Raskaaksi 2019

Onko tämä jo lämpöjen tippuminen eli menkat lähellä? Olen tosin ottanut liian eri aikoihin jne mittauksia jotta voisi luottaa, mutta onko tuo jo tippumista vai pitäskö tippua enemmän?
On tippunu mut kuitenki ton coverlinen yllä yhä niin ei voi päätellä vielä koska oot eri aikaan mittaillu ja koska eka kerta ku mittaat ei voida tietää miten sulla lämmöt käyttäytyy ennen menkkoja
 
Onko tämä jo lämpöjen tippuminen eli menkat lähellä? Olen tosin ottanut liian eri aikoihin jne mittauksia jotta voisi luottaa, mutta onko tuo jo tippumista vai pitäskö tippua enemmän?
Mulla tippuu paljon vasta kp2-3 lämmöt joillaki pari päivää ennen kp1
 
20190531_120033.jpg
Miksi niin pitkälle?
Koska kierrot 40-60 päivää ja mulla plussa ovistikussa on tämmönen ku kuvassa eli tuplasti triplasti vahvempi viiva
Plus limat ja kivut puuttuu
 
Ilmoittaudunpa minäkin tänne. Ensimmäisestä yrityksestä alkanut raskaus päättyi keskenmenoon. Joten ei auta kuin yrittää uudestaan. Ikää 36 ja ensimmäinen toiveissa. Toivottavasti uusi raskaus alkaisi yhtä helposti kuin ensimmäinenkin ja tällä kertaa menisi loppuun asti.
Tervetuloa <3
 
Onnea Tiania :)
Tervetuloa Mathilda :)

Tultiin juuri klinikalta kontrolliultrasta, kp10, aamulla ovulaatiotesti negatiivinen onneksi vielä tässä vaiheessa :) Toivottavasti ovis kehittyy hitaasti nyt, ettei hyvin paljon ennen maanantaita ovis olisi :angelic:, tai siis ohjeen mukaan testaankin seuraavan kerran vasta sunnuntaina (aamulla).
Limakalvo oli kuulema hyvännäköinen, 3-kerroksinen ja 9mm paksu, toisella puolella yksi ja toisella kolme 10mm follia tällä hetkellä.
Piikitys jatkuu, kehottivat harrastamaan suojattua seksiä viikonloppuna, maanantaina uusi kontrolli ja insse, jos ovulaatioplussa sunnuntaina(tai maanantaina?), pitänee miehen käydä maanantaina aamulla varalta aineksensa antamassa :hilarious:
Ai niin ja inseminaatio silloin, jos follien määrä 1-2 maanantain kontrollissa.
Jäätiin miettimään että mitenkäs jos mies käy antamassa spermansa jo silloin maanantaiaamuna, että miten jos se tehdäänkin vasta tiistaina, kun suositeltavaa olisi kuitenkin 2-3 päivän väli tyhjennykselle. Minen muistanut kysyä koko asiaa eikä mieskään ja nyt mietityttää :hilarious: Minkähän aikaa se pesty sperma säilyy?
 
Jotenkin vain tällä kertaa tunne oli vahvempi ( myös vahvempi kuin kummassakaan aiemmassa plussakierrossani). Vaikea selittää. Epämääräisiä oireita on ollut jo varmaan viikon verran, rintoja aristaa, huimaa toisinaan ja ehkä vahvimpana se, ettei tee mieli viiniä.. ja minä rakastan punaviiniä
Onnea! Hieno juttu <3 Toi oli selvä merkki siis toi punaviinijuttu!
 
Tuskin te tällä tiedolla mitään teette mut pääsin peloistani ja tän kierron oviksen hyödyntäminen aloitettu! Eikä aiheuttanut mitään vuotoja että eiköhän se ole sit parantunut nyt. :)
Mulla loppuu kyllä huomenna ovistestit enkä usko plussan vielä huomenna ilmestyvän niin täytyy hakea lisää Citymarketista.

Nipanderille Tsempit muuttoon!
Hyvä että pääsette varmistelemaan ja kierto korkattu <3
 
Monilla lupaavia oireita, oliskohan plussa-aalto tuloillaan? Pliis, ottakaa mut mukaan siihen aaltoon:))
Me ollaan sit kaikki seuraavassa aallossa mukana ja tehdään helmi-maaliskuun ryhmistä isoimmat tähän asti! :grin

Jannn, mulla mies näki unta, että olin raskaana ja siitä kierrosta tärppäsi. Jospa teilläkin olis niin!

Tervetuloa Mathilda! Jospa tärppäsi pian uudestaan, kun kerran ekakin tuli nopeasti kyytiin.
 
Kp11 ja nyt jo tasavahvat mitään tarkoittamatta tai siis ovulaatiota tarkoittamattaView attachment 78631

Mielenkiintoista, mulla välillä selvästi kontrolliviivaa vahvempi, mutta yleensä vain samanvahvuinen viiva, aina kp 13-14 (kierron pituus aina 27-28). Voiskohan olla, että noi samanvahvuiset ei sitten mullakaan "riitä", eli ovista ei tapahdu silloin kun viiva ei ole tarpeeksi vahva.. Toisaalta liitteessä toukokuun vahvin ovistikku, mutta ovista ei kuitenkaan tapahtunut, että tiedä nyt näistä :dontknow

Mutta kiva nähdä ja kuulla muiden koemuksia :)
 

Liitteet

  • 20190513_125056.jpg
    20190513_125056.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 299
Mielenkiintoista, mulla välillä selvästi kontrolliviivaa vahvempi, mutta yleensä vain samanvahvuinen viiva, aina kp 13-14 (kierron pituus aina 27-28). Voiskohan olla, että noi samanvahvuiset ei sitten mullakaan "riitä", eli ovista ei tapahdu silloin kun viiva ei ole tarpeeksi vahva.. Toisaalta liitteessä toukokuun vahvin ovistikku, mutta ovista ei kuitenkaan tapahtunut, että tiedä nyt näistä :dontknow

Mutta kiva nähdä ja kuulla muiden koemuksia :)

Mulle toi näyttää kontrollia vahvemmalta. Kävitkö verikokeesta vai mistä tiedät et ovista ei tapahtunut? En mäkään tiedä tapahtuuko mulla, tai siis mahd vaan harvoin..?
 
Täällä kp 27/24. Testi näyttää negaa ja lähinnä ketuttaa tämä odottelu. Tein herkän testin ja sekin puhdas nega. En nyt tiedä mitä ajatella. Turhauttavaa...
 
Täällä kp 27/24. Testi näyttää negaa ja lähinnä ketuttaa tämä odottelu. Tein herkän testin ja sekin puhdas nega. En nyt tiedä mitä ajatella. Turhauttavaa...

Onko ollut pitkiä kiertoja ennen? Onko raskausoireita?
 
Takaisin
Top