Raskaaksi 2019

Kiitos vinkistä Jesbe, ei näytä ainakaan suomalaisissa apteekeissa olevan, mutta voishan sitä toki ulkomailta tilata..

Ilmeisesti noi Donafertyt ja Inofolicit on korvattu Suomessa nyt noilla Inocapseilla, joiden päiväannoksessa on vaan 1050mg myo-inositolia, miksiköhän? Inocapsien esittelyssä lukee "Inocaps ja Inofolic -valmisteiden biologinen hyötyosuus suositellulla annoksella myo-inositolin suhteen on sama". Imeytyykö se muka jotenkin paremmin kapselista vai miten tuo on mahdollista?

Ja tsemppiä Jesbe, eipä ole helppo ollut sunkaan taival ❤

Täällä etelässä sitä myydään ja jopa clomifenin vastike on ilman reseptiä.. Hoksasin ku edellisen paketin hain. Nyt vaan toi oudon nopee ovis ja ihme oireet niin vissiin ne muuttuu kkm jälkeen tai raskauden tms...
 
Ei aktiivista vuotoa (tiputtelee mut ehkä sit menkoista?) nyt, jotain tummaa näkyi. Mut kysyin että siinä samassa kohtaa missä poltti viimeksi niin ei? Näin ainakin ymmärsin. Yhteyttä sitten jos pahenee. Primolutit ens menkkoja siirtämään sain nyt.

Hyvä jos alkais rauhoittuu? Olipas hämmentävän epämääräinen käynti... Ite inhoon tota et asiat jää vähän roikkuu:( noh, onneks nyt sait jotain menkkoja siirtävää, jospa sais edes jonkun vuotamattoman tovin:)

Tänään kävin verikokeissa ja keskiviikkona soitellaan tuloksista ja sovitaan jatkotoimista. Tänään kp20 eikä vielä (kopkop) oo lähtenyt tiputtaa, edelliskierrossa alko jo kp18, sitä viimeks kp19, sitä viimeks kp25 ja tammikuussa kp21, sormet ristissä et pääsis vuotamatta kp1:een saakka:)
 
Mulla ei oo vieläkään alkanut menkat. Viikon myöhässä viime kiertoon verrattuna.. No nyt ollaan takas Suomessa, että ei oo enää hätä tietää, kun ei ole mitään ravintola-iltoja tulossa.
 
tervetuloa uusille ja tsemppiä uudelle kierrolle siirtyneille:smiley-bounce012 gynekologi vastasi että jätetään letrot nyt pois ja tavataan kierron puoli välissä ja mietitään vaihtoehdot.. no ei niitä varmaan ole,kun ollaan päätetty että mihinkään varsinaisiin hoitoihin ei ryhdytä :( harmittaa niin vietävästi tämä romu kroppa mikä on mut pettänyt:BangHead täytyy muistaa olla muista lapsista tietysti kiitollinen,en vaan ajatellut että ei niitä enää saakkaan..ihmisen kroppa vaan on niin kummallinen..niin kun nyt; ei ole hormooneissa vikaa,limakalvot aina kohdussa hyvät,mies ei ole vaihtunut,kaikki pitäisi olla kunnossa edelleen,mutta ei tärppiä siitä huolimatta..anteeksi tämä vuodatus.. plussa tuulia kaikille :smiley-bounce016
 
tervetuloa uusille ja tsemppiä uudelle kierrolle siirtyneille:smiley-bounce012 gynekologi vastasi että jätetään letrot nyt pois ja tavataan kierron puoli välissä ja mietitään vaihtoehdot.. no ei niitä varmaan ole,kun ollaan päätetty että mihinkään varsinaisiin hoitoihin ei ryhdytä :sad001 harmittaa niin vietävästi tämä romu kroppa mikä on mut pettänyt:BangHead täytyy muistaa olla muista lapsista tietysti kiitollinen,en vaan ajatellut että ei niitä enää saakkaan..ihmisen kroppa vaan on niin kummallinen..niin kun nyt; ei ole hormooneissa vikaa,limakalvot aina kohdussa hyvät,mies ei ole vaihtunut,kaikki pitäisi olla kunnossa edelleen,mutta ei tärppiä siitä huolimatta..anteeksi tämä vuodatus.. plussa tuulia kaikille :smiley-bounce016

Monella kun lakkaa yrittämästä niin tärppi käy :) pitäs varmaan ite ottaa kesä rennosti ja ilman stressiä ja mittailuja ja lääkkeitä jne... Mut en tiedä kykenenkö :grin
 
tervetuloa uusille ja tsemppiä uudelle kierrolle siirtyneille:smiley-bounce012 gynekologi vastasi että jätetään letrot nyt pois ja tavataan kierron puoli välissä ja mietitään vaihtoehdot.. no ei niitä varmaan ole,kun ollaan päätetty että mihinkään varsinaisiin hoitoihin ei ryhdytä :( harmittaa niin vietävästi tämä romu kroppa mikä on mut pettänyt:BangHead täytyy muistaa olla muista lapsista tietysti kiitollinen,en vaan ajatellut että ei niitä enää saakkaan..ihmisen kroppa vaan on niin kummallinen..niin kun nyt; ei ole hormooneissa vikaa,limakalvot aina kohdussa hyvät,mies ei ole vaihtunut,kaikki pitäisi olla kunnossa edelleen,mutta ei tärppiä siitä huolimatta..anteeksi tämä vuodatus.. plussa tuulia kaikille :smiley-bounce016

Kuinka kauan ootte yrittäneet? Tosiaan, jos se tärppääkin just kun on heittänyt kirveen kaivoon:)
 
Monella kun lakkaa yrittämästä niin tärppi käy :) pitäs varmaan ite ottaa kesä rennosti ja ilman stressiä ja mittailuja ja lääkkeitä jne... Mut en tiedä kykenenkö :grin

Mä yritän nyt ottaa rennosti, et jos vaikka tärppäis :grin Katotaan, miten onnistuu :hilarious:
 
Mulla ihan jäätävä väsymys :sleep011 Ja vatsa kuralla. Lisäks hirvee nälkä ollu koko päivän :confused: Voi olla stressin purkua, kun arvioinnit annettu. Nyt kp16.
 
Unohdin kai kirjoittaa tänne miten mulla meni! Eli viisuilta meni punaviiniä juodessa ja sunnuntaina tuli menkat. Olen ollut erittäin hormonaalinen silti tämän viikon aikana, äksyillyt miehelleni yms. Sellaista mitä en normaalisti tee menkkojen aikana. Sitten mulla oli aivan sikahirveäoutoällö seksiuni edellisenä yönä. Oon vaihtanut duunia ja mun pomo on mies. Hän ei ole mitään tehnyt tai sanonut vahvistaakseen tuo uni, mut voitte kuvitella vaan mitä se siinä ehdotti :yuck: ja unessa minä oikeasti ajattelin asiaa. Nojoo, viimeksi kun mulla oli näin outoja unia oli silloin joskus viime vuoden puolella. Kokoajan väsyttää ihan hirveästi ja epäilen että 1. Mulla on uniapnea tai 2. Minulla on kilpparin lääkkeen kanssa ongelmia. Nyt sitten varasin testit itselleni tuolla julkisella puolella ja katsotaan onko kilppari tai joku raudanpuute joka väsyttää. Oon tänään googlaillut valemenkat varmaan 3 kertaa, vaikka todennäköisyys on 1%:grin
 
Nipanderi juu täällä oli selkee ovis ja vuosisadan ovis oliki. Kieltäydyin seksistä ku toi lääke mitä nyt syön tuplaa raskauden mahdollisuuden vaik kkm jälkeen tuskin heti raskautua voi mutta ovislimat oli enemmän ku ikinä ja lämmöt ja kaikki. Toisaalta nyt rinnat oviksen jälkeen hiton kipeet niinku tissien yläosassa ja kainalot on niiiiin kipeet. Pms ärtymys mitä minul harvemmin on iski jo ja päänsärky joka aamu. Siis pari aamua mut Huoh ja iltasin palelen vaikka tosiaan plus 30.. Ja taas heräilen aikasin ja ihme unet tuli oviksen aikaan. Epäilin voiko ovis olla mut niin se lääkäri sano ja muutenkin myhäili. Täällä kun ei niin väliä ilmeisesti kropan palautukselle ole.

Tervetuloa uusille minä olen ollu poissa kun menetin vauvani vaikka olin niin "pitkällä" jo...

Nyt ei kuin edelleen myo-inositol lääkäri määräsi taas tasottaan ja siks varmaan ovis tuli ja sit mammavitskut myös hänen mielestä hyvä syödä vielä joku aika....

Saiteko suhteen pelastettua Jesbe , vai ymmärsinkö väärin kun muistin että kirjoitit että erositte?
 
nipanderi ollaan yritetty vuoden alusta,eli 5kiertoa? tai 4 kun mun menkat on olleet nyt vähän miten sattuu joulun jälkeen..aika vähän vasta juu,oon vaan niin malttamaton sielu.ja kun tosiaan tota ikää rupeaa jo olemaan niin ei viitsisi kauhean kauan joutua odottelemaan,viimesiä mahd. viedään niin sanotusti ;) aikasemmat lapsoset ovat saaneet luomusti alkunsa 1-3 kierrosta. v,2004,2006 ,2012 ja 2014 ..itse en tosiaan oleryhtynyt tikuttelemaan kun se aiheuttaisi vaan lisä stressiä :) joka toinen päivä ollaan koko kierto täti päiviin asti lakanoita heiluteltu :) rupeaa jo tuntumaan työltä sekin :)
 
jesbe meillä sai viimeinen lapsi alkunsa vauvan kohtuunkuolemisen raskausviikko 13 ,synnytyksen jälkeen sillain että oli vaan yhdet menkat välissä :) on kuulemma helpompi raskautua monesti km jälkeen,en tiedä pitääkö se paikkaansa,mutta meillä kävi aika nopeasti..toki olihan se raskasta henkisesti kun suri vielä edellistä ,mutta pientä iloa antoi uusi plussa..koko raskaus meni vähän niinkuin ohi ennenkuin tokassa ultrassa uskalsi jo luottaa että vaavi tulee..niin ja ennen 2012 mulla oli kohdun ulkoinen oikeassa munajohtimessa,joka leikattiin pois.eli olen vasemman munasarjan armoilla niin sanotusti :) toki kaksi viimeistä on tullut siitä huolimatta,joten ei pitäisi olla siitä kiinni..
 
Unohdin kai kirjoittaa tänne miten mulla meni! Eli viisuilta meni punaviiniä juodessa ja sunnuntaina tuli menkat. Olen ollut erittäin hormonaalinen silti tämän viikon aikana, äksyillyt miehelleni yms. Sellaista mitä en normaalisti tee menkkojen aikana. Sitten mulla oli aivan sikahirveäoutoällö seksiuni edellisenä yönä. Oon vaihtanut duunia ja mun pomo on mies. Hän ei ole mitään tehnyt tai sanonut vahvistaakseen tuo uni, mut voitte kuvitella vaan mitä se siinä ehdotti :yuck: ja unessa minä oikeasti ajattelin asiaa. Nojoo, viimeksi kun mulla oli näin outoja unia oli silloin joskus viime vuoden puolella. Kokoajan väsyttää ihan hirveästi ja epäilen että 1. Mulla on uniapnea tai 2. Minulla on kilpparin lääkkeen kanssa ongelmia. Nyt sitten varasin testit itselleni tuolla julkisella puolella ja katsotaan onko kilppari tai joku raudanpuute joka väsyttää. Oon tänään googlaillut valemenkat varmaan 3 kertaa, vaikka todennäköisyys on 1%:grin

Mullakin on ollut kahtena yönä ihan todella levottomia ja outoja unia :lurking:
 
nipanderi ollaan yritetty vuoden alusta,eli 5kiertoa? tai 4 kun mun menkat on olleet nyt vähän miten sattuu joulun jälkeen..aika vähän vasta juu,oon vaan niin malttamaton sielu.ja kun tosiaan tota ikää rupeaa jo olemaan niin ei viitsisi kauhean kauan joutua odottelemaan,viimesiä mahd. viedään niin sanotusti ;) aikasemmat lapsoset ovat saaneet luomusti alkunsa 1-3 kierrosta. v,2004,2006 ,2012 ja 2014 ..itse en tosiaan oleryhtynyt tikuttelemaan kun se aiheuttaisi vaan lisä stressiä :) joka toinen päivä ollaan koko kierto täti päiviin asti lakanoita heiluteltu :) rupeaa jo tuntumaan työltä sekin :)

Tosiaan, vuoden alusta on vasta vähän aikaa, että ihan kamalan huolissaan tuskin vielä kannattaa olla, vaikka ikää olisikin:) itellä on ihan hyvässäkin iässä mennyt vuosia:) tsemppiä yritykseen, toivotaan tärppiä.

Stella, ootko vielä testannut menkkojen jälkeen?

Jesbelle, että aika hyvähän on ajoitus ollut jos päivää ennen ovista. Siellä joku siimahäntä saattaa hyvin ollut olla kytiksellä:)

Helenallekin tärppionnea. Onneksi pian alkaa opettajan kolme parasta kuukautta:)) jospa sitten viimeistään, kun jää työstressi, peukut pystyssä.
 
Nyt lopetan oviksen tikuttamisen ja luotan että jos se oli, niin oli tuo kp16. Seuraavaks sit raskaustestit kehiin :grin joudun jo la tekee koska mennään juhliin. Vaikka eipä silloin viel näkyis:hilarious: monta päivää on nippaillu oikeelta puolelta munasarjoista :) taitaa ollaki ainut puoli joka toimii, en muista tunteneeni vasurissa koskaan näin usein :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20190523_194542(0).jpg
    20190523_194542(0).jpg
    20.5 KB · Katsottu: 223
Holle joo meil on nyt vaikeaa, erittäin vaikeaa. Päivä ennen ovista tosin tuli lohdutettua toinen toista...

Nipanderi joo melkoinen ajoitus mut vähän pelottaa jos menisi raskautumaan saman tien kun kuitenkin kestää kropan palautua tai jos tulee niin saa tulla en pista vastaan.

Tämä mun ja ukon juttu on aika loppusuoralla kyllä, eli en usko että pitkään täällä pyöri. Toki jos itse alkaa suosiolla yksinhuoltajan rooliin, oon miettinyt jopa sitä että jos se lapsi niin tulisi .
 
Takaisin
Top