Raskaaksi 2019

OMG oon sanaton. Tää on tavis rfsu, tiedän, mutta onhan toi aika helvetin positiivinen. Paniikki :wideyed:
 

Liitteet

  • F7CBEEC0-63C2-4546-89C7-42C17A719C67.jpeg
    F7CBEEC0-63C2-4546-89C7-42C17A719C67.jpeg
    7.6 KB · Katsottu: 273
Onnea Tipsu!

Omg, onhan toi aika selvä viiva! Toivottavasti tarkkottas just sitä itteensä NewMoon! Jännää!

Ja OMG todellakin mitkä viivat hipshops! Toi ei kyllä varmana oo hämy! Onnea!
 
Ei jeesus, mitä tässä nyt sit kuuluu tehdä? 27.3 oli viimeksi menkat, ja sen mukaan olisi jo 8+5?? En kyllä luota, sillä aikaisemmatkin kierrot on heittänyt niin häränpyllyä, että nyt mentäisiin ihan aikataulussa. Sanompa vaan että on noi geleet aikamoinen ihmeaine :eek: ja taidampa soittaa neuvolaan heti aamulla ja hakea kanssa digin...

Kiitos vaan kaikille :Heartred mitenköhän tästä järkytyksestä selviää..
 
Onnea, hipshops!! :love017

Ja NewMoon, niin jännitän mukana... Selvä haamu kuitenkin!
 
Eihän toi testi oo näyttänyt onneks vääriä plussia, ainakaan tähän mennessä en oo kuullu et nii ois käyny. Toivottavasti ei asia oo muuttunu! On kyllä aika perseestä, jos ainut hyvä testikin näyttää väärin. Eihän tässä voi kohta yhteenkään testiin luottaa.
 
Nii ja jos vähän omaakin tilannetta päivittäis tänne. Tänään taas kp1 ja tän yritysajan ekat itkut itketty. :sad010 oon yrittäny pysyä positiivisena, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus, että mitä jos tässä menee taas useampi vuosi tai jos ei voikkaan enää tulla raskaaksi.
 
Nii ja jos vähän omaakin tilannetta päivittäis tänne. Tänään taas kp1 ja tän yritysajan ekat itkut itketty. :sad010 oon yrittäny pysyä positiivisena, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus, että mitä jos tässä menee taas useampi vuosi tai jos ei voikkaan enää tulla raskaaksi.


Hali :smiley-angelic003
 
Minunkin piti tulla tänne toivottamaan onnea plussanneille!!! :Heartpink NewMoon tuo on kyllä ihan selkeä haamu! Nyt toivotaan parasta!

Tsemppiä Nuppunen ja muut kp1:n kohdanneet. Niin toivoisin tänne plussa-aaltoa!

Mulla on nyt rv12+4 kuukautisten mukaan. Kahden keskenmenon jälkeen tämä tuntuu ihmeeltä. Ja sitähän se on. Ylihuomenna nt-ultra, mikä jännittää kovasti. Niin toivon tänne tosiaan sitä, että kaikki te muutkin pääsisitte pian tuonne odotuspuolelle! Ihanaa kesää! :Heartpink
 
Kiitos vielä kaikille :Heartred:Heartred mies lähti kaahaamaan apteekkiin ja hakemaan digiä, jos se vähän selvittäisi niitä viikkojakin, vähän toivon ettei kuitenkaan ihan niin pitkällä olisi kun menkoista voisi päätellä. Nimimerkillä viimeaikoina jäänyt foolihapot vähän huonolle syönnille ja muutenkin ruokavalioon en juuri ole kiinnittänyt huomiota :nailbiting:

Ei apua :woot: tuli niin puskista kun vuosi ilman tulosta ja sitten kävikin näin. Taitaa hetki kestää ennenkuin oikeasti sisäistää tän..
 
Nii ja jos vähän omaakin tilannetta päivittäis tänne. Tänään taas kp1 ja tän yritysajan ekat itkut itketty. :sad010 oon yrittäny pysyä positiivisena, mutta takaraivossa jyskyttää ajatus, että mitä jos tässä menee taas useampi vuosi tai jos ei voikkaan enää tulla raskaaksi.

Mikäs yk teillä nyt olikaan? Tuo tunne on kyllä vahva. Meillä yritys vasta alussa (yk2 tai yk3) ja silti sitä miettii... Ja uudessa kierrossa niin suuri toive taas herää :sorry: Hali sinne ja varpaatkin pystyssä pikaiselle plussalle! :Heartred
 
Takaisin
Top