Raskaaksi 2019

Mitä tuo inositoli on? Ihan utelen täällä :p Koitin vähän googlettaakin mielenkiinnosta, mutta jos joku rautalangasta vaikka vääntäis. :rolleyes:
 
Onnea plussasta hirvi! Itsellä on tylsä alkukierto menossa. Flon mukaan kyllä jo mahdollisuus raskauteen. Toivottavasti huomenna keretään miehen kanssa hommiin.
 
Tänään sain pysyvän smileyn ovis testiin! Ja ollaan vielä keretty puuhaileenkin 3 päivää putkeen Kyllä olis hyvä fiilis näin 3kk jälkeen saada smiley .. onkohan kierukka aiheuttanut tämän(?) Minulla tosiaan äidinkieli myös ruotsi niin pahoittelen kirjoitus virheitä
 
Luulen että se jäi kemialliseksi raskaudeksi. Raskaustestit olivat negaa tänään. Mutta tämä antoi paljon toivoa kuitenkin.
 
Minulla ei ollut enää kaikkein parhaimpana pitämääni first responsen testiä. Digillä testasin sekä eilen että tänään, mutta eilen oli kyllä näytteen laatu paljon parempi, joten on tässä vielä pieni toivonpilkahdus.
 
Toivotaan Hirvi että oli vaan laimea pissa ja huomenna tulis parempi tulos :Heartred

Täällä kp26 eikä mitään ihmeempiä oireita, vähän ehkä pientä juilimista tuolla alakerrassa ollu ja turvonnut olo, mut nekin kyllä voi johtua mistä vaan:rolleyes:
 
Pidetään peukkuja Hirvi!

Täällä vähän jännää. Ensi viikon lopulla pitäis olla kuukautiset, ovulaatiosta hieman päälle viikko. Aamulla tuli hieman verta (paperiin) ja kevyitä, kuukautiskivun kaltaisia tuntemuksia vatsalla on ollut nyt aamusta saakka. Jotenkin en nyt yhtään jaksa uskoa että olisin tullut raskaaksi tästä kierrosta, mutta kieltämättä vähän jännittää!
 
Majalis, No kyllähän tuo nyt kiinnittymisvuodolta kuulostaa. ;)
 
Mulla on ihan järkyttävä palelu kp 19/28-34.
Edellinen kierto oli 28 päivää. Normaalisti 34.
Joko mulla oli ovis joskus kp 12-13 tienoilla.
(Tai sitten se on nyt tulossa kp 23, kuten normaalisti.)
En muuten jännäilis mutta touhuiltiin ahkeraan ja sitten hoksasinkin että ovis saattoi olla etuajassa. :D
 
Ehkä oli tosiaan vain liian laimea plussa ja panikoin turhaan. Kauemmalla rakkoajalla sain tällaisen pregcheckiin :-)
44673773f80f9e5282445fcea2ff4a7a
 
Takaisin
Top