Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt mua kyllä jännittää.. Koko päivän ollut vähän huono olo aamulla testaan!
Tuu sit heti kertomaan!
Mä yritän kestää keskiviikkoon... Sitten olisi dpo14.
Koen tosi hankalaksi sen, että monella täti tulee kylään, kun testin tehtyään tietää, ettei raskautta ole ja omalla kohdallani en nyt uskoisi negatiivista testiäkään Tuleekohan niitä kuukautisia enää tänä vuonna, kun sitkeästi uskon vastoin tosiasioita
Pitääks noi lämmöt aina paikkansa? Toiv ei koska mulla kokoajan about sama lämpö..
OnneaSiirsin itseni plussanneisiin, nyt vielä toivotaan että pysyy mukana..
Soittelin eilen neuvolaankin, laski siellä että viikkoja olisi 4+5, mutta ovulaation takia melkein mahdoton tuo, omien laskujen mukaan eilen oli 4+0, mutta katsotaan nyt, varmaan tarkentuu ultrassa sitten..
Kun seuraat tovin ja mittaat oikein nii huomaat että kyllä niistä näkee vaikka mitä :)Pitääks noi lämmöt aina paikkansa? Toiv ei koska mulla kokoajan about sama lämpö..
Tsemppiä, toivottavasti saat pian gyneltä vastauksenjohan on taas omituista mulla alkoi menkat vaikka vasta kp 18..tää oli nyt toinen kk kun ollaan syöty letrozol kuuri kierron 3-7 pv. viimekuussa alkoi normisti 29 kp menkat,joten omituista meininkiä jätin gynelle sähköpostia että mitäs nyt sitten toimitaan turhauttavaa,ei taida meille enää nyyttiä tulla ahdistaa..aikasemmat lapsoset ovat luomusti tulleet ,mutta nyt kun gyne ehdotti että voidaan letroilla buustata,kun tota ikää rupeaa olemaan,vaikka hormoonitasot on ihan normaalit..en tiedä mitä tässä nyt voi tehdä
Kun seuraat tovin ja mittaat oikein nii huomaat että kyllä niistä näkee vaikka mitä :)
johan on taas omituista mulla alkoi menkat vaikka vasta kp 18..tää oli nyt toinen kk kun ollaan syöty letrozol kuuri kierron 3-7 pv. viimekuussa alkoi normisti 29 kp menkat,joten omituista meininkiä jätin gynelle sähköpostia että mitäs nyt sitten toimitaan turhauttavaa,ei taida meille enää nyyttiä tulla ahdistaa..aikasemmat lapsoset ovat luomusti tulleet ,mutta nyt kun gyne ehdotti että voidaan letroilla buustata,kun tota ikää rupeaa olemaan,vaikka hormoonitasot on ihan normaalit..en tiedä mitä tässä nyt voi tehdä
Juu yritän kyl mittaa aina heti ja suusta ku herään.. Ja taas tummeni ovisliuska... Mut ei yhtä paljon ku pari pvää sit. Hmmh...