Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea ja tarrasukkia
Saako kysyä, millainen tunne sulla oli? Mäkin luulin nimittäin aiemmin keväällä, että nyt on varmaan
tärpännyt, mutta väärässä olin kuitenkin. Nyt on taas samanlainen tunne, mutta en jaksa uskoa, että
se pitäisi paikkaansa
Mulla vasta vissii dpo9 ja taas innostuin testaa pc:llä parin tunnin päiväpissasta ja nega oli toivotaan et la/su aamusta ois pos! Pistelee mahaa ja turvottaa. Mut eihän tässä mitään välttämättä taaskaan ole
Onnea tiania!! Mikä dpo? Aika vahva viiva jo
Testasin nyt kuitenkin, kun tunne oli niin vahva
Ihanaa, pelottavaa ja kaikkea. Kunpa tämä päättyisi hyvin.
Ilmoittaudunpa minäkin tänne. Ensimmäisestä yrityksestä alkanut raskaus päättyi keskenmenoon. Joten ei auta kuin yrittää uudestaan. Ikää 36 ja ensimmäinen toiveissa. Toivottavasti uusi raskaus alkaisi yhtä helposti kuin ensimmäinenkin ja tällä kertaa menisi loppuun asti.
Näin unta että tein positiivisen raskaustestin.. Taitaa jäädä haaveiluksi tältä kierrolta, ei uskalla luottaa
Jannn, jospa olis enneuni:)
Omaa, gyne varattu 10pv. Flo ennustaa ovista 11 päivä, yleensä aika hyvin pitää mulla paikkansa, päivän parin päästä flon ennustuksesta yleensä ovis:) mullahan tsekataan nyt periaatteessa jotain rakenteellista juttua, poissuljetaan ettei oo synnytyksen jälkeisiä sisällä, ei myoonia tai muita kasvaimia ja varmaan tsekataan myös ettei endoa tai pcosia, mut aattelin nyt kumminkin et voi varmaan samalla mulle vähän kertoa värkin tilanteesta suhteessa ovulaatioon. Tänään kp2:)