Raskaaksi 2019

Opet hävis pesispelin, mut hauskaa oli :hilarious: En osunu mailalla edes lähelle palloa :excited001 Mut juoksin, minkä kintuistani pääsin :happy093

Ja aamulla luontoa siivotessa yks mies pysähtyi autolla kertomaan mulle, kuinka hienoa on, et nuoret siivoaa ulkona :joyful:

Menkkamaisia kipuja välähteli pesispelin aikana ja päätä alkoi särkeä :sour: Kai ne sieltä taas tulee :oops:
 
Jos nyt olis tärpännyt, niin la olis mun syntymäpäivä... Ei auta kuin odotella... kp27/24. :cool:
 
Päättäjäiset ohi. Niin ne meidän kolmoset vaan valmistui. Jos olisin itkijätyyppiä, niin oisin ehkä muutaman kyyneleen tirauttanut. Vielä viikko töitä ennen kaivattua ja tarpeellista lomaa :)
 
Mun kierto on ollut aina 24-25 päivää. Oon ollut nyt flunssassa, joten oireiden kyttääminen on ollut mahdotonta. Palelee kyllä koko ajan. :sorry:

Mullakin flunssa. Jotain outoa kylkipistosta on ollut pidempään. Mutta aika korkealla että ehkei liity raskauteen. Eilen häpyluun yläpuolella tuntui jotain outoa. Ties mitä sekin. Huippaa välillä ja äske nälässä oksetti. Jos huomenna ei edes haamua niin toivo rupeaa loppumaan.. Sit ois kyl "vasta" dpo11..
 
Mulla on koko päivän jomottanut vasemmalta, ihan tosi kovaa. Hämmentävää, koska nyt kp 15, eikä mulla kyllä ovikset näin aikaisin ole koskaan. Kipukin on normaalia kovempi, että ehkä tää nyt on jotain kropan heräilyä pillereiden jälkeen.

NewMoon, hyvältä kuulostaa, sit vaan talletuksia :thumright
 
Muokattu viimeksi:
Kuinkahan pian vois odotella, että kroppa lähtis taas toimimaan keskenmenon jälkeen? Lääkkeellinen tyhjennys oli viime viikon keskiviikkona ja toissapäivänä oli raskaustesti vielä haalea plussa. Niin tosin oletinkin. Täytyy taas ens viikolla tehdä testiä.

Täällä tuntuu kaikki olevan niin hyvin perillä kierroista ja oviksista. Itse tiedä niistä mitään, kun käytännössä koko aikuisikä menty hormoonallisen ehkäisyn kanssa. Eihän mulle mitään lapsia pitäny tulla. Sit toi mies käveli vastaan ja kaikki ajatukset muuttui. :eek::grin
 
Kuinkahan pian vois odotella, että kroppa lähtis taas toimimaan keskenmenon jälkeen? Lääkkeellinen tyhjennys oli viime viikon keskiviikkona ja toissapäivänä oli raskaustesti vielä haalea plussa. Niin tosin oletinkin. Täytyy taas ens viikolla tehdä testiä.

Täällä tuntuu kaikki olevan niin hyvin perillä kierroista ja oviksista. Itse tiedä niistä mitään, kun käytännössä koko aikuisikä menty hormoonallisen ehkäisyn kanssa. Eihän mulle mitään lapsia pitäny tulla. Sit toi mies käveli vastaan ja kaikki ajatukset muuttui. :eek::grin
On mahdollista jo km tyhjennyskierrosta tulla raskaaksi. Mulla vasta toinen kierto näyttäisi olevan normaali, mutta varmasti riippuu paljon ihmisestä. Onko sulla mitään appia kierron seuraamiseen käytössä? Jos ei, niin suosittelen lataamaan :)
 
On mahdollista jo km tyhjennyskierrosta tulla raskaaksi. Mulla vasta toinen kierto näyttäisi olevan normaali, mutta varmasti riippuu paljon ihmisestä. Onko sulla mitään appia kierron seuraamiseen käytössä? Jos ei, niin suosittelen lataamaan :)

Eihän mulla mitään ole. Ovistestejä ostin, mutta se mun eka ovisplussa olikin sitten raskaus. Mikä appi olis hyvä? Kalenteriin oon toki merkannu asioita. Oon ehkä vähän vanhanaikainen. :grin
 
Ite käytän Flo nimistä appia. Tosin nyt kun aloin lämpöjä mittaamaan, niin otin käyttöön fertility friendin.
 
Heips vaan! Täällä kp36 ja menkkoja ei näy.. Just tein testin ja negahan se oli mulla ollu aiemmin yks pitkä kierto mikä oli 37 päivää, mut mut..
Kaikkee mahdollista oireilua kyllä plussan suuntaan ollu olenkohan mä pimahtanu täysin tästä yrityksestä ja kuvittelen taas kaiken

Edelleen negaa.. Stressi kai tän sitten tekee
 
Mulle toi näyttää kontrollia vahvemmalta. Kävitkö verikokeesta vai mistä tiedät et ovista ei tapahtunut? En mäkään tiedä tapahtuuko mulla, tai siis mahd vaan harvoin..?

Joo siis viiva suht vahva (oon saanut kyllä vahvempiakin), limat ja oireet oli myös, mutta verikoe paljasti, että en ollut ovuloinut...
 
Kuinkahan pian vois odotella, että kroppa lähtis taas toimimaan keskenmenon jälkeen? Lääkkeellinen tyhjennys oli viime viikon keskiviikkona ja toissapäivänä oli raskaustesti vielä haalea plussa. Niin tosin oletinkin. Täytyy taas ens viikolla tehdä testiä.

Täällä tuntuu kaikki olevan niin hyvin perillä kierroista ja oviksista. Itse tiedä niistä mitään, kun käytännössä koko aikuisikä menty hormoonallisen ehkäisyn kanssa. Eihän mulle mitään lapsia pitäny tulla. Sit toi mies käveli vastaan ja kaikki ajatukset muuttui. :eek::grin

Juu en ollut mäkään yhtään perillä mistään, ennenkuin yritys venyi ja venyi eikä vauvaa kuulunut. Nyt on sitten viime kuukausien ajan sivistytty oikein huolella...

Mutta toivotaan, että sulla tärppäis uudelleen pian, niin ei tarvis näistä huolehtiakaan ❤ valitettavasti en osaa tohon tyhjennykseen liittyen auttaa, tsemiä!!
 
Mathilda, tervetuloa:) Samaa kun ankkurilla, että tässä on ollut aikaa perehtyä perin pohjin tähän omaan kroppaan (vaikkei silti siitä mitään ymmärrä, kun se ei vaan voi toimia kun normaaleilla ihmisillä). Ensimmäistä tehtiin reilut pari vuotta, eikä toinenkaan näyttäisi olevan mikään läpihuutojuttu.

Mulla lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen meni puoli vuotta, joku toinen raskautuu heti, jollain menee vielä kauemmin. Mene ja tiedä, mutta toivotaan pikaista plussaa sulle:)

Noni, newmoon, ei muuta kun lempimään. Nyt aloitat plussa-aallon meille:) pidän peukkuja.

Tsempit pitkiin kiertoihin. Toivotaan että negat muuttuis plussiksi ja Jannn, toivottavasti toi sun lämpödroppi ei olis menkat.

Helenalle ja muille opeille oikein hyvää kesälomaa:) eikös se lupaillut jotain helteitä jo. Ei muutakun seksihelle, bring it on:) mulla alkoi myös kesäloma, ihanaa:)
 
Mathilda, tervetuloa:) Samaa kun ankkurilla, että tässä on ollut aikaa perehtyä perin pohjin tähän omaan kroppaan (vaikkei silti siitä mitään ymmärrä, kun se ei vaan voi toimia kun normaaleilla ihmisillä). Ensimmäistä tehtiin reilut pari vuotta, eikä toinenkaan näyttäisi olevan mikään läpihuutojuttu.

Mulla lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen meni puoli vuotta, joku toinen raskautuu heti, jollain menee vielä kauemmin. Mene ja tiedä, mutta toivotaan pikaista plussaa sulle:)

Noni, newmoon, ei muuta kun lempimään. Nyt aloitat plussa-aallon meille:) pidän peukkuja.

Tsempit pitkiin kiertoihin. Toivotaan että negat muuttuis plussiksi ja Jannn, toivottavasti toi sun lämpödroppi ei olis menkat.

Helenalle ja muille opeille oikein hyvää kesälomaa:) eikös se lupaillut jotain helteitä jo. Ei muutakun seksihelle, bring it on:) mulla alkoi myös kesäloma, ihanaa:)

Näinpä :) huomenna testaan one step kympillä. Jossain oli pc testikin mut onnistuin näköjään hukkaamaan sen tähän uuteen kämppään.
Ihanan positiivinen oot aina :Heartred
 
Kp37 dpo5. Nyt kolme päivää ollut tätä haalean vaaleenpunaista vuotoa. Tänään aamulla hieman runsaammin ja tummemmin (oli jopa tullut vähän siteeseen), aamuisen jälkeen taas vähentynyt ja haalentunut. Joka päivä ollut muutoin samanlaista, ei jää edes joka pyyhkäisy paperiin, ehtii jo miettiä nytkö se loppui kunnes seuraava pyyhkäisy paljastaa taas.. Alavatsaa on nipistellyt mutta ei menkkamaista tunnetta..
 
Kp1. Olispa ollut ihana antaa miehelle sunnuntaina synttärilahjaksi positiivinen testi. Nyt sen täytyy tyytyä voileipään, johon leikkaan sydämen muotoisia leikkele- kurkkusiivuja. Suosittelen kaikille, jotka tuskailevat lahjojen kanssa. :grin
 
Takaisin
Top