Mutta nyt vähän harmittaa että otin särkylääkettä kun oletin etten ole raskaana.
Ei kerta mitään haittane, älä sitä murehdi. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta nyt vähän harmittaa että otin särkylääkettä kun oletin etten ole raskaana.
Tervetuloa uudet
Itsellä FFn mukaan dpo10 ja negaa näyttää.. no aikaa on vielä muuttua mutta aika varma tässä olo on ettei vielä tärpännyt
Tervetuloa Phoenix :) Tsemppiä sinulle!
Täällä vuoden ekat menkat menossa ohi. Kävi taas samoin kuin aiemminkin
eli kun ollaan aloitettu yritys, menkat aikaistuivat muutamalla päivällä, olivat
kivuliaat ja nopeammat kuin yleensä. Mutta hyvä näin, kun pääsee taas
yrittämään kohtapian :)
Mihin noita käytetään? itse olen nyt tyytynyt terveellisiin elämäntapoihin ja greippimehuun! :)ootteko huomannu tosi moni joka käyttäny inofolicia/donafertyä/inositolia on nyt raskaana? Tällä foorumilla kun oon lukenu
Tilasin nyt itsekin
Peukut sinne et muuttuis vielä
Ite kans tänään aamulla tein negan ja ovis ollu joko viimeviikolla tai tällä viikolla et kerkee kans vielä muuttua, jos on tärpännyt
Tänään kp27/29-38, miten tää odottaminen voi olla näin vaikeeta
Mihin noita käytetään? itse olen nyt tyytynyt terveellisiin elämäntapoihin ja greippimehuun! :)
Mulla on tänään dpo 4 kai, ja mulla on ihan sellainen olo että nyt on tärppiä tullut, voi olla toki että kiinnittymisessä tapahtuu jotain vielä mutta tämä tunne on sellainen ettei sitä voi kuvailla millään oireilla oikeastaa. Mutta oireita on kokoajan. Nippailuja, ja repäisykipuja aivastaessa, sekä yskiessä. Olen kipeä nyt samalla joten sekin voi aiheuttaa ongelmia kiinnittymisessä. Muita oireita voisi olla erihajuinen virtsa ja mitä kaikkee mielitekoja. Mutta ei tässä vaiheessa oikein voi uskoa niihin :D
Lisäksi tuo poika kiehnää mussa kiinni kokoajan. Antaa pusuja joka raajalle. Eli voihan se olla että ne jotenkin aistivat asiaa kuten AZ sanoi. Mutta olen realistinen tässä vielä ja en aio ostaa mitään vauvavaatteita ennen kuin on sen aika :) hyvä fiilis on tänään toki. Tästä varmaan eka testi tehdään vasta reilun viikon päästä, en haluaisi innostua kiinnittymisyrityksestä!