Raskaaksi 2019

Täällä kp 26/24. Testi oli nega. Voi olla, että kun lyhyt kierto, niin on vielä liian aikaista testata. Testasin 25 herkkyys-testillä. o_O
 
Tietysti kaikki on mahdollista, mutta onhan niillä hoidoilla saatu myös onnistumisia jopa mahdottomilta tuntuneissa tilanteissa. Jos ei tiedetä mitä tapahtuu, oletetaan että kaikki menee hyvin, sanoo aina mun mies. (ja mun tekis aina mieli motata sitä, kun sanoo niin:))

Oho, täällä kp1, tää kierto päättyikin sitten yllättäen vähän lyhyeen, toivottavasti tää tarkoittaa myös vähemmän vuotopäiviä:)
 
Löysin Ylen sivuilta artikkelin, jossa oli lapsettomuuden hoitopolku-kaavio. Laitoin tähän, kun muistaakseni muillakin oli epäselvää miten edetään.
Mua helpotti tieto, että ensimmäiset tutkimukset voitais tehdä naistentautien polilla, joka löytyy meidän keskussairaalasta. Yliopistosairaalaan on matkaa reilu 160 km suuntaansa.

Tietysti nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä luomuplussan puolesta, mutta jos toisin käy, syksyllä sitten saadaan lähete eteenpäin.
 

Liitteet

  • A9B800C4-458D-4FD9-A442-A8B20218DD1B.png
    A9B800C4-458D-4FD9-A442-A8B20218DD1B.png
    72.2 KB · Katsottu: 258
Löysin Ylen sivuilta artikkelin, jossa oli lapsettomuuden hoitopolku-kaavio. Laitoin tähän, kun muistaakseni muillakin oli epäselvää miten edetään.
Mua helpotti tieto, että ensimmäiset tutkimukset voitais tehdä naistentautien polilla, joka löytyy meidän keskussairaalasta. Yliopistosairaalaan on matkaa reilu 160 km suuntaansa.

Tietysti nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä luomuplussan puolesta, mutta jos toisin käy, syksyllä sitten saadaan lähete eteenpäin.

Mä asun kanssa ihan perämettissä, mun keskussairaalasta sanottiin että tekevät OI-hoitoja ja inssejä. IVF-hoitoja ostavat parilta eri yksityiseltä, joihin on lyhyempi matka kuin lähimpään yliopistolliseen sairaalaan. Saatiin kolmesta vaihtoehdosta päättää, mistä mennään hakemaan hoitoa. Miehen täytyi kyllä mennä antamaan spermanäyte sinne yliopistolliseen sairaalaan. Pääsi siis ajamaan yli 200 kilsaa suuntaansa, vain että voi runkata purkkiin :grin:grin

Toivotaan teille luomuplussaa!
 
Täällä dpo 6 menossa. Eilen teki alavatsalla tosi kipeää hetken. Muuten vaan sellaista satunnaista jomottelua, luultavasti keltarauhasesta johtuvaa. Päivät kuluu todella madellen :grin Huomenna onneksi kevätjuhla ja päättäjäiset, niin saa tän lukuvuoden opiskelijoiden osalta pulkkaan.
 
Muokattu viimeksi:
Mä asun kanssa ihan perämettissä, mun keskussairaalasta sanottiin että tekevät OI-hoitoja ja inssejä. IVF-hoitoja ostavat parilta eri yksityiseltä, joihin on lyhyempi matka kuin lähimpään yliopistolliseen sairaalaan. Saatiin kolmesta vaihtoehdosta päättää, mistä mennään hakemaan hoitoa. Miehen täytyi kyllä mennä antamaan spermanäyte sinne yliopistolliseen sairaalaan. Pääsi siis ajamaan yli 200 kilsaa suuntaansa, vain että voi runkata purkkiin :grin:grin

Toivotaan teille luomuplussaa!

Täällä päin ei yksityisetkään tee lapsettomuushoitoja, että vois ostopalveluna päästä. Yliopistosairaalaan kaikki kyllä toivoo pääsevänsä vaivasta riippumatta, kun tuo julkinen terveydenhuolto täällä on vähän villi länsi. :hilarious: Ei kuitenkaan innosta tuo ajomatka ja molempien poissaolo töistä.
 
Käytiin katsomassa kahden muksun ja isännän kanssa animaatioleffa Ihmepuisto ja ruokailemassa
sen jälkeen. Esikoinen oli kaverinsa synttäreille ja kotiuduttiin lähes samaan aikaan. Menee kyllä
ihan päivät sekaisin, kun on arkivapaa. Ihan sunnuntaiolo ja huomenna on kuitenkin vasta perjantai :grin
Väsyttää edelleen ja pääsen päikkäreille heti isännän torkkujen jälkeen :sleep011
 
Aamulla muuten taas kontrolliverikoe kilppariarvoista ja rauta- sun muut, mitkä mitattiin viimeksikin.
Hb on ihan varmasti noussut, että joku muu syy mun väsylle täytyy olla. Ehkä stressi purkautuu
tai sitten on tärpänny o_O
 
Testasin nyt kuitenkin, kun tunne oli niin vahva ❤️
Ihanaa, pelottavaa ja kaikkea. Kunpa tämä päättyisi hyvin.

Onnea ja tarrasukkia :blob6:blob3:blob7

Saako kysyä, millainen tunne sulla oli? Mäkin luulin nimittäin aiemmin keväällä, että nyt on varmaan
tärpännyt, mutta väärässä olin kuitenkin. Nyt on taas samanlainen tunne, mutta en jaksa uskoa, että
se pitäisi paikkaansa :confused1
 
Aamulla muuten taas kontrolliverikoe kilppariarvoista ja rauta- sun muut, mitkä mitattiin viimeksikin.
Hb on ihan varmasti noussut, että joku muu syy mun väsylle täytyy olla. Ehkä stressi purkautuu
tai sitten on tärpänny o_O
Toi väsymys kuulostaa lupaavalta. Onko muita oireita ollut?

Onnea Tiania plussasta! :Heartred
 
Mulla vasta vissii dpo9 ja taas innostuin testaa pc:llä parin tunnin päiväpissasta ja nega oli :hilarious: toivotaan et la/su aamusta ois pos! Pistelee mahaa ja turvottaa. Mut eihän tässä mitään välttämättä taaskaan ole :inpain:

Onnea tiania!! Mikä dpo? Aika vahva viiva jo :Heartred
 
Toi väsymys kuulostaa lupaavalta. Onko muita oireita ollut?

Onnea Tiania plussasta! :Heartred

No eilen ja tänään on ajoittain etonut. Nyt mahaa turvottaa, mut sekin voi johtua mistä vain. Huoh tätä odottamisen ja
jännittämisen määrää :confused: Hitsi, ku en muista edellisistä raskauksista enää paljon mitään, et millainen olo mulla
silloin oli ennen plussaa. Niissä tein testin vasta, kun menkat oli myöhässä ja siinä vaiheessa oli hirvee väsymys ja huono olo.
Mulla ei esim. rinnat juuri koskaan kipeydy eikä limoista voi sanoo sitten yhtään mitään :oops:
 
Mulla tuli rinnat kipeeks vasta päivää ennen plussaa. Muita oireita en muista, vaikka plussasin tammikuussa :hilarious: Nyt koitan kirjata kaiken ylös, niin on jotain, mitä voi jatkossa seurata.
 
Takaisin
Top