Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp 26/24. Testi oli nega. Voi olla, että kun lyhyt kierto, niin on vielä liian aikaista testata. Testasin 25 herkkyys-testillä.
En tiedä milloin oli ovis. Nyt vaan odotellaan.Tiedätkö koska sulla oli ovis?
Löysin Ylen sivuilta artikkelin, jossa oli lapsettomuuden hoitopolku-kaavio. Laitoin tähän, kun muistaakseni muillakin oli epäselvää miten edetään.
Mua helpotti tieto, että ensimmäiset tutkimukset voitais tehdä naistentautien polilla, joka löytyy meidän keskussairaalasta. Yliopistosairaalaan on matkaa reilu 160 km suuntaansa.
Tietysti nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä luomuplussan puolesta, mutta jos toisin käy, syksyllä sitten saadaan lähete eteenpäin.
Mä asun kanssa ihan perämettissä, mun keskussairaalasta sanottiin että tekevät OI-hoitoja ja inssejä. IVF-hoitoja ostavat parilta eri yksityiseltä, joihin on lyhyempi matka kuin lähimpään yliopistolliseen sairaalaan. Saatiin kolmesta vaihtoehdosta päättää, mistä mennään hakemaan hoitoa. Miehen täytyi kyllä mennä antamaan spermanäyte sinne yliopistolliseen sairaalaan. Pääsi siis ajamaan yli 200 kilsaa suuntaansa, vain että voi runkata purkkiin
Toivotaan teille luomuplussaa!
Testasin nyt kuitenkin, kun tunne oli niin vahva
Ihanaa, pelottavaa ja kaikkea. Kunpa tämä päättyisi hyvin.
Toi väsymys kuulostaa lupaavalta. Onko muita oireita ollut?Aamulla muuten taas kontrolliverikoe kilppariarvoista ja rauta- sun muut, mitkä mitattiin viimeksikin.
Hb on ihan varmasti noussut, että joku muu syy mun väsylle täytyy olla. Ehkä stressi purkautuu
tai sitten on tärpänny
Toi väsymys kuulostaa lupaavalta. Onko muita oireita ollut?
Onnea Tiania plussasta!