Raskaaksi 2019

Onnea Tipsu! :Heartred

Tervetuloa Spyro! :) Mullakin kesti muutama kuukausi ennen kuin kierto normalisoitui ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Testiä kehiin hishops. Jos tällä kertaa oliskin sun vuoro. :wink

Mulla tulikin ovis tässä kierrossa 5 päivää aikaisemmin kuin viime kierrossa. En sitä ehtinyt siis tikuttelemaan, mutta lämpöjen nousu kertois oviksen tapahtuneen. Vai voiko lämmöt nousta, vaikka ovista ei olisikaan tapahtunut? Oon niin uusi tän lämpöjen mittailun kanssa, etten tiedä, miten lämmöt reagoi ovuloimattomissa kierroissa. Limat ja halut ennen lämpöjen nousua, joten toivon, että pääsen tässä kierrossa jännäämään. Tallettelut ainakin osui melko hyvin kohdilleen. Nyt olisi menossa siis dpo3.
Kyllä lämmön nousu ja limat yms niin kaikki viittaa siihen ;)
 
Paljon onnea plussasta Tipsu :)

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista.

Täällä menossa kp13 ja ovista en aio edes yrittää tikuttaa tässä kierrossa. Muutamassa viime kierrossa yrittänyt ja eipä siitä hullua hurskaammaks ole tullut vaan oireiden perusteella ovis paikannettu. Muutamassa viime kierrossa ovis on ollut kp 16-17, joten siihen uskon nytkin.
 
Ainiin ja raskausoireista vielä unohdin finnit ja rasvoittuneet ihon :facepalm: Oli mulla sellanen tunne, että olen raskaana enkä uskonut niitä nega testejä :shy:

Eikö pissata koko ajan? :D
 
Tänään kunnon lämmönnousu mut oon kyllä flunssassakin :grin
 

Liitteet

  • Screenshot_20190527-105517_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190527-105517_FF Mobile.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 139
Kp20/28-32. Sanoin tänään hyvästit ysin ryhmälle ja heipat kahdelle kasin ryhmälle. Ihan lähdön tunnelmaa töissä. Moni kollegakin lähtee eri syistä. Päätin, etten jaksa osallistua karttakepin katkojaisiin lauantaina. Mieluusti tulen kotiin ja jos paljuun pääsee kuoharin kera, niin :joyful:
 
Takaisin
Top