Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negaa täällä, kp30/32-37?? Dpo12. Plääh. Alkais sit menkat jo. Lämmöt kyl oli taas nousussa. Mietin vaan voiko siihen vaikuttaa se, että itsellä on kuuma?
Monette, ei nuo miehet tajuu kui tärkeetä meille.. Ovistestiäkö teet? Itse oon stressistä ja negoista niin kiukkunen ja surullinen eikä mies tajuu. Nää piinapäivät. :arghh: Nyt oottelee menkkoja. Teen testin ke jos menkkoja ei kuulu tai jotain oireita ilmenee. Näppyjä on kyl mut ei oikein muuta. Luulis olevan jos raskaana ois.
Negaa täällä, kp30/32-37?? Dpo12. Plääh. Alkais sit menkat jo. Lämmöt kyl oli taas nousussa. Mietin vaan voiko siihen vaikuttaa se, että itsellä on kuuma?
Monette, ei nuo miehet tajuu kui tärkeetä meille.. Ovistestiäkö teet? Itse oon stressistä ja negoista niin kiukkunen ja surullinen eikä mies tajuu. Nää piinapäivät. :arghh: Nyt oottelee menkkoja. Teen testin ke jos menkkoja ei kuulu tai jotain oireita ilmenee. Näppyjä on kyl mut ei oikein muuta. Luulis olevan jos raskaana ois.
Ensin oli vatsatauti ja sitten flunssa eli oon ollut kipeenä n. kuukauden ja sen takia ei ole mitään käryä oireista. Sinänsä hassua, että kyllä petihommia oli, vaikka miten nokka vuoti ja yskitti.Miten sulla yleensä on ovulaatio? Ja oliko tässä kierrossa mitään siihen viittaavaa missään vaiheessa?
Joo, käytössä CB:n kaksoishormoni.Teetkö sä sillä kaksoishormoni testillä? Miten sun inssi ajoitetaan tiedätkö? Pitääkö olla ovisplussa vai ultrallako todetaan? Irrotuspiikinkö laitat? Anteeksi uteluni, kiinnostaa vaan tietää kun itsellä ei ole kokemusta!
Stressin elpymistä sinullekin ja tsemppiä kovasti!Negaa täällä, kp30/32-37?? Dpo12. Plääh. Alkais sit menkat jo. Lämmöt kyl oli taas nousussa. Mietin vaan voiko siihen vaikuttaa se, että itsellä on kuuma?
Kiitos paljonYmmärsin kyllä! Inssi on mulle jäänyt vähän mysteeriksi, kun me hypätään niiden yli suoran ivf:ään, niin en oo itse kauheesti asiaan perehtynyt. Tuntuu vaan tosi rankalta jos joutuisi sitä ovisplussaa odottamaan ja oviloikin ns. Väärään aikaan ja inssi menee ohi. Toivotaan teille parhainta mahdollista ajoitusta!
NewMoon, ivf:ssä on vaara munasarjojen kiertymiselle, eli mitään sellaisia kiepsahdusliikkeitä ei saa tehdä. Rauhallisesti toki saa liikkua, on ihan suositeltavaakin.
Amalfi, jos olit kipeänä niin ovis on voinut myöhästyä sen takia? Valitettavasti kovin hätäinen ei kannata lääkäriin menon kanssa olla, ei ne siellä hoitoon ota kovin pienestä myöhästymisestä. Mulla oli joskus yli kp 50 ja jouduin jankkaamaan itselleni ajan, jonka sitten sain kuukauden päähän...
Mulla on kyllä jotain outoa meneillään muniksissa. Tänään sunnuntain kunniaksi makoiltiin aamulla sängyssä koko perhe, mutta mun oli pakko nousta kun molemmilla puolilla oli niin sietämätön paine. Ei varsinaisesti sattunut, mutta tuntui tosi epämukavalta. Vähän nyt ihmetyttää että mitä täällä tapahtuu, ei tämmöistä ole koskaan ennen tuntunut.
Voiko johtua siis oviksesta tai raskaudesta?
Jotkut muutkin oli täällä käyny progesteroni labroissa? Mietin et otan sen uusiks ens kierrosta, oikeaan aikaan. Ja sit vasta ehkä alotan letrot. Oliko siinä joku kellonaika milloin kandee ottaa? En löytänyt netistä, paitsi jonkun erikois(?) progesteronin mikä suositeltiin aamusta ottamaan.
Juu, mä oon ainakin käynyt, ei oo kellonajalla väliä, mut dpo 7 tosiaan se suositeltu päivä!
No sepä se ku viimeks olin tikutuksen mukaan siel joku dpo2 ei ihme et matala. Sillon gyne vaan ohjeisti et mee kp21-25. Menin kp23 enkä tiennyt että pitää olla oviksesta dpo7 eikä gyne tienny millon ovuloin, oletti kai että kp16 tmv. Nykyään kyl ovikset ollu geleen ansiosta (?) kp17 aikoihin.. Seuraava dilemma, söiskö sitä ens kierron vai ehkä parempi vaan luomuna...