Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, nyt jo näyttää "oikealta" :) Mut onko ovis nyt päivän vinksallaan? En kyl oo varhainen varma
Mun vuotelut vaan jatkuu, kp 6 js enää ei kyl voi olla "vaan menkoista" kun kyllä tässä vaiheessa jo olis sellasta rusehtavaa enää ja ihan kirkasta verta tulee.
Soitin polille aamulla, selostin taas uudelle ihmiselle kaikki ja lääkärin piti katsoa paperini ja olla sit yhteydessä.
Huomen aamuksi aika ja jos ei pärjää enää kotona ni ensiapuun. Capriloniannostusta lisättiin että syön nyt 3x3 päivässä.
Hulluksi tulen tän kanssa..
Kiitos vastauksesta! :)Monette, mulla ollut koko tää vuosi tota, että vuoto alkanut kp19-22, heti oviksen jälkeen. Oon saanut oviksen tikulle, eikä kahden kierron geleen käyttö oo muuta kun nyt tässä kierrossa myöhästyttänyt välivuodon alkua. Edelleen täällä sormet ristissä, ettei alkais. Tänään jätin geleet pois, ihan testimielessä:)
Eikä! Nyt on pakko huomenna lääkärin jotain keksiä eihän tosta tuu mitään!! HalejaMun vuotelut vaan jatkuu, kp 6 js enää ei kyl voi olla "vaan menkoista" kun kyllä tässä vaiheessa jo olis sellasta rusehtavaa enää ja ihan kirkasta verta tulee.
Soitin polille aamulla, selostin taas uudelle ihmiselle kaikki ja lääkärin piti katsoa paperini ja olla sit yhteydessä.
Huomen aamuksi aika ja jos ei pärjää enää kotona ni ensiapuun. Capriloniannostusta lisättiin että syön nyt 3x3 päivässä.
Hulluksi tulen tän kanssa..
Jatkat vaa mittailua en osaa sanoo oliko sul ovis vai onko tulossaSiks noi lämmöt alotin mittaa noin myöhään koska sain sen mittarin vast viime viikolla :)
Tsemppejä kaikille, kohta jännäillään taas porukalla! Toiv muitakin kuin mä :)