Raskaaksi 2019

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja toivotaan nopeaa plussaa kaikille:Heartred ja tsemppiä piinapäiviin niille, kenellä ne ovat käsillä, toivottavasti tää on teidän kierto:Heartred ainakin stellalla ja azilla kuulostaa lupaavalta:)

Ja Hirvelle vielä onnet ja tarrasukkia.

Ot. Itsellä äärimmäisen tylsä kuukausi edessä, kp 8, mies heitetty lentokentälle aamulla ja palaa kolmen viikon kuluttua:sad001 noh, tikutan silti ovista, et on vähän haisuilla sit seuraavassa kierrossa miten oireet ja ovis kohtaavat vai kohtaavatko. Toivokaa mulle lyhyttä kiertoa, kun nyt on ollu kaks melkeen 40kp:n kiertoa, et pääsis pian helmikuussa jännäilemään:) seuraavaan kiertoon käydä hakemassa avuksi inositoli:) muuten käytössä foolihappo ja monivitamiinit.

Tsemppiä ja plussatuulia!


Täälä peukut pystyssä lyhyen kierron puolesta:thumleft:thumleft
Itelläki oli viimeksi 38 päivän kierto, joten tiedän että on inhottavia noi pitkät kirrot:meh:
 
Flon mukaan tänään olis ovis mut testin mukaan ei oo. Nännit on ollu nyt 3 päivää arat muuten en oo mitään muita oireita huomannu. Tänään on kp17/28-35. Tarvii huomena käydä ostamassa lisää ovis testejä kun tänään käytin viimesen. Tänään ollaan kyllä talleteltu ja jatketaan tallettelua vielä varmuuden vuoks ainakin viikko.
 
Tulikin tuosta inositolista mieleen että onko kellään täällä on käytössä esim. Donaferty? Minä kävin tänään ostamassa ja heti piti alottaa että jos vaikka olis jo tähän kiertoon jotain hyötyä. :grin
 
Saapa nähdä kauanko sitten menee että uudestaan raskautuu. Tätä keskenmennyttä touhuttiin aika tarkkaan vuosi. Ärsyttää kun mies ei suostu sisäistämään tätä keskenmenoa, alkaa oma pääkin kehitellä jotain toiveita vaikka niitä ei ole. Tiistaina olisi ollut nt-ultra ja nyt silloin ilmeisesti tarkistetaan että onko kohtu tyhjentynyt itsekseen kokonaan. Toivottavasti kierto palautuu äkkiä
 
Saapa nähdä kauanko sitten menee että uudestaan raskautuu. Tätä keskenmennyttä touhuttiin aika tarkkaan vuosi. Ärsyttää kun mies ei suostu sisäistämään tätä keskenmenoa, alkaa oma pääkin kehitellä jotain toiveita vaikka niitä ei ole. Tiistaina olisi ollut nt-ultra ja nyt silloin ilmeisesti tarkistetaan että onko kohtu tyhjentynyt itsekseen kokonaan. Toivottavasti kierto palautuu äkkiä

Onpa kurjaa. Paljon voimia ja tsemppiä teille. :Heartpink
 
Daamokselle tsemppiä ❤️

Omaa napaa: kp 23/? ja tissit on ehkä vähän arat, tosin plussattomissakin kierroissa vaihdellen rinnat ja nännit kipeät enemmän tai vähemmän.
Uutena on nyt selkäkipu alaselässä. Eipä oo ennen iskias vaivannu, jos tää sitä on. Ja just ku alkoi valmennus painonpudotusta varten... :sour:
 
Kun eilen oli se fiilis että olisi tullut tärppiä, niin tänä aamuna se koko tunne poistui. Ei ole nyt ollut yhtään vihlaisuja/kipuja vatsanseudulla. Ehkä väsymys on vielä epänormaalia ja en saanut oikein unta eilen mutta ei mitään poikkeavaa. On se outoa miten tämä "tunne" voi vaihtua näin nopeasti! Eli tällä hetkellä tunne on että ei ole raskaana!
Muita oireita: hirveä palelu iltaisin, välillä menee ohi ennen kuin pääsen sänkyyn. Eilen kädet ja jalat olivat siis ihan jääkylmät, laitoin miehen reiden päälle ja se järkyttyi oikein. Kuumetta ei ollut, mutta lämpö nousi yli 37. Normaalisti mulla on siis erittäin alhainen ruumiinlämpö. Ei ole oikeastaan oireita siis :) tänään dpo 5, flo ennustaa kuukautiset ensi viikon tiistaille.
 
Onnea hirvi! Ja toivottavasti tunteet kiinnittymisistä pitäisi paikkansa. Pahoittelut keskenmenosta daamos, voimia!

Flown mukaan ovikseen 5 päivää ja ovis osuu lauantaille just kun oon ite reissussa. No viikolla talletetaan sit etukäteen.
Tietääkö joku mihin ne flown mahdollisuus raskautua perustuu, siis kun ne alkaa jo jotain 10 pvä ennen oletettua ovista? Oon huomannu nyt parissa kierrossa et ehkä just oviksen aikaan on tullu finnejä, kun nytkin niitä on, ja oon kans yllättynyt et ne tulee oviksen aikaan kun ennen oon luullu et ne liittyy menkkojen alkuun.
 
Arri: en osaa tuohon vastata, mutta oon huomannu, että mulla Flo laskee oviksen väärin, jos edellinen kierto onkin pidempi tai lyhyempi kuin tavallinen 26 päivää. Ovis on sillon, kun sen alkuperäsen ennusteen mukaan ois pitäny olla, kun Flo taas siirtää sitä edellisen kierron mukaan.

En tiiä ymmärtääkö tästä mitään.:wtf
 
Kun eilen oli se fiilis että olisi tullut tärppiä, niin tänä aamuna se koko tunne poistui. Ei ole nyt ollut yhtään vihlaisuja/kipuja vatsanseudulla. Ehkä väsymys on vielä epänormaalia ja en saanut oikein unta eilen mutta ei mitään poikkeavaa. On se outoa miten tämä "tunne" voi vaihtua näin nopeasti! Eli tällä hetkellä tunne on että ei ole raskaana!
Muita oireita: hirveä palelu iltaisin, välillä menee ohi ennen kuin pääsen sänkyyn. Eilen kädet ja jalat olivat siis ihan jääkylmät, laitoin miehen reiden päälle ja se järkyttyi oikein. Kuumetta ei ollut, mutta lämpö nousi yli 37. Normaalisti mulla on siis erittäin alhainen ruumiinlämpö. Ei ole oikeastaan oireita siis :) tänään dpo 5, flo ennustaa kuukautiset ensi viikon tiistaille.

Tää on kyl ihmeellistä miten vaihtuu toi tunne, mullaki usein vaihtuu kierron aikana. Mut nyt kyllä on edelleen jotenki sellanen tunne et vois olla tärpännyt, ihmeellistä kun on kuitenkin jo kp28:wideyed: Toivottavasti mun tuntemukset pitäis paikkansa:happy:

Tänään ja eilen tullu oikee kunnon valkkari rysäyksiä ja yleensä kyl jo täs vaiheessa on jo vähän kuivemmat päivät. Vihlasujakin on tuntunu varsinki vasemmallapuolen jossa myös ovis tuntui (jos oli ovis ne viimeviikkoset kivut) ja jos niitten mukaan lasee niin tänään olis dpo6:)
 
Mulla meni niin että oviksen aikaan oli tosi tärppifiilis, sitten viikko oviksesta oli kyllä satavarma olo et nyt on tärpännyt. Dpo 9 iski että noup, ei tässäkään kierrossa ja tilasin uudet ovistestit, pari rtestiä ja uuden purkin royal geleetä seuraavaa kiertoa varten. Noh dpo11 plussa. Ja vieläkin on olo että ei ole tärpännyt vaikka on. Ei juuri mitään oireitakaan. Dpo 8 asti ollu rinnat todella kipeät ja naamaan tullu finnejä mitä yleensä ei ole. 2kuppia isommat rintaiivit piti hakea. Mutta hassua joo. Yleensä sitä on pystyny kuvittelemaan kaikki oireet ja nyt ei. :D
 
Tää on kyl ihmeellistä miten vaihtuu toi tunne, mullaki usein vaihtuu kierron aikana. Mut nyt kyllä on edelleen jotenki sellanen tunne et vois olla tärpännyt, ihmeellistä kun on kuitenkin jo kp28:wideyed: Toivottavasti mun tuntemukset pitäis paikkansa:happy:

Tänään ja eilen tullu oikee kunnon valkkari rysäyksiä ja yleensä kyl jo täs vaiheessa on jo vähän kuivemmat päivät. Vihlasujakin on tuntunu varsinki vasemmallapuolen jossa myös ovis tuntui (jos oli ovis ne viimeviikkoset kivut) ja jos niitten mukaan lasee niin tänään olis dpo6:)
Tuo valkkarirysäys on kyllä totta! Mullakin vielä on valkkaria paljon, ja mun mielestä oviksen jälkeen se loppuu kyllä. Nyt on kohta viikko ollut! Eiks se ovisplussa ole dpo -1 ja ovis on seuraavana päivänä? Sain ovisplussa tiistaina viime viikolla, sen perusteella dpo 5. Ennen sitä olisin laskenut että ovisplussa on dpo 0. Eilen keskusteltiin mieheni kanssa reissusta, että ihanaa päästä juomaan viiniä! Ja mä vain kommentoin että niin noh ehkä joo! Onneksi mulla on näin positiivinen mies. En jaksaisi ilman sitä kyllä! Se tekee seksinharrastamisestakin hauskaa vaikka se voisi olla pakkopullaa välillä!
Mulla meni niin että oviksen aikaan oli tosi tärppifiilis, sitten viikko oviksesta oli kyllä satavarma olo et nyt on tärpännyt. Dpo 9 iski että noup, ei tässäkään kierrossa ja tilasin uudet ovistestit, pari rtestiä ja uuden purkin royal geleetä seuraavaa kiertoa varten. Noh dpo11 plussa. Ja vieläkin on olo että ei ole tärpännyt vaikka on. Ei juuri mitään oireitakaan. Dpo 8 asti ollu rinnat todella kipeät ja naamaan tullu finnejä mitä yleensä ei ole. 2kuppia isommat rintaiivit piti hakea. Mutta hassua joo. Yleensä sitä on pystyny kuvittelemaan kaikki oireet ja nyt ei. :D
Mun km-kierrossa mulla oli oviksen jälkeen olo ettei tärpännyt. Sitten alkoi vatsanseudulla järjetön turvotus. Rinnat eivät koskaan kipeytyneet tosiaan. Aamulla oli sellainen "ei tärppiä" fiilis ja nyt tällä hetkellä nippailee vatsassa taas. Ihmeellistä miten se vaihtuu kokoajan :) Pidähän Laura meitä mukana tässä sun alkuraskaudessa!
 
Tuo valkkarirysäys on kyllä totta! Mullakin vielä on valkkaria paljon, ja mun mielestä oviksen jälkeen se loppuu kyllä. Nyt on kohta viikko ollut! Eiks se ovisplussa ole dpo -1 ja ovis on seuraavana päivänä? Sain ovisplussa tiistaina viime viikolla, sen perusteella dpo 5. Ennen sitä olisin laskenut että ovisplussa on dpo 0. Eilen keskusteltiin mieheni kanssa reissusta, että ihanaa päästä juomaan viiniä! Ja mä vain kommentoin että niin noh ehkä joo! Onneksi mulla on näin positiivinen mies. En jaksaisi ilman sitä kyllä! Se tekee seksinharrastamisestakin hauskaa vaikka se voisi olla pakkopullaa välillä!

Mun km-kierrossa mulla oli oviksen jälkeen olo ettei tärpännyt. Sitten alkoi vatsanseudulla järjetön turvotus. Rinnat eivät koskaan kipeytyneet tosiaan. Aamulla oli sellainen "ei tärppiä" fiilis ja nyt tällä hetkellä nippailee vatsassa taas. Ihmeellistä miten se vaihtuu kokoajan :) Pidähän Laura meitä mukana tässä sun alkuraskaudessa!

Joo en uskalla vielä poistua täältä ennen kun tietää että kaikki hyvin. Huomenna meen ultraan ja vasta 5+3 että tuskin näkyy mitään. Uusiksi varmaan sitten taaa viikon päästä. Kovasti plussatuulia muillekkin! Mä en oo vielä sisäistänyt ihan että odotan pikkukakkosta mutta ehkä se vielä iskee :D
 
Tuo valkkarirysäys on kyllä totta! Mullakin vielä on valkkaria paljon, ja mun mielestä oviksen jälkeen se loppuu kyllä. Nyt on kohta viikko ollut! Eiks se ovisplussa ole dpo -1 ja ovis on seuraavana päivänä? Sain ovisplussa tiistaina viime viikolla, sen perusteella dpo 5. Ennen sitä olisin laskenut että ovisplussa on dpo 0. Eilen keskusteltiin mieheni kanssa reissusta, että ihanaa päästä juomaan viiniä! Ja mä vain kommentoin että niin noh ehkä joo! Onneksi mulla on näin positiivinen mies. En jaksaisi ilman sitä kyllä! Se tekee seksinharrastamisestakin hauskaa vaikka se voisi olla pakkopullaa välillä!



Nii no mää en oikeen tarkkaan noista dpo tiedä mut ite lasken kivut dpo0, kun en oo omaa ovista saanu tikutettua kunnolla. En siis tiedä tarkkaan omia dpo:ta mut noin oon sen suurinpiirtein ajatellu. Kivutkin ku voi tulla ennen tai jälkeen oviksen niin ei voi varmaksi sanoa.
Siksi oonkin lähinnä tässä kierrossa noita kp seurannut ja kun niistä kivuita on aina tullu menkat noin 16 päivän päästä. :)
 
Joo en uskalla vielä poistua täältä ennen kun tietää että kaikki hyvin. Huomenna meen ultraan ja vasta 5+3 että tuskin näkyy mitään. Uusiksi varmaan sitten taaa viikon päästä. Kovasti plussatuulia muillekkin! Mä en oo vielä sisäistänyt ihan että odotan pikkukakkosta mutta ehkä se vielä iskee :D
Mun ensimmäisen kokemuksen perusteella en varmaan hyväksy että olen raskaana ennen kuin ultrattu on tosiaan! Ja sittenkin oon varmaan hermona että mitä seuraavaksi tapahtuu! Lukenut liikaa kauhutarinoita kai!
 
Hmm, pitäisiköhän kokeilla tuota Donafertyä. Toki foolihappo erikseen ja muita vitamiineja on käytössä, mut jos tosiaan on jollain kokemuksia, että voisi myös lyhentää kiertoa, niin miksipä ei kokeilisi :D
ON:täällä vedetään illalla viimeinen Letro olis kp7, ja torstaina ultraan, pientä jännitystä et millä mallilla follikkelit :)
 
Hei vaan! Tänään kp 1, eikä ärsytä koska testasin dpo 10 negan ja siitä asti sitten valmistautunut tähän päivään :joyful:
Tähän kiertoon otin nyt käyttöön vehnänalkioöljyn, greippimehun sekä macajauheen, josta tänään pitäs ekat smoothiet tehdä :hungover::grin Jospa se tästä kierrosta :rolleyes: nyt siis alkoi yk 16
 
Mihin noita käytetään? itse olen nyt tyytynyt terveellisiin elämäntapoihin ja greippimehuun! :)
Saitkin jo vastauksen, mutta siis monet pcos:ta, lapsettomuudesta ja epäsäännöllisestä kierrosta kärsivät ovat saaneet helpotusta. Inositoli on jotain b-ryhmän vitamiinia ja esim. Inofolic ja Donaferty-jauheessa on myös foolihappoa ja nautitaan 2 kertaa päivässä veteen sekoitettuna. Mun tilaamat on kai posti hukannut kun 3viikkoa menny jo.
 
Pitkistä kierroista oli puhe niin täällä menossa kp +20 eikä ovista näy niin tulossa taas ainakin 40 päivän kierto ellei 50
 
Takaisin
Top