Raskaaksi 2019

Kuivana samat testit.

Ostin lisää. Teen tänää yhden kunhan oon pidättänyt tarpeeksi. Luulis pc:ssä näkyvän jos tuo jotain tarkoittaisi. View attachment 78472
OMG oon sanaton. Tää on tavis rfsu, tiedän, mutta onhan toi aika helvetin positiivinen. Paniikki :wideyed:
Mitä uutisia, oon aivan täpinöissäni teidän puolesta!!!
NewMoon, uskon että varmasti on epäusko! Mutta viiva kuin viiva, pc kyllä tietää! Hcg:tä on! Oi että tsemppiä!! :Heartred

Ja hipahops, onnea! Sullakin varmasti epäusko! Voi olla mitä vaan rv5-9 siis, tsemppiä sinne :Heartred muista digin ohjeessa on että aamupissasta, et ihmettele vaikka tulis "vain" 1-2 viikkodigistä jos teet tänää, :) noilla viivoilla vois tulla jopa raskaana 3+
 
Nii ja jos vähän omaakin tilannetta päivittäis tänne. Tänään taas kp1 ja tän yritysajan ekat itkut itketty. :sad010 oon yrittäny pysyä positiivisena, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus, että mitä jos tässä menee taas useampi vuosi tai jos ei voikkaan enää tulla raskaaksi.
Haleja <3 koville se ottaa, mutta aina uus kierto uus mahis <3 itselläkin vähän rankkaa nyt ollu asian tiimoilta:(
 
Kuten vähän epäilin (vaikka salaa toivoin..)

View attachment 78476

Aamulla teen vielä ton toisen liuskan mutten usko et se muuttuu. Höh.

Höh, olis kyllä ollut superhienoa. Ja jännä että pc antoi noin selvän haamun.. Ettei kumminkin olis ollu joku kiinnittymis yritys ainakin? Eikö sulla ollut aiemminkin pc-haamu tässä lähiaikoina?
 
Mikäs yk teillä nyt olikaan? Tuo tunne on kyllä vahva. Meillä yritys vasta alussa (yk2 tai yk3) ja silti sitä miettii... Ja uudessa kierrossa niin suuri toive taas herää :sorry: Hali sinne ja varpaatkin pystyssä pikaiselle plussalle! :Heartred

En ole laskenut yrityskiertoja, koska ei meillä ole ollut ehkäisyä pitkiin aikoihin käytössä, mutta ekat ovis tikut tein marraskuussa. Mies halusi alkuun vaan tjottailla, että varsinaista yrittämistä on ollut vasta ehkä jonkun vajaan puoli vuotta.
Tsempit ja pikaista plussaa myös sinne! :Heartred
 
Murrrr, mukula oksensi kaaressa iltapalat matolle ja koira sai kaks kertaa iltapalan ja lääkkeensä (munuaisaairaus) siinä hötäkössä. Pms-hirviö täällä hei!
 
Halit nuppuselle! :Heartred Kp 1 on kyllä aina suuri pettymys oli sitten yrittänyt kuinka kauan tahansa.

Hirmuisesti onnea hipshops! Noilla viivoilla voi olla jo tosi pitkällä. Veikkaan digin näyttävän +3. Antaa toivoa kaikille, että millaisilla vaan kierroilla voi onnistua :smiley-bounce013

Toivotaan nyt, että newmoonille ilmestyisi aamulla haamu uudelleen. Täällä peukut ja varpaat pystyssä! :happy:
 
Ja hipahops, onnea! Sullakin varmasti epäusko! Voi olla mitä vaan rv5-9 siis, tsemppiä sinne :Heartred muista digin ohjeessa on että aamupissasta, et ihmettele vaikka tulis "vain" 1-2 viikkodigistä jos teet tänää, :) noilla viivoilla vois tulla jopa raskaana 3+
Apua, ihan totta, kiitos! Säästänkin tuon sitten huomenaamuun niin pystyn neuvolan tädille jotain viitettä antaa, toivottavasti saisin ajan sinne niin pian kuin mahdollista varhaisultraan. Jos ne vähän säälisivät :shy:

Tsemppiä kaikille, joku päivä se elämä teidätkin yllättää vaikka kuinka epätoivoiselta tuntuisi just nyt :Heartred Oon ihan varma, jos tälläisellä sekokierrollakin on kaikki mahdollista :bag: vaikka en kyllä nuolaise ennenkuin tipahtaa.
 
Mun ystävä tulee huomenna kylään perheensä kanssa. Muuttivat lähemmäs juuri. Heillä oli vuosien varrella tosi isoja pulmia saada lapsia. Tuli monen monta keskenmenoa. Esikoinen on nyt 11v ja kuopus täyttää 3v. Näytti toivottomalta, mutta jaksoivat sinnikkäästi yrittää. Mies olisi halunnut neljä lasta. Hänen omalla veljellään on kuusi lasta, joten se varmaan vaikutti hänen lapsitoiveisiinsa. Olen iloinen, että saivat kaksi :happy:
 
Paljon onnea plussanneille, ihanaa tosiaan että pidempäänkin yrittäneillä lopulta tärppää ❤

Ja symppistä kaikille, jotka (taas) ovat joutuneet pettymään. Itsellä kanssa huomenna pitäis olla kp1. Tosin en ehtinyt nyt ees kauaa piinaileen, kun progetesti osoitti jo viikko sitten ettei ovista edes ollut. Että tässä on vaan menkkoja odoteltu, toivottavasti ovat aikataulussa. Kohti uutta kiertoa ja mahdollisuutta, eiköhän me kaikki vielä onnistuta!!!
 
Kyllä sen Digin voi tehdä ihan mihin aikaan vaan, ei ole kiveen hakattu että aamulla pitäisi tehdä. Esikoisesta tein Digin ensimäisenä testinä kun oli rinnat kipeät ja ajattelin että en mä nyt raskaana ole, kun aina ennenkin ollu rinnat kipeät ennen menkkoja. Tässä vaiheessa oli 2 vuotta oltu ilman ehkäisyä, ja mulla kierrot olleet epäsäännölliset ja pitkät aina. Ovulaatiokaan ei tapahdu, jos kerran tai 2 vuoteen. Muuten tarvii ovuloimiseen apuja, no digi ilmoitti sitten iltapäivällä raskaana 2-3 ja en yhtään tiennyt milloin olis la. Mutta osattiin Digin perusteella laskea että la on 26.1.2016 ja neuvola laski lasketuksi 31.1.2016. Nt ultrassa kuitenkin la muuttui 25.1. Poikamme syntyi sitten 26.1 :D
Sitä vaan että kyllä mä tekisin testin jo nyt, mulla oli menossa 5+1 kun tein sen Digin.
 
Ja testit näyttää räikeää plussaa. Kiva.

Onnea plussanneet !! <3 <3 ihanaa

Plussatuulia kaikille!

Mulla vuoto ei oo yhtään mitään taaskaan, toki vuotaa enempi mut enemmän se on kyl niinku valkkaria jos punasta. Täytyy mennä taas lekuriin, tissit on todella kipeet ja pierettää Se on mun normi pms oire mut eikse pms menny jo ku menkat tuli. Huimaa ja oksettaa. Kuinka nopeaa teillä testit nega km jälkeen?
Mulla nimittäin oli selvä nega tahi viivanpaikka tos aiemmin niin kyl ihmetyttää et tuleeki taas viiva ja vahva. Samanlaine kuin minkä tänne laitoin kun kerroin km uutiset
 
Eipä paljon uni enää tullut kun satuin heräämään keskellä yötä, digitesti tehty ja +3 näytti viikot. Sillälailla :nailbiting: uskomatonta.:scratch

Kiitän ihan hurjasti tästä ketjusta että oon aina saanut avautua tänne ja purkaa mieltä :Heartred ja toivon ettei ihan heti tarvitsisi palata. Taidan taustalla kuitenkin vielä lueskella ja pitää peukkuja pystyssä kaikille. Sen vielä sanon että geleetä suosittelen kaikille! Empä olisi uskonut että sillä olisi näin kova teho.
 
Takaisin
Top