Raskaaksi 2019

Pitkistä kierroista oli puhe niin täällä menossa kp +20 eikä ovista näy niin tulossa taas ainakin 40 päivän kierto ellei 50

Onpa kurja juttu, nää pitkät kierrot on nii ärsyttäviä[emoji21] mut tulispa plussa, ni ei niin kauheena haittais:)
 
Nyt alan kyllä olla aika varma, etten mä raskaaksi tullut. Viikonloppuna tuli normaaleja kuukautisia edeltäviä näppyjä ja nyt alkanut lievä tiputteluvuoto, joka mulla enteilee kuukautisia. Lauantainenkin mennee sen piikkiin, oli vaan aika varhaista kuukautisia edeltäväksi tiputteluvuodoksi. Tavallaan tähän mä olin valmistautunutkin, kun ei ne yrityspäivät ihan osuneet kohdilleen, mut silti pieni harmistus.

No, täytyy nyt odotella. Flon mukaan kuukautiset alkaa siis torstaina.
 
Tulikin tuosta inositolista mieleen että onko kellään täällä on käytössä esim. Donaferty? Minä kävin tänään ostamassa ja heti piti alottaa että jos vaikka olis jo tähän kiertoon jotain hyötyä. :grin

Mulla tässä kierrossa alotin kp9 :) Jännittyksellä odottelen mihin tää kierto menee..
 
Nyt kp27 tein testin nyt illalla ja plussaahan se näyttää. :Heartred:love7

Ehkä siitä greippimehusta olikin hyötyä. Toivottavasti pysyis matkassa. :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20190122_011833.jpg
    IMG_20190122_011833.jpg
    381.2 KB · Katsottu: 337
Muokattu viimeksi:
Ihanaa jemuli! :Heartred mulla vaihtelee tuo fiilis vatsassa. Olen erittäin varma raskaudesta välillä, ja sitten se menee pois. Dpo 6 tänään ja kädet syyhyää oikein. Haluaisi päästä testailemaan mahdollisimman pian. Aamulla heräsin taas sellaiseen outoon fiilikseen. Navann yläpuolella tuntui kiristävän. Tässä tänään kuitenkin keskitytään hautajaisiin kun viimeinen isovanhempi lähti aikaisemmin kuussa taivaaseen.:hug013
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19


Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
 
Heippa kaikille!

Olen hetken jo seuraillut foorumia ja nyt sain vihdoin aikaiseksi liittyä tänne itsekin.

Takana on jo melko pitkä matka, sillä pian tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Siihen on mahtunut yksi nt-ultrassa paljastunut tuulimuna, kaksi kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa 5+6 ja yksi kkm 8+2. Viimeinen keskenmeno oli toukokuussa 2018, minkä jälkeen päästiin tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niistä ei kuitenkaan mitään selittävää tekijää löytynyt.

Minulla oli kuitenkin jo vuonna 2015 todettu paksu väliseinä kohdussa, mikä päädyttiin sitten poistamaan joulukuussa 2018. Parin viikon päästä olisi luvassa leikkauksen jälkeinen kontrollikäynti, ja sitten (toivottavasti!) pääsisi taas yrittämään.

Jospa tänä vuonna olisi vähän enemmän onnea matkassa :)
 
Heippa kaikille!

Olen hetken jo seuraillut foorumia ja nyt sain vihdoin aikaiseksi liittyä tänne itsekin.

Takana on jo melko pitkä matka, sillä pian tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Siihen on mahtunut yksi nt-ultrassa paljastunut tuulimuna, kaksi kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa 5+6 ja yksi kkm 8+2. Viimeinen keskenmeno oli toukokuussa 2018, minkä jälkeen päästiin tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niistä ei kuitenkaan mitään selittävää tekijää löytynyt.

Minulla oli kuitenkin jo vuonna 2015 todettu paksu väliseinä kohdussa, mikä päädyttiin sitten poistamaan joulukuussa 2018. Parin viikon päästä olisi luvassa leikkauksen jälkeinen kontrollikäynti, ja sitten (toivottavasti!) pääsisi taas yrittämään.

Jospa tänä vuonna olisi vähän enemmän onnea matkassa :)
Tervetuloa! Harmi että sulla on noin pitkä matka ja täynnä pettymyksiä. Toivottavasti leikkaus auttaa teitä raskautumaan :) Täältä löytyy iloisia pitkään odottaneita sekä jännittyneitä ensikertalaisia. Kuulemme mielellään miten teillä menee :) t. Stella dpo 6, yrityskerta 7.
 
Heippa kaikille!

Olen hetken jo seuraillut foorumia ja nyt sain vihdoin aikaiseksi liittyä tänne itsekin.

Takana on jo melko pitkä matka, sillä pian tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Siihen on mahtunut yksi nt-ultrassa paljastunut tuulimuna, kaksi kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa 5+6 ja yksi kkm 8+2. Viimeinen keskenmeno oli toukokuussa 2018, minkä jälkeen päästiin tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niistä ei kuitenkaan mitään selittävää tekijää löytynyt.

Minulla oli kuitenkin jo vuonna 2015 todettu paksu väliseinä kohdussa, mikä päädyttiin sitten poistamaan joulukuussa 2018. Parin viikon päästä olisi luvassa leikkauksen jälkeinen kontrollikäynti, ja sitten (toivottavasti!) pääsisi taas yrittämään.

Jospa tänä vuonna olisi vähän enemmän onnea matkassa :)


Heippa ja tervetuloa!:)
Ompa kurjaa kun noin paljon pettymyksiä tullut.
Toivotaan tosiaan että teillä olis parepi onni tänävuonna! :)
 
Tervetuloa otukselle. Jospa se olisi ollut se väliseinä ja nyt poiston jälkeen olisi viimein teidän vuoro<3 täällä peukut pystyssä sen puolesta. Tosi inhottavaa kun pettymyksiä kerta toisensa jälkeen:(
 
Täällä oli eka ultra ja nyt 5+4. Kuulemma kaikki hyvin ja raskaus on kohdussa. 10päivän päästä etsitään sykkeitä uudessa ultrassa. Ehkä uskallan siirtyä muihin palstoihin nyt. Toivon kovasti plussatuulia muillekkin!! Ja kiitos kovasti hyvästä tuesta tähän matkaan.
 
Täällä oli eka ultra ja nyt 5+4. Kuulemma kaikki hyvin ja raskaus on kohdussa. 10päivän päästä etsitään sykkeitä uudessa ultrassa. Ehkä uskallan siirtyä muihin palstoihin nyt. Toivon kovasti plussatuulia muillekkin!! Ja kiitos kovasti hyvästä tuesta tähän matkaan.

Hieno että kaikki on hyvin, kovasti jarrusukkia ja iloista odotusaikaa teille!:Heartred
 
Mahtavaa Laura, toivottavasti siis pian pääset kuulemaan pienen sydämen laukkauksen, niin huikea tunne kyllä<3 ihan tulee tippa silmään muistellessa:)
 
Toivottavasti me muut seuraamme Lauraa kohta :)

Täällä itse olen joka päivä eri tuulella. Eilen olin varma raskaudesta, tänään ei tunnu yhtään miltään. En sitten tiedä onko pakko tuntua miltään, mutta se olisi helpompaa jos tuntisi jotain ja olisi varma asiasta. Tänään keskustelen maisteriopintojeni lopputyönaiheesta, ja en ole yhtään ajatellut mitä kyselen ja kommentoin. Ajatukset pyörivät aina jossain muualla! Lisäksi on työhaastattelu perjantaina, en edes usko että tulen saamaan paikkaa mutta mitä jos saan? No se on sen ajan murhe, eikö vain?:bored:
 
Ihanaa Laura, paljon onnea jatkoon. :Heartpink

Stellalle tsemppiä opintoihin. Lain mukaan lasten saaminen ei saa vaikuttaa työmarkkina-asemaan (vaikka tämä ei valitettavasti aina toteudu), joten huoletta voi hakea ja ottaa vastaan töitä. Kaikki järjestyy. :)
 
Takaisin
Top