista näy niin tulossa taas ainakin 40 päivän kierto ellei 50
Onpa kurja juttu, nää pitkät kierrot on nii ärsyttäviä[emoji21] mut tulispa plussa, ni ei niin kauheena haittais:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitkistä kierroista oli puhe niin täällä menossa kp +20 eikä ovista näy niin tulossa taas ainakin 40 päivän kierto ellei 50
Tulikin tuosta inositolista mieleen että onko kellään täällä on käytössä esim. Donaferty? Minä kävin tänään ostamassa ja heti piti alottaa että jos vaikka olis jo tähän kiertoon jotain hyötyä.
Tervetuloa! Harmi että sulla on noin pitkä matka ja täynnä pettymyksiä. Toivottavasti leikkaus auttaa teitä raskautumaan :) Täältä löytyy iloisia pitkään odottaneita sekä jännittyneitä ensikertalaisia. Kuulemme mielellään miten teillä menee :) t. Stella dpo 6, yrityskerta 7.Heippa kaikille!
Olen hetken jo seuraillut foorumia ja nyt sain vihdoin aikaiseksi liittyä tänne itsekin.
Takana on jo melko pitkä matka, sillä pian tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Siihen on mahtunut yksi nt-ultrassa paljastunut tuulimuna, kaksi kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa 5+6 ja yksi kkm 8+2. Viimeinen keskenmeno oli toukokuussa 2018, minkä jälkeen päästiin tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niistä ei kuitenkaan mitään selittävää tekijää löytynyt.
Minulla oli kuitenkin jo vuonna 2015 todettu paksu väliseinä kohdussa, mikä päädyttiin sitten poistamaan joulukuussa 2018. Parin viikon päästä olisi luvassa leikkauksen jälkeinen kontrollikäynti, ja sitten (toivottavasti!) pääsisi taas yrittämään.
Jospa tänä vuonna olisi vähän enemmän onnea matkassa :)
Heippa kaikille!
Olen hetken jo seuraillut foorumia ja nyt sain vihdoin aikaiseksi liittyä tänne itsekin.
Takana on jo melko pitkä matka, sillä pian tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Siihen on mahtunut yksi nt-ultrassa paljastunut tuulimuna, kaksi kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa 5+6 ja yksi kkm 8+2. Viimeinen keskenmeno oli toukokuussa 2018, minkä jälkeen päästiin tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niistä ei kuitenkaan mitään selittävää tekijää löytynyt.
Minulla oli kuitenkin jo vuonna 2015 todettu paksu väliseinä kohdussa, mikä päädyttiin sitten poistamaan joulukuussa 2018. Parin viikon päästä olisi luvassa leikkauksen jälkeinen kontrollikäynti, ja sitten (toivottavasti!) pääsisi taas yrittämään.
Jospa tänä vuonna olisi vähän enemmän onnea matkassa :)
Täällä oli eka ultra ja nyt 5+4. Kuulemma kaikki hyvin ja raskaus on kohdussa. 10päivän päästä etsitään sykkeitä uudessa ultrassa. Ehkä uskallan siirtyä muihin palstoihin nyt. Toivon kovasti plussatuulia muillekkin!! Ja kiitos kovasti hyvästä tuesta tähän matkaan.