Raskaaksi 2019

Onnea hääpäivistä:) me ei olla naimisissa vaikka yhteistä tietä on taplattu yli 10 vuotta nyt. Viime aikoina ollaan alettu pohtimaan jos juridisista syistä menis, muutoin ei oo kummallakaan ollut suurempaa kiinnostusta asiasta:)

Soiteltiin lääkärin kanssa. Voi luoja voi resepti olla kiven alla. Noh, lähetteen sain ultraan. Saan varata ajan ite, joten toivon että onnistuis ajoittaa sen just ennen ovista, jos samalla sais sitten jotain tietoa siitäkin. Sitten taas soitellaan lääkärin kanssa heinäkuun alussa ja jos ei tärppiä käy ennen marraskuuta, niin sitten saadaan lähete lapsettomuusklinikalle.

Muutoin kaikki muu oli ok. Kutsui mun vuotoa ovulaatiovuodoksi... Mietin tässä vaan, että kenellä ovulaatiovuoto alkaa dpo2-6 ja jatkuu joka päivä kp1:een saakka? Voipi olla että kesällä tulee vielä käytyä yksityisellä

Nipanderi olipa kommentti lääkäriltä, vai ovulaatiovuotoa:bored: just joo:happy118 nyt en muista mut kävitkö täs kierros progesteronikokeessa?

Voihan ovisvuodot :wtf
Ja symppaan niin kovasti, itsellä hyvin samankaltaisia turhautumisen tunteita, kun ei saa lääkäreiltä mitä haluaa (ja tarvitsee ;) ja kaikki kestää.

Jätän nyt kuitenkin lopulta itsekin nämä lääkärishowt tästä kierrosta pois, koska ajoitus menee niin hankalaksi. (Feikki?)ovis pitäisi olla ma 10.6, ja ollaan reissussa 9.6 asti, joten en mä mihinkään ultraan ehdi ennen oletettua ovista. Mittailen kuitenkin edelleen lämmöt, teen ovistestit ja käyn progekokeessa dpo7. Jos en taaskaan kaikista merkeistä huolimatta ovuloi (progesteroni liian alhainen), niin sitten kyllä haluan apuja yksityiseltä mahd.pian. Mutta onpahan "vakuuttavampi" case, jos ovuloimattomuusnäyttöjä sitten kahdesta kierrosta. Kp2 siis tänään.
 
Voi elämä, kun väsyttää :sleep011 Jotenkin kaikki energia mennyt töissä vissiin. Mut kyl oli
niin kauniita ja komeita ysejä tanssimassa aamulla. Ihan vanhojen tansseja olivat
harjoitelleet.
Sinnittelen iltaan asti, että saan muksut nukkuun, kun ei nyt päikkärit onnistu. Onneksi huomenna
on vapaata :hello2 Nyt lisää kahvetta naamaan :coffee2
 
Eilen kp 23/26 alkoi vuoto, joka todennäköisesti vielä loppuu ku seinään, tulee muutama vuodoton päivä ja lopulta kierto venyy muutamalla päivällä. Tämä on nyt alkanut olla enemmän sääntö, kuin poikkeus, eikä yksityinenkään gyne sanonut mitään.
Odotin tästäkin syystä mielenkiinnolla mitä Nipanderi sulle sanotaan. Tsemppiä kovasti, sulla on paljon inhottavampi tilanne. :Heartpink
 
Eilen kp 23/26 alkoi vuoto, joka todennäköisesti vielä loppuu ku seinään, tulee muutama vuodoton päivä ja lopulta kierto venyy muutamalla päivällä. Tämä on nyt alkanut olla enemmän sääntö, kuin poikkeus, eikä yksityinenkään gyne sanonut mitään.
Odotin tästäkin syystä mielenkiinnolla mitä Nipanderi sulle sanotaan. Tsemppiä kovasti, sulla on paljon inhottavampi tilanne. :Heartpink

Se on varmaan ovulaatiovuotoa sullakin:)) sorii:)) joo en tiedä kyllä mitä mieltä tästä olis, mutta on se kyllä tosi persuuksesta kun mullakin pahimpina kuukausina on alle 10 vuodotonta päivää. Kyllä minusta voi jo laskea hieman elämää haittaavaksi, että reilun pari viikkoa kuusta joutuu elämään siteiden ja tamppoonien kanssa.

Mutta eihän se auta poru tässä. Klinikan ajanvaraus oli tänään jo tosi aikaisin kiinni, pitää perjantaina muistaa soittaa se ultra-aika ja toivoa että siel sattuis olee aikoja sopivasti just ennen ovista.

Melkeen jopa toivois, että löytyis joku syy. Elämäntavallinen kysymys se ei ole. Syön säännöllisesti, liikun, olen normaalipainoinen, en syö lääkkeitä, tiedä sairastavani mitään sairautta, hormonaalista ehkäisyä on ollu viimeksi melkeen viis vuotta sitten, ei tupakointia ja juhlinut olen tänä vuonna yhden kerran humaltumismielessä. Ainut missä olis petraamisen varaa on nukkuminen, mutta siihenkään ei voi oikeen aina vaikuttaa ton 1v 5kk kanssa. Jos missään ei oo vikaa, niin varmaan tässä sitten tahkotaan toista alulle marraskuuhun saakka, että saa sen lapsettomuuslähetteen. En oikeen jaksa uskoa että tällaisilla vuotomäärillä raskautuiskaan... Mies onneksi jaksaa olla optimistinen:)
 
Tiedän tunteen!
Jos nyt ei lasketa tätä mun 3kk kestänyttä vuotoa niin mulla on ollut kausia, kun kierto on ollut 22 päivää. Ja vuotoa on tästä ollut esim 3pvää tiputtelua, 7 kunnon vuoto ja vielä 2-3 päivää tiputtelua. Eli n. 10päivää vuodotonta/kierto. Kyllä se haittaa elämää jo.

Joo ei tätä kyllä toivois kellekään:( täytyy vaan uskoa ja toivoa, että tääkin olis joku kausi vaan:)

Mites teillä, onko peitonheiluttelut jo aloitettu? Eikös se ovis ollut siellä tuloillaan ja lääkekin vuotoa ehkäisemässä? Vitsi mä kyllä niin toivoisin teille vielä luomuviivat ennen hoitotaivalta:)
 
Mä nukahdin sohvalle :wideyed: Lapset oli hengissä, kun heräsin ja esikoisen kaverikin lähtenyt kotiin :grin Tais tehdä ihan hyvää. Ja mähän siis nukahdan erittäin huonosti ikinä päivällä :wideyed: Oonkohan tulos kipeeksi vai onkohan tämä merkki jostakin :eek: Yleensä mä oon ollu aina virkeä nykyään o_O
 
Mä alan taas kuvitella oireita. Väsyttää ja lievä huono olo. Tääl on kyl ollu mahatautiakin liikkeellä.. Hmm.. Mä en enää yhtään muista, mitä oireita mulla aikoinaan oli ennen plussaa. Paitsi väsymyksen muistan.
 
Haalean vaalenapunainen "valkovuoto" jatkunut koko päivän. Siteeseen asti ei tule, mutta pyyhkiessä erottaa paperista.
 
Onnea teille, meillä sama päivä! Seurustelun aloitus ja hääpäivä!



Meilläkin piti olla ivf nyt mutta mun toipumisen takia piti siirtää. Et mekin sit syksyllä.. Oisko sulla ollut lyhyt kaava?

Newmoon, juu meillä oli lyhyt kaava. Ainoastaan yksi munis kasvoi tarpeeks isoksi ja yhden takia ei lähdetä keruuseen. Hyödynnettiin toki sekin ihan luomusti ja irrotuspiikkii pistettiin, mutta negaa tuli.
Nyt sitten elokuusta uusilla annostuksilla, ellei sitte tuu kesäylläriä muuten :) Tsemppiä teillekin kovasti tulevaan, ellei tärppää aiemmin <3
 
Onko se mammavitamiini? monet täällä syö eri merkin niitä :)

Siis on, sellasta mitä ennen raskautta olis hyvä syödä. Kun oli paria erilaista. Eli semmoinen jota syödään raskautta suunniteltaessa ja ihan alkuraskaudessa ja toinen jota sitte syötiin vissiin toisesta raskauskolmanneksesta tai jotain :0
 
Kp 16 ja painetta mahassa ollu eilen illalla/yöllä ja vähän edelleen. Lottoon siis, että ovis on joko ollut yöllä tai on tänään tulossa vielä. Dpo 0:ksi lasken tän päivän näillä oirein kyllä.
Sit jännitetään millanen luteaalivaihe on tällä kertaa.

Mies ei kovin innoissaan oo ajatuksesta, että elokuussa lapsettomuuspolin ensikäynnin jälkeen lähdettäks johonkin kevyempiin hoitoihin :/ Kerkiäähän sen mieli vielä muuttuun monta kertaa ja toivottavasti jos on semmonen tilanne niin lääkäri kertoo rehelliset faktat... En nyt vielä maalaile piruja seinille kuitenkaan, vaikka varaudun henkisesti jo nyt, että jotain apuja tarvitaan.
 
Kp23/28-32. Kyllä mä oon sitte huono nukkuun, kun mies on pois kotoa. En oo kyllä ikinä
ollu mikään yksin nukkuja. Ja hän vaan laittoi ruoka- ja bilekuvia reissun päältä :hilarious:
Tänään olis tarkoitus lähteä kahden pienemmän muksun kans leffaan ja syömään, kunhan
iskä kotiutuu. Juhlitaan hääpäivää siis. Esikko lähtee kaverinsa synttäreille suurimmaks osaks
päivää.
 
Kp23/28-32. Kyllä mä oon sitte huono nukkuun, kun mies on pois kotoa. En oo kyllä ikinä
ollu mikään yksin nukkuja. Ja hän vaan laittoi ruoka- ja bilekuvia reissun päältä :hilarious:
Tänään olis tarkoitus lähteä kahden pienemmän muksun kans leffaan ja syömään, kunhan
iskä kotiutuu. Juhlitaan hääpäivää siis. Esikko lähtee kaverinsa synttäreille suurimmaks osaks
päivää.
Mä en kanssa osaa nukkua ilman miestä. Jotenkin vaan tarvitsee sen toisen viereen tuhisemaan.

Kivaa hääpäivän juhlintaa! Mitä leffaa aiotte mennä katsomaan?
 
Mä en kanssa osaa nukkua ilman miestä. Jotenkin vaan tarvitsee sen toisen viereen tuhisemaan.

Kivaa hääpäivän juhlintaa! Mitä leffaa aiotte mennä katsomaan?

Olipa lohdullista kuulla, että on joku muukin samanlainen kuin minä <3 Ööm, Aladdin, Asterix ja taikajuoma tai Ihmeiden puisto olis ainakin tarjolla. Kuopus vielä 5v ja noissa ikäraja 7v, mutta kyllä ne joustaa yleensä ikärajoissa. Ihmeiden puisto vois olla kiva. Se ja Asterix on n. 1,5 h, minkä meidän motorisesti levottomat mukelot jaksais kattoo :grin
 
Eilen jo piti vastata sulle, mut unohdin! Pahoittelut! Olitteko julkisella vau yksityisellä? Et tuleeko kesäsulku nyt sit hidastamaan?

Me ollaan oltu jo tutkimuksissa yksityisellä kun julkiselle ei vielä päässyt ja inssikin olisi tehty siellä. Nyt ollaan kuitenki julkiselle jonossa ensikäyntiin eli varmaan menee syksyyn sen naikkarin pitkän kesäsulun takia. Mutta työt on se syy miksi kesä- ja heinäkuussa ei inssin yritys itsellä onnistu yksityisellä.
 
Takaisin
Top