Raskaaksi 2019

Nyt on kaikki testit tehty, kaikki oli normaaleja. myös eilen näkyi ultrassa johtofolikkeli (17mm) ja limakalvo vai mikä onkaan oli 6.9 . lääkäri sanoi että ovis testin pitäisi näyttää plussa kun folikkeli on 15mm mutta negaa näyttää silti viimeistään maanantaina pitäisi oviksen tapahtua koska silloin folli on jo iso tai sitten en vaan ovuloi taaskaan !!

Menen vielä verikokeisiin mutta lääkärin mukaan kaikki näytti todella hyvältä ja että oviksen pitäisi tapahtua.. Lääkäri oli Liisa häkkinen ja häntä suosittelen vahvasti!

Tunnukseni ei jostain syystä suostu kirjautumaan tänne..
 
Sivuasia näistä unista muuten. Huomaa, että ovis on tullut ja mennyt, eka finni ilmestyi leualle tänään! ajattelin ennen aina että finnisyys alkaa vasta menkkojen kohdalla ja kaikki muu on "suklaan" tms rasvojen takia. mutta eiku se on tuo progesteroni joka aiheuttaa niitä varmaan!

Onkohan mulla sama, oon myös yhdistänyt finnit (ihan todella kivuliaat sellaiset!) oviksen ajankohtaan..
 
Eilen sitten hempeiltiin ja toivitaan parasta! Tänään toki vielä varmuuden vuoksi. Aamulla heräsin hirveään vatsakipuun, ja mietin että voiko ovis tuntua noin selkeästi? Ilmaa oli vatsassa joten ehkä se olisi loogisempi selitys siihen. Eilen oli sellainen "tämä on SE kierto" fiilis, ja se tulee aina oviksen jälkeen. Sitten jossain dpo 7-8 se menee pois. Muilla sama fiilis? Oireita en ole kokenut km kierron jälkeen oikeastaan.
Jep tunnistan ton fiiliksen oviksen jälkeen. Mulla jatkuu se oikeastaan siihen et menkat alkaa,jotenkin sitä hirveästi miettii sitä vaihtoehtoo et olis raskaana.
 
Onneksi olkoon Hirvi! Nyt vai viettämään stressitöntä viikonloppua ja sitten vaikka ensi viikolla soitto neuvolaan?

Mä ajattelin viimeksi että olisin odottanut viikonlopun yli mutta sitten soitinkin perjantaina, ja sunnuntaina alkoi se km. tuntui tyhmältä soittaa sitten ja sanoa että en tarvikaan sitä aikaa. Mutta sen jälkeen viisastuin. Toinen asia oli se, että ne haluavat että neuvolatäti olisi omalla äidinkielellä (mulle se on ruotsi, miehellä suomi) joten se voi olla että ne ajat ovat vaikeampia saada? Onko muilla kokemuksia tästä? PK seudulla ei ehkä ole niin pitkiä jonoja kai...
 
ON: eilen oli sitten Flon mukaan viimeinen "mahdollisuus raskaaksi" päivä, eli eilenkin pupuiltiin ja hempeiltiin ja naurettiin kuinka tyhmiä ollaan :woot: meillä on ihan oma huumori miehen kanssa. Olisi kyllä mukavaa jos saisimme yhteisen vauvan, mutta tällä menolla niin mun into siihen lopahtaa nopeasti kyllä. Tänään tuntuu taas siltä että olen raskaana jo, hajuaistini oli herkkä bussimatkan ajan (kannabishajua tms?) tupakkahaju on inhottava myös. Mutta siis tämä on kaikki mun päässä kyllä, koska emmä voi tässä vielä tuntea mitään. enhän? Kun haluaa jotain näin paljon niin sitä ei vain saa x) ei edes toivomalla vielä kovemmin! :couchpotato:
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Hirvi:Heartred

Kumpa itekki sais plussan tässä kierrossa. :smiley-angelic001
Tänään tein pc testin aamupissast ja nega oli, joten ei tainnu tärpätä jos ovis oli jo viimeviikolla. Mut luulen kyl et se ovis oli sittenki vasta sillon tällä viikolla kun oli ne kivut paljon selkeempiä ja tuli oikee kunnon limatkin:joyful: Eli vasta viikonpäästä vois varmaan näkyä vasta testissäkin. Mut kun malttamattomana ei osaa olla testaamatta:hilarious: tänään siis kp25
 
Mulla finnejä alkaa tulee ennen ovista ja oviksen jälkeen. Hormonifinnejä siis.

Mikähän on kun nyt en oo yhtään toiveikas raskautumisen suhteen, ovista odotan 1-2 vk päähän.. kaks viime kiertoo olin 100% varma raskaudesta kun hullut oireet samat jotka km ja kemiallisessa, kun muuten ei mitään .. no ei edes kiinnittymisyritystä ja menkat niukat joka mulle harvinaista. Vehnänalkioöljyy ehin puoli kiertoo ottaa mut ei vaikutusta. Saa nähä vaikuttaako oon jatkanu.
 
Pakko tänne tulla kertoo (kun ei oikeen kelleen muulle voi näistä puhua, ettei paljasty yritys):joyful:
Mun 6v tyttö kysy äsken ruokapöydässä ihan yhtäkkiä et "äiti miksei sulle enään voi tulla vauvaa" :hilarious:. Siinnä sit kyselin että miksi niin luulee ja että voihan mulle tulla, ettei sitä koskaan tiedä. Poika (8v)sit liitty mukaan keskusteluun ja kysy et " no miksei sulle sitten tule?".Mä sitten vastasin että "ei niitä silleen vaan tule", ni poika sit siihen "äiti mää lupaan että sulle tulee tänävuonna vaua" :hilarious:
Voi että mua nauratti:hilarious: Ihania noi mun lapset:Heartbigred
Eikä siis lapsilla oo mitään kerrottu meijän vauvahaaveista tai muutenkaan puhuttu vauvoista mitään, et en tiedä mikä ahaa elämys oli yhtäkkiä:joyful:
 
Az, ihanat<3 toivotaan että pitäisi paikkansa ja tänä vuonna olis jo nyytti sylissä<3 tai edes tekeillä, kaikki käy:)

Deedee, mäkin oon ajatellut tilata. En vielä tähän kiertoon, koska on muutenkin ohi kierto ja melko kallista, mut sit seuraavaan:) yrittänyttä ei laiteta, tuskin siitä ainakaan haittaa on:) tsemppiä yritykseen, jospa se oma vuoro pian tulisi!
 
Onnittelut Hirvi! :Heartred Digi ei valehtele ;)

Tsempit Hillis uuteen kiertoon! :happy:
Heii aivan ihania Az, etenkin tuo pojan kommentti :love7Aistiikohan lapset nää jotenkin, meilläkin on puheltu pikkusiskosta ja tytöstä.. :rolleyes:
 
Onnittelut Hirvi! :Heartred Digi ei valehtele :wink

Tsempit Hillis uuteen kiertoon! :happy:
Heii aivan ihania Az, etenkin tuo pojan kommentti :love7Aistiikohan lapset nää jotenkin, meilläkin on puheltu pikkusiskosta ja tytöstä.. :rolleyes:

Ehkä noilla lapsilla on tosiaan hyvät aistimukset tälläsissä asioissa. :Heartred :happy:
 
Nii juu ja tyttökin vielä sit pojan kommentin jälkeen tokaa että "nii sitten meitä lapsia olis viisi" :Heartred
Eli nämä minun kaksi ja sit miehen kaksi + sitten se vauva:happy:
 
Takaisin
Top