Raskaaksi 2019

Heippistä! Lähinnä kanssa tuolla taustalla nyt ollut, mutta koittanut ehtiä välillä lukaisemaan miten täällä menee :Heartred Itselle ei kyllä ovisplussien lisäksi muita oo näkynyt. Viimekierrossa piti olla ivf, oli kuitenkin liian kesy lääkeannostelu, joten keskeytettiin kun ei tullut tarpeeksi kerättävää. Seuraavalla kerralla jatketaan kesätauon jälkeen elokuussa uudelleen, ellei tässä tärppää välissä letrokierroista. Nyt paripäivää sitten ovis ja lähdettiin näihin odottelukiertoihin ihan fiiliksellä, et ”kesätauko”= liiallinen yritys veks,jos se sitte olisikin hyvä juttu :)
Ostin juuri femibionii, onko jollain kokemuksia?
Onko se mammavitamiini? monet täällä syö eri merkin niitä :)
 
Täällä dpo8/9 ja oletetusti nega. Jospa taas la tai su testais.. Eikai flunssa ja vähäinen särkylääkkeiden syöminen voi aiheuttaa km?
Flunssa ei aiheuta keskenmenoa. Suosittelen syömään särkylääkkeenä parasetamolia, koska ibuprofeenia ei suositella raskauden aikana. Oot kuitenkin niin alkuvaiheessa, että pieni määrä buranaa ei kyllä vaikuta negatiivisesti, jos ei satu kotoa muuta löytymään :)
 
Onnea Helena ja NewMoon vuosipäivistä.:happy:
Meillä on vasta ensimmäinen hääpäivä tulossa elokuussa. :grin

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartpink
 
Miehen spermatestin tulokset tuli jo ja näytemärää oli normaalia pienempi, liikkuvuus madaltunu ja liikkuvia viitemääriä vähemmän jonkin verran :(
 
Tuleeko uusintatestiä?
Tsemppiä! Nää on aina ikäviä et jos ei oo ns. Normaali näyte. Tiedän tunteen!

En tiedä, varmaan syksyllä uusinta kun ensikäyntiinkin ainaa vielä vähän yli 2kk. En täysin heitä hanskoja tiskiin kuitenkaan kun yksi luomu plussa saatu ja tulos ei kuitenkaan niin paljon viitteiden alla ollut. A+B liikkuvia 26% ja viite oli väh 32%. Siittiötiheys oli tosi hyvä ja siittiöiden kokonais määrä myös. Liikkuvuus alentunut ja toisiinsa takertuvaisia.
Tässä oon melkeen 1,5v palstaillu eri palstoilla niin on monta plussaa kuitenkin ihmisille tullut vaikka miehen spermatesti ollut vähän huonompi kun viitteiden mukaan pitäisi olla. Luulen, että sit elokuussa selviää enemmän ja nyt koitetaan vaan rentoutua :)
 
Oletko millon testaamassa? :)

Ajattelin, etten testaisi tällä viikolla eli ehkä maanantaina, jos siihen mennessä ei kuukautisia kuulu. Pääsääntöisesti kiertoni on ollut välillä 28-30, mutta loppuvuoteen mahtui myös yksi kierto, joka oli 37 päivää, joten ajattelin, että pienempi pettymys on kuukautiset kuin negatiivinen testi :wink
 
Heips vaan! Täällä kp36 ja menkkoja ei näy.. Just tein testin ja negahan se oli mulla ollu aiemmin yks pitkä kierto mikä oli 37 päivää, mut mut..
Kaikkee mahdollista oireilua kyllä plussan suuntaan ollu olenkohan mä pimahtanu täysin tästä yrityksestä ja kuvittelen taas kaiken
 
Onnea hääpäivistä:) me ei olla naimisissa vaikka yhteistä tietä on taplattu yli 10 vuotta nyt. Viime aikoina ollaan alettu pohtimaan jos juridisista syistä menis, muutoin ei oo kummallakaan ollut suurempaa kiinnostusta asiasta:)

Soiteltiin lääkärin kanssa. Voi luoja voi resepti olla kiven alla. Noh, lähetteen sain ultraan. Saan varata ajan ite, joten toivon että onnistuis ajoittaa sen just ennen ovista, jos samalla sais sitten jotain tietoa siitäkin. Sitten taas soitellaan lääkärin kanssa heinäkuun alussa ja jos ei tärppiä käy ennen marraskuuta, niin sitten saadaan lähete lapsettomuusklinikalle.

Muutoin kaikki muu oli ok. Kutsui mun vuotoa ovulaatiovuodoksi... Mietin tässä vaan, että kenellä ovulaatiovuoto alkaa dpo2-6 ja jatkuu joka päivä kp1:een saakka? Voipi olla että kesällä tulee vielä käytyä yksityisellä
 
Nipanderi olipa kommentti lääkäriltä, vai ovulaatiovuotoa:bored: just joo:happy118 nyt en muista mut kävitkö täs kierros progesteronikokeessa?
 
En käynyt. Ei ole syytä tässä kohtaa olettaa, että olis hormoniperäistä (?!) käyn siis ultrassa nyt kesäkuussa ja sit soitellaan ja pohditaan lisää tätä mun "ovulaatiovuotoa":/
 
Jos mua yhä siis häiritsee mun ovulaatiovuoto silloin... Hmm.. Veikkaanpa ettei löydy kovin montaa naista kenen mielestä on tosi jees vuotaa verta aina puolet kierrosta....
 
En tiedä, varmaan syksyllä uusinta kun ensikäyntiinkin ainaa vielä vähän yli 2kk. En täysin heitä hanskoja tiskiin kuitenkaan kun yksi luomu plussa saatu ja tulos ei kuitenkaan niin paljon viitteiden alla ollut. A+B liikkuvia 26% ja viite oli väh 32%. Siittiötiheys oli tosi hyvä ja siittiöiden kokonais määrä myös. Liikkuvuus alentunut ja toisiinsa takertuvaisia.
Tässä oon melkeen 1,5v palstaillu eri palstoilla niin on monta plussaa kuitenkin ihmisille tullut vaikka miehen spermatesti ollut vähän huonompi kun viitteiden mukaan pitäisi olla. Luulen, että sit elokuussa selviää enemmän ja nyt koitetaan vaan rentoutua :)

Juu! Tsemppiä vielä.
Mun miehellä oli 0% normaalimuotoisia, liikkuvuus alentunut ja hedelmöityskyky alentunut.

Mun pitäis toi oma miekkoseni saada sinne spermatestiin kanssa. Lupasi kyllä mennä nyt tämän kierron jälkeen, jotta tiedetään sitten miten edetään. Hänellä vaan on tosiaan jo lapsi, joten uskoo että mitään vikaa ei voi olla (tai sitten oikeasti pelkää liikaa, että jotain onkin) ja uskoo, että onnistutaan ilman mitään lääkäreitä tai hoitoja. Pahasti nyt vaan vaikuttaa siltä, että ei onnistuta :BangHead
 
Takaisin
Top