Raskaaksi 2019

Huomenta! Kp 28/24 ja edelleen testi näyttää negaa. Ilmeisesti ovuloimaton kierto. Koskaan ennen ei ole kierto näin venynyt. Noh, en tarvi sympatiaa, lähinnä vaan muuta ajateltavaa, että pääsee taas uuteen kiertoon. Taidan kuunnella muutaman podcastin, jotta saa päivän naurut ja huumoria elämään. :cool:
 
Kevätjuhlapäivä :joyful: Mulla on aina kauheen tyhjä olo tän jälkeen :oops: Kun kotiin pääsee, tulee parempi olo :woot:

Kp25/28-32, ei näy menkkoja vielä eli pidempi kierto varmaankin kuin viimeks.
 
Tietyssä valossa nään roskishaamun aamun one stepin testissä :hilarious::smiley-angelic006 huomenna ainaki sofin testi. Hitsi ku hukkasin sen pc:n
 
Tietyssä valossa nään roskishaamun aamun one stepin testissä :hilarious::smiley-angelic006 huomenna ainaki sofin testi. Hitsi ku hukkasin sen pc:n

Pc löytyi. Mut en jaksa uskoa raskauteen. Nyt vaan päättämään, alotanko letrot kp3. Luulen että alotan.. En tiedä mikä kiire raskautua. Onhan tää turhauttavaa, eikä stressaaminen ja kiirehtiminen ainakaan auta asiaa..:arghh: Ihan hirveetä!!!
 
Dpo 8 ja ihan samat oireet kuin viimeisessä negakierrossa: nippailut kohdun seudulla, hieman huonovointisuutta, eläväisiä unia ja isompi ruokahalu. Eipä kyllä tästäkään kierrosta tärppää, joten voisi jo uus alkaa.
 
Plussatuulia kaikille!

Tällä viikolla oon palaillu rakkaiden harrastusteni pariin. Hevosen selkään kiipesin alkuviikolla. Se tuntuu ihan hyvältä. Tänään kävin yli kuukauden tauon jälkeen nostamassa rautaa. Kyllä olikin takkuista. Tuntuu, että kunto on ihan nollassa. Eilen kiipesin lyhyet portaat ja kamala puuskutus ja jalat ihan hyytelöä. :dead: Mutta ehkä se tästä taas alkaa sujua. Onko täällä muita heppatyttöjä tai punttimimmejä?
 
Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään näistä testikuvista, mutta olen vain niin kovin onnellinen tästä plussasta. Pelkäsin tosissani, ettei tämä onnistuisi. Testi tehty hetki sitten.. täällä Tallinnassa. Nyt juodaankin tällä reissulla viinin sijasta vettä (ja alkoholitonta olutta) :)
 

Liitteet

  • IMG_20190601_164317.jpg
    IMG_20190601_164317.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 395
Plussatuulia kaikille!

Tällä viikolla oon palaillu rakkaiden harrastusteni pariin. Hevosen selkään kiipesin alkuviikolla. Se tuntuu ihan hyvältä. Tänään kävin yli kuukauden tauon jälkeen nostamassa rautaa. Kyllä olikin takkuista. Tuntuu, että kunto on ihan nollassa. Eilen kiipesin lyhyet portaat ja kamala puuskutus ja jalat ihan hyytelöä. :dead: Mutta ehkä se tästä taas alkaa sujua. Onko täällä muita heppatyttöjä tai punttimimmejä?
Täällä yksi heppamimmi :hello saa nähdä kauanko pystyy ratsastamaan sitten kun on raskaana
 
Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään näistä testikuvista, mutta olen vain niin kovin onnellinen tästä plussasta. Pelkäsin tosissani, ettei tämä onnistuisi. Testi tehty hetki sitten.. täällä Tallinnassa. Nyt juodaankin tällä reissulla viinin sijasta vettä (ja alkoholitonta olutta) :)

Ei haittaa! Tosi kiva, että plussia tulee :smiley-bounce013 Musta on kiva katella positiivisia testejä :joyful:
 
Täällä yksi heppamimmi :hello saa nähdä kauanko pystyy ratsastamaan sitten kun on raskaana

Tuossa keskenmenneessä raskaudessa ajattelin, että jonnekin 10-12 viikolle asti olisin ratsastanut. Jostain alitajunnasta kuitenkin tuli pelko, kun hevosen selkään kiipesin. Mulla on kumminkin ollu oma hevonen yli 20 vuotta. Ihmeellinen on se suojeluvaisto syntymätöntä lasta kohtaan.
 
Plussatuulia kaikille!

Tällä viikolla oon palaillu rakkaiden harrastusteni pariin. Hevosen selkään kiipesin alkuviikolla. Se tuntuu ihan hyvältä. Tänään kävin yli kuukauden tauon jälkeen nostamassa rautaa. Kyllä olikin takkuista. Tuntuu, että kunto on ihan nollassa. Eilen kiipesin lyhyet portaat ja kamala puuskutus ja jalat ihan hyytelöä. :dead: Mutta ehkä se tästä taas alkaa sujua. Onko täällä muita heppatyttöjä tai punttimimmejä?

Käyn salilla sillon tällön mut en sanois punttimimmiks itteeni :p Mutta tiedän kuntonollassa-tunteen!!
 
Tuossa keskenmenneessä raskaudessa ajattelin, että jonnekin 10-12 viikolle asti olisin ratsastanut. Jostain alitajunnasta kuitenkin tuli pelko, kun hevosen selkään kiipesin. Mulla on kumminkin ollu oma hevonen yli 20 vuotta. Ihmeellinen on se suojeluvaisto syntymätöntä lasta kohtaan.

Mua pelotti jopa salilla käyminen :bag: ja keilaaminen :hilarious:
 
Mä pelkäsin jo talveakin, kun täällä päin Suomea tahtoo olla niin liukasta. Varmaan seuraavassa raskaudessa käärin itseni pumpuliin ja lukittaudun kotiin. :confused1
 
Takaisin
Top