Raskaaksi 2019

Tsemppejä!

Mulla kauhee flunssa. Pakko ollu syödä vähän särkylääkkeitä. En osaa sanoa onko raskausoireita. Huome ehkä jo testi kuiteski :grin vaikka tuskin voi viel näkyä mitään
 
Heippistä! Lähinnä kanssa tuolla taustalla nyt ollut, mutta koittanut ehtiä välillä lukaisemaan miten täällä menee <3 Itselle ei kyllä ovisplussien lisäksi muita oo näkynyt. Viimekierrossa piti olla ivf, oli kuitenkin liian kesy lääkeannostelu, joten keskeytettiin kun ei tullut tarpeeksi kerättävää. Seuraavalla kerralla jatketaan kesätauon jälkeen elokuussa uudelleen, ellei tässä tärppää välissä letrokierroista. Nyt paripäivää sitten ovis ja lähdettiin näihin odottelukiertoihin ihan fiiliksellä, et ”kesätauko”= liiallinen yritys veks,jos se sitte olisikin hyvä juttu :)
Ostin juuri femibionii, onko jollain kokemuksia?
 
29.5.1999 tiemme kohtasivat ja 29.5.2004 sanoimme tahdon <3
 

Liitteet

  • 20190528_212657.jpg
    20190528_212657.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 196
Helena80 onnea! :Heartred

NewMoon en siis puristanut niitä valkosii pisteitä mitä ollu aina ku puristelin tissei ku se helpottaa monesti ku ne on kipeet (outoa joo) ja valu nestettä
Tosin on mul seksin aikanakin joskus valunut mut ärsyttää kp4 ja mun menkat vaan on nyt muuttunut. Ennen limppei ja hyytymii nyt ei ja muutenki se muutti muotoaan valkkariks jossa hitusen verta. Kierto puolillaan ja yllätys ovis nippailut alko ja about viikon sisään tuloo sit seki. Lupaavat limat kaikki.. Mulla on siis monesti ollut ovis kp6/8 akselia ja kumminkin kierto kestänyt sen 30 päivää. Kysyin gyneltä miksi näin niin ei tuo osannut vastata
Haluan iloita muiden uutisista ja olen iloinen mut ku näen raskaana olevan tai just pikkuisen vauvan niin itku tulee..
 
Onnea Helena! Miten juhlistitte vuosipäivää? Meillä myös miehen kanssa hääpäivä sama ensikohtaamisen päivän kanssa :Heartred

Mulla kp 21/dpo 5. Jännät hetket siis kohta käsillä. Ens viikon keskiviikkona pitäisi lähteä työmatkalle ja paluu vasta lauantaina. Pääsen testailemaan vasta sunnuntaina, jollei menkat ala ennen sitä.
 
Kp35 dpo 3. Aamulla pyyhkiessä verta hieman.. Mahdollista kiinnittymisvuotoa? Vai alkavat menkat (pessimisti ei pety) :confused005
 
Niinhän se oli. Ovis+ tänään ja inssi jää haaveeksi:banghead::banghead::banghead: yritän lohduttautua sillä, että siinä on niin pieni onnistumisprosentti mutta huonoin tuloksin:shifty: noh kyl se tästä... Piinapäiviä taas kohti siis!
 
Tsemppiä kaikille pettymyksen kohdanneille. On se vaan välillä niin epäreilun tuntuista, kun joillakin tää raskautuminen on niin sattuman kauppaa ja kaikki järjestään vastustaa. Mutta täytynee vaan jaksaa toivoa, että onnistuminen tapahtuu sitten kun nii on tarkoitettu.

Täällä kp1 kolkuttelee parin päivän sisään, vuotoa ollut lauantaista saakka. Tänään soitellaan lääkärin kanssa. Toivon että sais jonkun lääkityksen. Kumminkin kestää ihan sika pitkään tuolla julkisen puolella ennenku pääsee ultraan:(
 
Onnea Helena! Miten juhlistitte vuosipäivää? Meillä myös miehen kanssa hääpäivä sama ensikohtaamisen päivän kanssa :Heartred

Mulla kp 21/dpo 5. Jännät hetket siis kohta käsillä. Ens viikon keskiviikkona pitäisi lähteä työmatkalle ja paluu vasta lauantaina. Pääsen testailemaan vasta sunnuntaina, jollei menkat ala ennen sitä.

No yleensä me on käyty syömäs ja/tai leffas. Mutta mun mies lähti aamulla työmatkalla ja tulee huomenna takas, joten päätettiin juhlistaa hääpäivää huomenna lasten kanssa, koska ei saatu lastenvahtia :grin Esikoinen tosin lähteekin huomenna kaverinsa synttäreille, mut nuo kaks pienempää viedään sopivaan leffaan ja ruokailemaan. Ihan mukavaa se niinkin on :joyful:
 
Muistinkohan mä nyt vastata kaikkiin kysymyksiin, joita mulle on osoitettu :grin No mutta
kiitos onnitteluista :joyful: Mies halusi hommailla yöllä ja kyllähän se mulle sopi, mutta nyt
hieman väsyttää :hilarious:
Mies varmaan aatteli, että kun lähtee aamuvarhaisella työmatkalle ja tulee huomenna takasi,
niin on sitten homma hoidossa :hilarious:

Ja nakki napsahti tälle päivää luotsata kasiluokkaa, kun niiden lv
on poissa. Ohjelmassa ysien tanssit ja gaala sekä yks tunti, jolloin ajattelin näyttää uutta
Bermudan kolmio -dokkaria.
 
Paljon onnea NewMoon ja Helena vuosipäivistä! :)

Mulla vielä tylsää oviksen odottelua. Kp15 jo ja vähän sellanen kutina, että tästä kierrosta tulee taas vähän pisempi kun ovis tekee vasta tuloaan. Ihan hyvä jos kierto vakiintuis siihen 28-30päivään takaisin vihdoin näin yli vuoden kuluttua kohdunulkoisesta. Saisi vaam pidentyä sieltä loppu päästä eikä oviksen myöhentymisen takia..
 
Täällä dpo8/9 ja oletetusti nega. Jospa taas la tai su testais.. Eikai flunssa ja vähäinen särkylääkkeiden syöminen voi aiheuttaa km?
 
Täällä dpo8/9 ja oletetusti nega. Jospa taas la tai su testais.. Eikai flunssa ja vähäinen särkylääkkeiden syöminen voi aiheuttaa km?

Ei voi, tai sitten raskauden ei muutoinkaan olisi ollut mahdollista jatkua. Tsemppiä :Heartred
 
Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!

Kp9 ja ovista sais sovellusten mukaan odottaa 3-4viikon päähän eli tylsä vaihe
 
Takaisin
Top