Raskaaksi 2019

Jannn, kertoohan se ultra senkin että tuleeko sulle ylipäätään vastetta letroilla, ainakaan sillä annoksella mikä sulle määrättiin. Ikäväähän niitä olisi turhaankaan syödä.

Jesbe, voimia :Heartred Inhottavia nuo lääkärit kun eivät joskus suostu sanomaan juuta eikä jaata. Eivätkä aina mitään erityisen empaattisiakaan tunnu olevan :sour:

(Hassua kun tuntuu että nuo lapsettomuushoitojonot vain pitenevät ja pitenevät joka vuosi, vaikka syntyvyys vetelee ihan pohjamudissa. Onkohan hedelmättömyysongelmat sitten kasvaneet?)

Niin :) mul vaan 30 tabua. Alottaisin yhdellä pillerillä. Mut juu pitäshän se käydä sit ultras..
 
Katsoin muuten mun yhtä sovellusta jota olin ladannut kun km kierto oli. 4.6 oli laskettu aika, eli olisin ollut näin lähellä synnytystä jo... Vähän haikeana ollaan mutta tiedän myös etten olisi nykyisellä työpaikalla jos olisin tullut raskaaksi silloin. Eli elämällä oli joku muu suunnitelma minulle...
 
Mun laps olis tänään 3 kk ikäinen Se on rankkaa aina. Nyt pitäis olla raskaana ja testitki taas vaihteeksi ihan plussaa. Kyl suututtaa, sit mul viel on nänneis valkoisia pisteitä ja kun puristaa niin tulee nestettä. Kroppa ihan jossaki muualla nyt kyllä
 
Mun laps olis tänään 3 kk ikäinen Se on rankkaa aina. Nyt pitäis olla raskaana ja testitki taas vaihteeksi ihan plussaa. Kyl suututtaa, sit mul viel on nänneis valkoisia pisteitä ja kun puristaa niin tulee nestettä. Kroppa ihan jossaki muualla nyt kyllä
Hei, älä ihmeessä puristele näppyjä rinnoista, ei ole suositeltavaa
 
Hei, älä ihmeessä puristele näppyjä rinnoista, ei ole suositeltavaa
Tämä yhdestä terveysartikkelista: "On tavallista, että nännipihan iho on epätasainen. Pienet näpyt ovat nimeltään Montgomeryn rauhasia ja saattavat näyttää finneiltä. Joillakin ne erottuvat paremmin kuin toisilla, mutta rauhasia ei missään nimessä kannata ryhtyä puristelemaan."
 
Itsellä oli joskus kiusaus puristella niitä :grin
Mutta onneksi törmäsin tähän tietoon, puristelu saattaa aiheuttaa rauhasen tulehduksen.
 
Postia 9lk:lta :sad015:Heartbigred
 

Liitteet

  • 20190528_153107.jpg
    20190528_153107.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 219
Kiitos neuvoista kaikille :happy:
Hyvin napsahti ampulli auki eilen :) Siitä videosta oli paljon apua, kiitos vielä NewMoon siitä :happy119 Vielä kun saataisiin varmuutta ruiskun käsittelyyn, niitä pieniä ilmakuplia kun tahtoo vaan jäädä, vaikka koputellaan ruiskua ennen kuin päästetään pisara(t) ruiskun päähän :rolleyes:
Kannattaa vetää perästä ilmaa sinne ruiskuun, sitten koputella hiljaa jotta mahd. Vaahtoaminen/kuplat hajoaa ja sitten työntää hilajlleen ilman pois. Jos jää isompi kupla, voi ruiskua käännellä siten, että kupla osuu neulan kohdalle ja työntää pois. Pienet "mikrokuplat" ei haittaa!
 
Kp1 tänään. Kierto oli 30 päivää. Tänään ollu välillä ihan jäätäviä alavatsa kramppeja. Kiva oli olla päiväkodissa "töissä" ku vähän välii kramppas alamahas. Onneks näin iltaa kohden kivut ja krampit helpotti niin oli mukavempi olla päiväkodin kevätjuhlassa mukana.
 
Täällä kp11 ja ovis nurkan takana. Päätettiin vähän ex tempore viikonloppuna miehen kans et mennään täs kierros kokeileen ekaa inssiä kun ovispäivä näyttää tulevan just sopivasti:woot: ehdin siis jo innostua. Tänää kuitenki ultras näytti siltä et ovis+ tulee todnäk. jo huomenna kun munis oli jo 25mm, päivän etuajassa siis, jolloin ei päästä eikä ehditä inssiin :depressed: pläääääh! Sormet ristiin et plussa tuliski vasta ylihuomenna niin päästäis inssiin:smiley-angelic001 seuraava mahdollisuus kun on sit ehkä elo-syyskuussa vasta töiden vuoksi..
 
Kylläpäs me kaikki mennään kierron eri vaiheissa :grin Kiva lueskella kaikkien kuulumisia
omista kierroistaan. Onkos mulla kiertokaveria? Nyt siis kp21.
 
Huomena on työharjoittelun vika päivä päiväkodissa. 7vko siellä on tullu oltua ja nähty kuinka eskarilaisista kasvaa joka päivä vähän isompia ja valmiimpia kouluun. Tänään olin oman ryhmäni kevätjuhlissa apuna, laitoin aina oikeen musiikin soimaan oikeeseen aikaan. Sit sain kahdelta ihanalta lapselta kukat:love017

Tästä on hyvä jatkaa loppu opintoja, jotka on jo loppu suoralla. Loka-marraskuussa pitäis valmistua
20190528_184032.jpg
 
Takaisin
Top