Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mulla kierrot ollut nyt 27-28 (ja aiemmin 25), joten suht lyhyitä, ja nyt ainakin siis se pelko etten ole noissa ovuloinut (veikkaan että tää kierto tulee oleen 27 päivää, kun feikkiovis+ oli kp 13, ja silloin aina ollu 27). Ja tässä kierrossa en nyt siis todistetusti ovuloinut. Että ota näistä selvää..
Ootko muuten fyysisiä ovisoireita tuntenu tai bongannu koskaan? Limat halut kivut.. Mitä näitä nyt on
Sama on pohdinnassa myös täällä, että mites kun sattui juuri olemaan lyhyt kierto, enkä tästä bongannu ovis+Paitsi viel tässä omanapailen, mut oliks niin, et ovuloimaton kierto on yleensä normaalia pidempi? Kun mullahan nyt on ollu siis naurettavan lyhyt...
Ankkuri, kovasti tsemppejä tilanteeseen, toivottavasti jotain selviää pian. Olitko missä vaiheessa kiertoa ultrassa, näkyikö silloin follikkelia kasvamassa?
Täällä on menkat lusittu ja ensimmäinen yk pääsee kunnolla vauhtiin. Jotenkin ihan hurjan innostunut ja jännittynyt olo, vaikka tuskin tällä historialla kovin nopesti tärppää
Ymmärtääkseni ovuloimaton kierto voi myös olla ns. Normaalin pituinen. Eli kai kaikki on mahdollista.
Mulla on ovis nyt lähikierroissa ollut kp 16 ja kierrot olleet 25 päivää, luteaali jää tietty liian lyhyeksi.
Mun oletetut ovuloimattomat kierrot on kestäneen 40 päivää.
Seidivid plus on mitä suosittelen jos sitä sieltä löytyyMoi ja tervetuloa!
Oletko lukenut myo-inositolista? Oon lukenut netistä kokemuksia että ovulaation saanu aikaan niillä joilla ei ole ollut.
Toivottavasti plussaat pian
Niin sulle piti tohon myo-inositolista laittaa eli mulla oli mammavitskut, e-vitamiini ja sitte toi seidivid plus joka sisältää myo-inositolin lisäksi vitamiini D ja melatoniinia ja foolihappoa. Lisäksi sen pitäisi oviksen lisäksi avittaa alkion kiinnittymistä ja sitä vedetään jauhe veteen ja on hyvän makuinen ja koko kierto..... ja pahoittelut vielä jäätävästä omanapailusta, tää oli tämmönen oksennusaloitus. Täälläkin varmasti monella vielä paljon tuskaisempia tilanteita ja kokemuksia!
Ja toivotaan tosiaan että NewMoon saisit jotain apuja ja selkoa tilanteeseen huomenna ❤
Seidivid plus on mitä suosittelen jos sitä sieltä löytyy