Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuivana samat testit.
Ostin lisää. Teen tänää yhden kunhan oon pidättänyt tarpeeksi. Luulis pc:ssä näkyvän jos tuo jotain tarkoittaisi. View attachment 78472
Mitä uutisia, oon aivan täpinöissäni teidän puolesta!!!OMG oon sanaton. Tää on tavis rfsu, tiedän, mutta onhan toi aika helvetin positiivinen. Paniikki
Kuten vähän epäilin (vaikka salaa toivoin..)
View attachment 78476
Aamulla teen vielä ton toisen liuskan mutten usko et se muuttuu. Höh.
Haleja koville se ottaa, mutta aina uus kierto uus mahis itselläkin vähän rankkaa nyt ollu asian tiimoiltaNii ja jos vähän omaakin tilannetta päivittäis tänne. Tänään taas kp1 ja tän yritysajan ekat itkut itketty. oon yrittäny pysyä positiivisena, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus, että mitä jos tässä menee taas useampi vuosi tai jos ei voikkaan enää tulla raskaaksi.
Kuten vähän epäilin (vaikka salaa toivoin..)
View attachment 78476
Voi harmi mutta toivotaan huomista testiä positiivista!Kuten vähän epäilin (vaikka salaa toivoin..)
View attachment 78476
Mikäs yk teillä nyt olikaan? Tuo tunne on kyllä vahva. Meillä yritys vasta alussa (yk2 tai yk3) ja silti sitä miettii... Ja uudessa kierrossa niin suuri toive taas herää Hali sinne ja varpaatkin pystyssä pikaiselle plussalle!
Haleja koville se ottaa, mutta aina uus kierto uus mahis itselläkin vähän rankkaa nyt ollu asian tiimoilta
Hali
Halit nuppuselle! Kp 1 on kyllä aina suuri pettymys oli sitten yrittänyt kuinka kauan tahansa.
Apua, ihan totta, kiitos! Säästänkin tuon sitten huomenaamuun niin pystyn neuvolan tädille jotain viitettä antaa, toivottavasti saisin ajan sinne niin pian kuin mahdollista varhaisultraan. Jos ne vähän säälisivätJa hipahops, onnea! Sullakin varmasti epäusko! Voi olla mitä vaan rv5-9 siis, tsemppiä sinne muista digin ohjeessa on että aamupissasta, et ihmettele vaikka tulis "vain" 1-2 viikkodigistä jos teet tänää, :) noilla viivoilla vois tulla jopa raskaana 3+