Ja lämmöissä ei siis muutosta? Ootko kuin kauan mitannut?
Tossa kuvaa..enkä siis tajua kaikkee mitä ne kyseli mut ite merkkasin et ois ollu ovis tossa.. Mut lämmöt aina 36.30-36.40..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja lämmöissä ei siis muutosta? Ootko kuin kauan mitannut?
Uhh, olipa pitkä päivä Päätä särki ja väsytti kotiin tullessa.
Mahakin oli kuralla tänään, vaikkei ole mitään pöpöä. Liekö vyöhyketerapialla ollut vaikutusta Mies ei usko tähän terapiamuotoon ja saatiin major riitä aikaiseksi. Harmittaa
Höh :/ maksaako sit hänen mielestä liikaa vai mikset sais käydä siellä?
No vielä ei maksa mitään, kun olen harjoitusasiakas Ja saan jatkaa harjoitusasiakkaana vielä tovin
Hänen mielestä se on huuhaata. Hän on järki-ihmisiä ja kyseenalaistaa monet asiat. Itse olen henkisempi ja ajattelen sydämellä. Joskus en ymmärrä, miks me viihdytään yhdessä Mut kaikki riidat on aina selvitetty :)
Tossa kuvaa..enkä siis tajua kaikkee mitä ne kyseli mut ite merkkasin et ois ollu ovis tossa.. Mut lämmöt aina 36.30-36.40..
No tuo on niin hurjan pieni otanta vielä, että vaikea sanoa... Tikutitko oviksen?
Mulla näin alkukierto ja (tikutettu) ovis, joka kyllä näkyy myös lämmöissä:View attachment 78308
Kp 16 mä sanoisin...itselläni on aina liki plus pcon takii mut sit se plus tikku on triplaten muut. Toi kp16 on musta plusJuu nyt oli noin tumma kp16 et aattelin et oli plus vaik digi sano negaa.. Ja tänään kp18 oli vähän tummempi kuin eilen mut ei yhtä tumma ku kp16.
Juu nyt oli noin tumma kp16 et aattelin et oli plus vaik digi sano negaa.. Ja tänään kp18 oli vähän tummempi kuin eilen mut ei yhtä tumma ku kp16.
Kyllähän kp16 tummin on, mutta voiko olla, että ovis olisi vielä tulossa? Mullahan oli vasta kp21 ja sitä ennen oli välillä tummempi, välillä vaaleampi. Kerran jo melkein plussaksikin luulin.
Kyllähän kp16 tummin on, mutta voiko olla, että ovis olisi vielä tulossa? Mullahan oli vasta kp21 ja sitä ennen oli välillä tummempi, välillä vaaleampi. Kerran jo melkein plussaksikin luulin.
Katsoin uudelleen. Kyllä se hyvinkin voisi plussa olla. Kuitenkin kontrolliviivan kanssa niin samoissa :)
Joo oli kyllä tumma varsinki livenä. Mutta se hämäs et digi nega... Ja että vähän tummeni taas tänään :D no jos ei tummene enää ni lasken tänään dpo1.
Jep. Ja jatka ihmeessä lämpöjen seuraamista. Ensi kierrossa ne kertoo jo paljon enemmän, jos ei toki jämähdä korkealle jo nyt
No nyt näyttää tältä.. Vähän nous.. Hyvä asia? Näin unta mittailusta ja heräilin vähän ennen mittailua, voiko vaikuttaa sit..